Het is al laat in de avond en Justin en ik liggen in mijn bed na te praten over het concert.“We zouden eigenlijk een feestje moeten geven” zeg ik lachend tegen Justin. “Dat is nog niet eens zo’n slecht idee, wat dacht je van morgenavond?” vraagt hij en ik knik. “Oké, dan doen we het gewoon hier, de tuin is toch groot zat! Dan houden we gewoon een zwembadfeest” stel ik voor. “Dat vind ik echt een goed plan prinses” zegt Justin en hij geeft me een kus. “Ik heb ook nog een heel goed plan” zegt hij en hij kijkt me grijnzend aan met een sexy blik in zijn mooie bruine ogen. Hij wil me weer gaan zoenen maar net op tijd leg ik mijn vinger op zijn lippen “straks liefie, we moeten eerst eens gaan bedenken wie we allemaal gaan uitnodigen” zeg ik en Justin zucht en kijkt me met een pruillip aan “oké” zucht hij. Dan pak ik mijn iphone en open mijn notities. “Oké ik vind dat Sophie en Amber sowieso moeten komen” zeg ik en Justin kijkt me vragend aan “wie is Amber?” vraagt hij en ik glimlach “zij werkt ook in mijn kapsalon en is ook een hele goede vriendin van mij. Je hebt haar vast wel gezien toen je een keer langs kwam”. Justin denkt na “oh ja, ik denk dat ik nu wel weet wie je bedoeld” zegt hij. “Zet Ryan, Chaz en Nolan ook maar op de lijst” zegt hij dan en ik toets hun namen in. Na een tijdje hebben we een heleboel mensen opgeschreven en maken we snel even een whats ap groep aan om iedereen uit te nodigen. Als dat allemaal klaar is besluiten we maar te gaan slapen zodat we morgen nog een beetje uitgerust zijn.
De volgende dag:
Justin en ik zijn net terug uit de supermarkt want er moest natuurlijk wel veel eten aanwezig zijn op ons feestje. Als Justin net de boodschappentassen in de keuken zet, wordt hij ineens gebeld. “Scooter” zegt hij en hij neemt op en zet hem op de luidspreker. “Whats up Scoot?” zegt hij en ik ga naast hem staan. “Yo Justin, ik heb goed nieuws voor je. Je kan namelijk weer terug naar je huis. Je hebt bij het laatste concert veel geld verdiend en ik heb het een en ander kunnen regelen dus gefeliciteerd” zegt hij en ik geef Justin een kus op zijn wang. “Omg thanks man! Ik weet niet hoe ik je moet bedanken” zegt hij en ik grinnik. “Nu hebben we nog iets te vieren straks”zeg ik en Justin knikt. “Vieren? Geven jullie een feestje?” vraagt Scooter “ja, kom je ook Scooter? Dat ik wel het minste wat ik kan doen om je te bedanken” zegt Justin. “Ja, dat lijkt me leuk” zegt hij “oké mooi, het feest is bij Emily thuis en begint over twee uur” zegt Justin. “Ik zal er zijn” zegt Scooter en daarna hangt Justin al snel weer op. “Zullen we nu alles maar gaan klaarmaken buiten?” vraag ik en Justin knikt en geeft mij een kus. Dan pakken we de boodschappen tassen uit een ruimen alles op. Als dat klaar is maken we de tuin netjes en versieren het een beetje. We hebben last minute gelukkig nog een goed dj kunnen regelen dus daar zetten we ook het een en ander voor klaar. Voor de rest gooien we nog wat opblaasfiguren in het zwembad.
“Alles ziet er perfect uit” zeg ik en Justin slaat een arm om mij heen. “Ik ga me nu maar eens omkleden”. Ik geef Justin nog een knuffel en loop dan naar mijn kamer. Ik loop mijn inloopkast in en zoek daar een leuke bikini uit en trek het aan. Daar overheen trek ik een leuk jurkje aan en als laatste pak ik nog wat leuke slippers. Mijn haar doe ik in een schuine vlecht die over mijn schouder hangt en dan doe ik nog een leuke hoed op. Dan doe ik nog mijn make-up en kies ik nog een zonnebril uit en dan loop ik weer naar buiten. Justin heeft zich inmiddels ook omgekleed en ligt op een stoel aan het zwembad. Net als ik wil gaan zitten gaat de bel. Het is de dj en ik vertel hem gelijk waar hij kan gaan staan. Na een tijdje stromen de gasten binnen en barst het feest los. Het is echt geweldig en iedereen heeft het naar zijn zin. Ik sta lekker te dansen met mijn vriendinnen en Justin is met zijn vrienden in het zwembad met een bal aan het spelen. “Kom op dames, het water is heerlijk!” roept Justin en hij gebaard dat we ook het water in moeten komen. “We komen zo schatje!” roep ik en dan dans ik weer even verder. Ongeveer vijf minuten later voel ik twee armen om me heen en voor ik het weet lig ik op Justin zijn schouder en rent hij met mij richting het zwembad. “AAAAAAAA!!!” gil ik en dan springt Justin met mij het water in. Hoestend en proestend kom ik weer boven en ik zie dat Justin en Ryan keihard staan te lachen. “GUYS!” roep ik boos en dan geeft Justin mij een knuffel “sorry, het duurde me te lang voor je het water in kwam” zegt hij. Dan komt de rest ook het water in en spelen we verder met de bal. Na een tijdje klimmen we allemaal weer op de kan om een beetje op te drogen en verder te feesten.
Als we allemaal een beetje opgedroogd zijn, gaat de bel. “Ik ga wel!” roep ik en ik loop het huis binnen, de hal in en open de deur. Ik verstijf zodra ik twee politie agenten op de stoep zie staan. “Oh, hallo, wat kan ik voor u doen?” vraag ik en ik bijt op mijn lip. “Klopt het dat Justin Bieber hier verblijft?” vraagt een van de agenten en ik knik “ja dat klopt” zeg ik zachtjes en ik slik. “We willen hem graag even spreken” zegt diezelfde agent weer en ik knik “komt u maar even binnen, dan zal ik hem even roepen” zeg ik en ze volgen mij naar binnen. Ik loop snel de tuin in. “Justin, kan je even binnen komen?” roep ik en hij komt gelijk naar me toe gelopen en kijkt me vragend aan. “Wat is er prinses?” vraagt hij en ik haal mijn schouders op “geen idee, er zijn twee agenten die jou willen spreken”. We lopen de woonkamer in, waar de agenten op ons zitten te wachten. “Heren, wat kan ik voor u doen?” vraagt Justin en de agenten kijken hem ernstig aan. “Justin Bieber, u bent bij deze gearresteerd op verdenking van openbare vernedering, pesterijen en seksueel misbruik”. “Olivia” mompelt Justin en hij kijkt naar beneden. “Whaat??!! Nee , Justin heeft niets gedaan! Jullie kunnen hem niet meenemen!” roep ik en er stromen wat tranen over mijn wangen. “Mag ik me nog wel even snel omkleden, ik heb alleen mijn zwembroek aan” zegt Justin en de agenten keuren het goed. “Nee, schatje wat doe je nou? Je hebt niets verkeerd gedaan!”roep ik maar hij negeert me en loopt naar boven. Als snel heeft hij zich omgekleed en komt hij weer beneden. Dan doen de agenten hem handboeien om en Justin staart voor zich uit. Ondertussen zijn al onze vrienden binnen gekomen omdat ze zich afvragen wat er aan de hand is. “NEEEE JULLIE MOGEN HEM NIET MEENEMEN!” roep ik huilend en ik sla mijn armen om Justin heen. “Geen zorgen prinses, het komt wel goed” zucht hij en ik knuffel hem stevig. Dan wordt ik ineens van hem afgetrokken door een van de agenten. Ze nemen Justin mee naar de politie auto en laten hem instappen. Het enige wat ik nu kan doen is huilen en ik voel me zo nutteloos. Justin geeft me nog een laatste blik en ik zie nog toch wel tranen in zijn ogen. Dan wordt de auto gestart en rijden ze weg. Huilend val ik tegen Ryan aan en hij wrijft geruststellend over mijn rug. “Waarom moet Justin dit altijd overkomen? Ik dacht echt dat alles nu weer goed ging maar dat is blijkbaar niet waar!” zeg ik snikkend. Iedereen is doodstil en je hoort alleen mijn gehuil. Ik weet gewoon echt zeker dat Olivia hier achter zit! Dat kan gewoon niet anders want zij is gewoon de enige die het leven van mij en Justin wil verpesten......
JE LEEST
True Love?
FanfictionEmily en Justin hebben hun hele schooltijd bij elkaar in de klas gezeten. Emily is altijd rijk geweest en was daarom enorm populair. Justin daarintegen, was de jongen waar niemand iets van moest weten. Hij liep immers altijd in oude kleding en hij h...