Attacked

296 14 2
                                    


"Emily, het spijt me" zegt hij terwijl hij een pijnlijk gezicht trekt. "Kom eerst maar even binnen, dan verzorg ik je wonden even. En dan vertel je me daarna wat er is gebeurt oké" zeg ik en ik ondersteun hem een beetje. Ik loop samen met hem naar de keuken en laat Justin op een stoel zitten. "Wacht even, ik ben zo terug" zeg ik en ik ren naar boven om mijn verbanddoos en een koud washandje te halen. Met de spullen loop ik weer naar beneden en in de gang kom ik mijn vader tegen. "Wat is er aan de hand prinses? Waarom loop je met je verbanddoos door het huis?". "Justin is hier en hij is in elkaar geslagen" zeg ik en ik wil weer doorlopen maar hij houdt me tegen. "Moeten we dan geen ambulance bellen?" vraagt hij en ik schud mijn hoofd "zo erg is hij er nou ook weer niet aan toe". Dan loop ik weer door naar de keuken en mijn vader komt achter mij aan. "Oei, dat ziet er pijnlijk uit jongen" zegt mijn vader en Justin glimlacht naar hem "het valt wel mee hoor" zegt hij. "Nou, je bent behoorlijk bond en blauw geslagen Justin, je bent straks vast behoorlijk beurs en dan word het nog wat erger" zeg ik en ik geef hem een koud washandje. "Hier, hou dit tegen je blauwe oog" zeg ik en hij knikt. Doe je shirt eens uit" zeg ik "volgens mij heb je een behoorlijke wond in je zij". "Het valt wel mee" zegt Justin maar ik vertrouw het niet en trek voorzichtig zijn shirt bij hem uit. "Omg Justin, dit valt niet mee hoor, er zit een flinke snee in je zij. Wacht ik zal het snel even ontsmetten en dan verbind ik het. Nu komt mijn EHBO diploma goed van pas". Ik pak wat ontsmettingsmiddel en hurk neer naast Justin. "Oké, dit kan een beetje prikken" zeg ik en ik doe wat op de wond. "Aaaw that hurts!" zegt Justin en hij bijt op zijn lip. "Sorry, maar het moet echt ontsmet worden, anders gaat het misschien ontsteken en dan word het nog veel erger" zeg ik. Dan pak ik een gaasje, wat watten en wat verband en begin de wond te verbinden. Als dat klaar is, was ik mijn handen en ruim de spullen weer op. "Heel erg bedankt dat je mijn wonden hebt verzorgt Emily" zegt Justin terwijl ik naast hem ga zitten. "Graag gedaan hoor, en vertel me nu eens wat er is gebeurt" zeg ik en ik kijk hem vragend aan. "Oké" zucht Justin "als eerste heb ik het uitgemaakt met Olivia omdat ik gewoon gek van haar werd. Ik snap niet wat ik in haar heb gezien". "Nee, vertel mij wat" zucht ik en dan gaat Justin weer verder. "Maar goed, ik had het dus uitgemaakt en Olivia haar vader was er totaal niet blij mee, hij was echt razend". Ik zie een bange blik in zijn ogen en sla een arm om hem heen. "Hij heeft jou zeker in elkaar geslagen, of niet soms?" vraag ik. Justin knikt voorzichtig en ik wrijf geruststellend over zijn rug. "Emily het spijt me zo erg dat ik jou zo'n pijn heb gedaan, ik had nooit met die bitch mee moeten gaan!" zegt Justin en ik er rolt een traan over zijn wang. "Het spijt mij ook dat ik je weg heb gestuurd, dat had ik nooit mogen doen" zeg ik "ik had je gelijk al moeten helpen". "Dat geeft niet, je schrok en je wist totaal niet wat je er mee aan moest en je wist niet goed wat je deed" zegt Justin en hij glimlacht naar mij en ik geef hem een knuffel. "Ik heb je zo gemist" zeg ik en er rollen nu ook een paar tranen over mijn wangen. Justin knuffelt mij terug en geeft mij een kusje op mijn hoofd. "Emily, wil je het alsjeblieft weer met mij proberen?" vraagt Justin "ik ben er achter gekomen dat ik jou wil en niemand anders". "Ja natuurlijk wil ik dat! Ik weet nu hoeveel ik van jou hou Justin en ik wil je nooit, maar dan ook echt nooit meer kwijtraken aan een ander" zeg ik. We glimlachen en kijken diep in elkaars ogen. Dan komen we steeds dichter bij elkaar en al snel zoenen we.


"Zo, de tortelduifjes zijn weer bij elkaar zie ik" . Justin en ik schikken op en zien Dylan op zijn krukken de kamer binnen komen. Ik bloos naar Justin en Dylan schud lachend zijn hoofd. "Nou, slik elkaar niet in hé" zegt hij en hij pakt wat uit de koelkast en loopt dan weer weg. "Heb je nog steeds een slaapplaats nodig? Mijn bed is groot genoeg hoor" zeg ik en Justin grijnst naar mij "nou, daar kan ik geen nee tegen zeggen hé". Dan geef ik hem voor de zoveelste keer een knuffel. "Auw, please niet zo hard"zegt Justin "oh sorry" zeg ik en ik trek me van schrik terug. "Maakt niet uit, ik ben al lang blij dat ik je weer terug heb". "Zal ik trouwens eens wat lekkers voor ons klaarmaken?" vraag ik en Justin knikt. "Zal ik pannenkoeken bakken? Daar heb ik zelf echt zin in eigenlijk" zeg ik en ik kijk Justin met een puppyface aan. "Ja, lekker" zegt hij en dan sta ik op om de mix te maken. Als dat klaar is begin ik met bakken en speciaal voor Justin maak ik ze in de vorm van een hartje. Als het klaar is zet ik hem voor Justin zijn neus. Hij kijkt naar de hartvormige pannenkoek en begint te grinniken. "Serieus?" vraagt hij en ik knik "ja, speciaal voor jou" zeg ik en hij geeft me een kus. "Ik hou van je Emily "ik ook van jou Justin en ik hoop dat we nu altijd samen blijven". Dan krijg ik ineens een idee "schatje, ik krijg ineens een heel goed idee, wij moeten Olivia eens een lesje gaan leren" zeg ik met een brede grijns op mijn gezicht. "Oh en wat wil je dan met haar gaan doen?" vraagt Justin en hij begint ook te grijnzen. "Dat weet ik nog niet maar jij bent toch niet voor niets the prankmaster"............


True Love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu