Verdwaald

365 18 4
                                    

“Waar ben jij mee bezig bitch? Blijf met je poten van Justin af!” roep ik en Hailey kijkt mij arrogant aan “wie denk jij wel niet dat je bent!” roept ze. “Ik ben Emily Hayes, Justin zijn persoonlijke haarstylist” zeg ik trots en ze begint te lachen. “Dus jij hebt Justin dat verschrikkelijke blonde kapsel gegeven?” zegt ze en Justin zucht “dames, rustig nou, er is niets aan de hand, doe eens aardig tegen elkaar!”. “Hallo, ik heb niets gedaan Justin” zegt Hailey en ik voel mezelf steeds kwader worden. “Euhm, wij laten jullie wel even alleen” zegt Ryan hij wil opstaan maar ik hou hem tegen “nee nee, ik ga wel!” roep ik en ik loop snel de kamer uit en loop de trap op “Emily wacht!” hoor ik Justin nog roepen en ik hoor dat hij achter mij aankomt naar boven.  Snel loop ik mijn kamer in en draai de deur op slot. Ik ga tegen de deur staan en laat mezelf langzaam op de grond zakken. Wat is er met mij aan de hand? Waarom vind ik het zo erg dat er iemand aan Justin zit? Ik word toch niet ECHT verliefd op hem toch? Een traan rolt over mijn wang, ook al ben ik hier nu nog maar net, ik wil gewoon weg hier. Ik pak mijn handtas en draai de deur weer van het slot, voorzichtig loop ik naar beneden en loop de deur uit. Frisse lucht heb ik gewoon even nodig. Ik loop een heel stuk door de wijk terwijl ik hier nog helemaal de weg niet ken. Na een tijdje kom ik bij een op het oog gezellig cafeetje en ik loop naar binnen. Ik ga aan de bar zitten en bestel wat te drinken. Verderop zitten twee meisjes van ongeveer zestien jaar en ze zijn een beetje aan het smoezen  en kijken af en toe naar mij. “Als je iets over mij te zeggen heb, doe dat dan recht in mijn gezicht!  Roep ik en ik drink snel mijn glas leeg en loop het café weer uit. Dan voel ik mijn mobiel trillen en zie dat ik een berichtje heb van Justin:

Justin: Waar ben je? Please kom terug, ik heb Hailey, Ryan en Kendall naar huis gestuurd zodat wij kunnen praten.

Ik zucht en doe mijn mobiel in mijn handtas en loop weer verder. Het begint al donker te worden en het is nu misschien beter om maar naar huis te gaan. Een paar minuten loop ik nog verder en dan blijf ik staan “waar was Justin zijn huis ook al weer? Denk ik bij mezelf. Volgens mij ben ik verdwaald. Gelukkig zie ik verderop een bushalte en ik loop er snel heen.  Daar ga ik op een bankje zitten en wacht op de volgende bus zodat ik de weg kan vragen. Als ik al een kwartier zit te wachten word ik ineens verblind door felle koplampen. Er stopt een hele dure auto voor mijn neus en er stapt een hele knappe jongen uit. Hij ziet er alleen wel veel ouder uit, maar dat vind ik eigenlijk wel heel erg aantrekkelijk. “Wat doet zo’n bloedmooi meisje nou weer alleen op straat op dit tijdstip?” vraagt hij en ik haal mijn schouders op “gewoon, ik ben even uit huis gevlucht” zeg ik en hij steekt een hand naar me uit. “Ik ben James” zegt hij en ik schud hem de hand “Emily” zeg ik kort en ik wrijf kort daarna over mijn blote armen “heb je het koud?” vraagt hij en ik knik. “Kom, waarom ga je niet met mij mee, dan heb je een slaapplek en dan hoef je nog even niet terug naar huis” zegt hij en ik knik “ach waarom ook niet” zeg ik en hij houd de deur van zijn auto voor mij open zodat ik in kan stappen. Ik heb wel zin in een leuke avond, denk ik bij mezelf en we rijden weg.  Na een tijdje stoppen we bij een groot modern wit huis aan het water. “Wauw, jij woont hier mooi zeg” zeg ik en hij glimacht naar me. “Kom, dan laat ik je de binnenkant zien” zegt hij en hij stapt uit en loopt om de auto heen om het portier voor mij te openen. “Kijk, dat noem ik nou eens een echte heer” zeg ik en we lopen naar binnen.

De volgende dag

Ik open voorzichtig mijn ogen en word wakker in James zijn armen. Vannacht was echt fijn en ik had het gewoon echt even nodig. Dan wordt James ook waker “goedemorgen schoonheid” zegt hij en ik glimlach “goede morgen lekkerding” zeg ik en hij komt op me liggen en begint me te zoenen. Ik doe vrolijk mee “heb je vannacht nog niet genoeg gehad of zo?” vraag ik grijnzend en hij schud zijn hoofd. Na een tijdje gaan we uit bed en lopen naar benden. James maakt ontbijt terwijl ik mijn mobiel check. Ik heb vijftien gemiste oproepen van Justin. Dat praten we later wel uit. “Alsjeblieft schoonheid, je ontbijt” zegt James en hij zet een bord met eieren en spek voor me neer op tafel. Op ons gemak eten we ons ontbijt op en daarna stap ik even onder de douche en trek mijn kleren aan. Als ik beneden kom glimacht James “heb je zin om zo even naar het strand te gaan?” vraagt hij en ik zucht “sorry, ik vond het heel leuk met je maar het is beter als ik nu naar huis ga”. “Oke, jammer dat je nu al weg wilt, het was echt gezellig” zegt hij en ik knik. “Kan jij me trouwens even de weg wijzen, ik kom uit net uit Canada en woon hier dus nog maar net” zeg ik. “Ik zou je ook wel even kunnen brengen als je wilt?” zegt hij en dat vind ik een goed idee. We stappen in de auto en ongeveer twintig minuten later komen we aan bij Justin zijn huis. “Bedankt voor alles, het was echt gezellig” zeg ik en ik geef hem een kus op zijn wang “graag gedaan schoonheid, als er iets is kun je me altijd bellen” zegt hij en dan stap ik uit. Hin rijd weg en ik zwaai nog even. Dan loop ik naar de deur pas dan bedenk ik me dat ik helemaal geen sleutel heb. Ik zucht en bel dan maar aan. Justin doet open”Omg Emily, ik ben zo blij om je te zien! Je weet niet hoe ongerust ik om je was!”  roept hij en hij geeft me een knuffel. “Ik dacht echt dat je was ontvoerd door een vreemde vent ofzo” zegt hij en hij laat me los. “Waar heb je vanacht eigenlijk geslapen?” vraagt Justin en ik grijns “bij een nieuwe vriend van mij, James en het was heel leuk vannacht hoor!” zeg ik met de nadruk op leuk en Justin zijn gezicht betrekt gelijk…..

True Love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu