New Hair

405 17 2
                                    

“Oh, oké” zucht Justin en hij bijt op zijn lip en kijkt naar de grond. “Wat? Je gaat nu toch niet zielig lopen doen? We hebben niet eens iets dus ik mag doen wat ik wil, wanneer ik dat wil!” roep ik en ik loop naar de keuken en ruk daar de koelkast open. Ik pak een fles cola en schenk een glas vol. Ik loop met mijn glas cola naar de woonkamer en plof daar op de bank. Dan zie ik dat ik een berichtje heb van James:

James: Hi babe, doen we het snel nog een keer?

Xxx

Ik glimlach en begin een berichtje terug te typen. “Emily, we moeten praten” zegt Justin en hij komt recht voor me staan. Ik zucht geïrriteerd. “kan dat ook een andere keer, ik ben even bezig” zeg ik zonder hem aan te kijken en ik ga gewoon verder met typen.

Ik:  Hi, ja lijkt me leuk, moet er dan alleen even voor zorgen dat Justin het niet merkt, we hebben niets maar hij loopt nu heel irritant, constant vragen te stellen en ik word er gek van!

“Hallo, ik praat  tegen je Emily!” roept Justin en ik zucht “je bent mijn pa niet dus ik ben niet verplicht om naar je te luisteren!”. Dan komt Justin naast me zitten “Emily, het spijt me dat ik Hailey zo ver liet gaan, ik heb goed met haar gepraat en toen zei ze dat ze mij echt heel leuk vond”. Dan kijk ik recht in zijn kastanje bruine ogen “en nu zijn jullie zeker een setje?” vraag ik en ik bijt op mijn lip. Ik speel wat met mijn vingers en kijk naar de grond. “Nee Emily, ik ben niet verliefd op haar, ik ben verliefd op iemand anders” zegt hij en ik zucht. “Ik ben verliefd op jou Emily, zo verliefd ben ik nog nooit geweest. Bij Selena  wak ik heel erg verliefd, maar dit is anders. Zo heb ik me gewoon nog nooit gevoeld, het liefste wil ik elke minuut van elke dag bij je zijn, je beschermen en lol met elkaar hebben. Maar mijn liefde voor jou wordt dus niet beantwoord want volgens mij vind jij die James leuk” zegt Justin en dan valt hij stil en kijkt naar de grond. Dan zie ik dat er een traan over zijn wang rolt. Nu voel ik me toch best wel schuldig, ik ben met James mee gegaan en ben daar met hem naar bed geweest. Ik wilde Justin gewoon een beetje terug pakken omdat hij zo zat te flikflooien met Hailey.  Ik was gewoon stik jaloers en kon het niet laten. Wat ik nu wel weet is dat ik Justin leuk vind, meer dan leuk, ik hou van hem en die grote bek van  mij verdiend hij niet. Hij doet echt veel moeite voor mij en het enige wat hij krijgt is een grote bek en ik ben nooit eens tevreden. Ik moet mezelf maar snel eens gaan veranderen.  Dan kijk ik Justin recht in zijn ogen en haal een keer diep adem “Justin, het spijt me, ik had nooit met James naar bed moeten gaan want ik deed dat omdat ik stik jaloers was op Hailey en jou terug wilde pakken. Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik niets voel voor James, maar wel voor jou” zeg ik en Justin krijgt een grote glimlach op zijn gezicht “Echt, meen je dat?” vraagt Justin en ik knik voorzichtig. Dan geeft hij me een knuffel en als hij me na een tijdje loslaat zie ik twinkelingen in zijn ogen. “Wil je mijn vriendin zijn?” vraagt hij dan ineens en ik slik, dit gaat wel heel snel maar mijn hart zegt me dat ik ja moet zeggen. Voorzichtig knik ik en dan glimlacht Justin en hij stopt een plukje haar achter mijn oor. We staren in elkaars ogen en dan komen we steeds dichter bij elkaar en al snel voel ik zijn zachte lippen op die van mij en ik voel me zo warm van binnen. Omg Justin Bieber is gewoon mijn vriendje!. Dan trek ik me ineens terug uit de kus en Justin kijkt me vragend aan “wat is er lieverd?”vraagt hij en ik haal mijn schouders op “gewoon, ik denk aan wat mijn vrienden hier van zouden vinden” zeg ik en Justin slaat een arm om me heen “die zijn heel blij voor je, geloof me maar. Dan leg ik mijn hoofd op zijn schouder “ik hou van je” zegt Justin en we geven elkaar een kus. “Morgen heb ik trouwens je eerste klus als mijn persoonlijke haarstylist” zegt Justin dan ineens en ik kijk hem nieuwsgierig aan. “Morgen ga ik als verassing naar de Ellen Degeneres show. Ellen is morgen jarig en ik ga haar verassen en dan moet mijn haar natuurlijk perfect zitten” zegt hij en ik glimlach. “Oké, wat wil je dat ik ga doen dan?” vraag ik en hij bijt op zijn lip “ik denk dat ik mijn haar weer bruin wil” zegt hij en ik knik. “Dat lukt morgen wel” zeg ik en ik kruip lekker dicht tegen hem aan.

De volgende dag:

“Ben je klaar om afscheid te nemen van je platina blonde lokken?” vraag ik en Justin knikt en lacht naar me in de spiegel. Ik begin met het verven van zijn haar en na een uur zien we het resultaat “en wat vind je van deze kleur?” vraag ik en hij haalt zijn hand door zijn haar “deze kleur is mooi” zegt hij ik zucht opgelucht. Dan pak ik een schaar en begin zijn kapsel een  beetje bij te werken en na een half uur ben ik klaar. “Zo meneer Bieber, je bent klaar” zeg ik en hij kijkt tevreden naar het eindresultaat. “Thanks babe, het is perfect” zegt hij en hij geeft me een kus. Dan kijk ik op mijn horloge “je hebt nog een uur de tijd en dan moet je weg” zeg ik en ik zie Justin slikken. “Wat is er, ben je zenuwachtig?” vraag ik en hij knikt. “Ik heb nogal wat problemen gehad vorig jaar en ik weet niet hoe de mensen gaan reageren als ik voor het eerst in een jaar weer op tv verschijn. Straks gaan ze allemaal boe roepen als ik opkom” zegt hij en hij kijkt sip. “Dat gaat niet gebeuren hoor, zal ik anders met je mee gaan?” vraag ik en hij knikt “dat zou fijn zijn, dan vind ik het al minder eng”. Dan gaan we ons klaarmaken en na een uur vertrekken we naar de show. Onderweg kijkt Justin stil uit het raam en dan leg ik mijn hand op de zijne en dan kijkt hij om. Ik glimlach naar hem “geen zorgen, het komt goed” zeg ik en hij knikt. Als we aankomen in de studio moet Justin nog even wachten tot hij op mag. Hij pakt zijn bloemen en zijn Calvin Klein cadeau voor Ellen en dan gaat hij klaar staan. Snel loop ik naar hem toe en geef hem een kus “het komt goed, ik geloof in jou” zeg ik en dan begint zijn filmpje af te spelen en even later moet hij op. Succes!” roep ik hem nog na en dan loopt hij zenuwachtig de studio binnen….

True Love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu