Daddy time

276 15 2
                                    


Ik heb Justin nu al een week niet gezien of gesproken. Alleen is hij veel in het nieuws geweest dus heb ik hem wel op de tv gezien. Sinds ik er achter ben gekomen dat hij nu iets met Olivia heeft vraag ik me echt af wat hij in haar ziet. Ze heeft tegen iedereen gelogen en iedereen bedrogen. Waarom kiest Justin nou voor haar? Als hij nou eens zou weten hoeveel ik hem mis, en dat ik echt niet zonder hem kan en wil leven.  Waarom is alles toch zo moeilijk? Het enige wat ik wil is Justin, ik wil hem gewoon terug en ik wil hem helpen. Ik hou echt van hem en Olivia wil hem alleen omdat hij beroemd is en heel knap. "Em, ga je nou nog mee?". Ik kijk op en zie Sophie mij vragend aankijken "huh, waar naartoe?" vraag ik en ze glimlacht. "We gaan wat afleiding voor jou zoeken in de stad want dat heb je echt nodig. Je moet niet de hele dag binnen gaan zitten mokken". "Oké, ik ga wel mee" zucht ik en ik sta met een beetje tegenzin toch maar op. Ik pak mijn tas en dan lopen we de deur uit en stappen in de auto. Eenmaal in de stad drinken we eerst wat bij de Starbucks. Ik roer een beetje doelloos in mijn koffie en staar ernaar. Na een tijdje komen Justin en Olivia binnen, wat toevallig denk ik bij mezelf. Sophie tikt me aan "kijk Em" zegt ze en ik haal mijn schouders op "ik heb ze al gezien hoor". "Nee ik meen het, kijk, Justin ergert zich aan Olivia. Dat zie ik aan hem" zegt Sophie en ik kijk gelijk om en grijns. Nu leert hij de echte Olivia dus kennen. Justin kijkt onze kant op en glimlacht naar mij. Ik glimlach terug en Olivia merkt het en zoent hem gelijk. Justin trekt zich redelijk snel weer terug en na een tijdje staat Olivia op om naar de wc te gaan. Justin zit in zijn eentje en na een tijdje staat hij op en komt naar mij en Sophie toe gelopen. "Hi" zegt hij en ik kijk naar beneden "hi" zeg ik zachtjes. Het is een beetje ongemakkelijk om met hem te praten "hoe is het met je?" vraagt hij en ik knik "gaat wel". Dan valt het weer stil en Sophie zucht en neemt een slok van haar drinken. "Emily luister ik-" zegt Justin maar verder komt hij niet want Olivia is klaar op de wc en komt met een arogante blik in haar ogen, onze kant op. "Schatje, wat doe je bij hun?" vraagt ze en Justin haalt zijn schouders op "nou gewoon, ik vroeg hoe aan ze hoe het met ze was" zegt Justin . "Oké, nu ben ik weer aan de beurt" zegt ze en ze trekt Justin mee naar hun tafel. Ik heb nog even oogcontact met Justin en ik ben benieuwt naar wat hij net wilde zeggen. 


Sophie en ik staan al snel op en lopen de Starbucks weer uit om te gaan shoppen. De rest van de middag lopen we een beetje rond in de stad. "Soph, ik wil echt weten wat Justin tegen mij wilde zeggen" zeg ik terwijl we bij een rek naar wat kleding aan het kijken zijn. "Ja, dat zou ik ook wel eens willen weten, alleen die arrogante barbiepop moest er weer tussenkomen". "Inderdaad, ik heb gewoon zo'n hekel aan haar" zeg ik en Sophie begint de grijnzen. "Nou, het enige goede nieuws is dat Justin haar waarschijnlijk ook al zat is". We kletsen hier nog wat over verder en na een tijdje lopen we de winkel weer uit. "Ik denk dat ik maar naar huis ga nu" zeg ik "mijn vader gaat morgen weer op zakenreis en ik wil graag even wat tijd met hem door brengen". "Is goed meid, doe hem de groeten" zegt Sophie en ik geef haar een knuffel en stap in mij auto. Eenmaal thuis gooi ik mijn tassen op de grond en loop de woonkamer in waar mijn vader zit. "He prinses, was het gezellig met Sophie?" vraagt hij en ik ga tegen hem aanzitten op de bank. "Jawel, alleen kwamen we Justin en Olivia tegen en het was heel ongemakkelijk. Hij wilde mij nog iets vertellen maar Olivia trok hem bij ons vandaan". Mijn vader slaat zijn arm om mij heen "ach prinses, je moet gewoon geduld hebben en ik hoef jou voorlopig nog aan niemand kwijt hoor" zegt hij en ik geef hem een knuffel. "Ik hou van je pap" zeg ik "ik ook van jou prinses" zegt mijn vader. "Zullen we anders gezellig een film kijken samen?" vraagt hij en ik knik "ja leuk". We zoeken samen een film uit en dan ga ik weer tegen hem aan zitten.  We zitten net een tijdje naar een film te kijken als de bel gaat. Niemand doe open dus uiteindelijk sta ik maar op. Ik loop de kamer uit, de hal in en open de deur. Meteen sla ik mijn handen voor mijn mond, want voor mijn neus staat Justin. Hij is helemaal bond en blauw geslagen en het ziet er niet goed uit. "Omg Justin! Wat is er gebeurt?!"......


True Love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu