Zal ik het doen? Zal ik echt JUSTIN BIEBER zijn kapsel verpesten? Dan bedenk ik me ineens dat ik wereldberoemd kan worden als ik hem een heel mooi kapsel geef, dan willen andere beroemdheden ook door mij geknipt worden en dan heb ik Justin niet meer nodig!. Justin grijnst naar me in de spiegel en dan begin ik met zijn haar. Na een paar uur, ben ik klaar en ik laat hem zijn nieuwe, platina blonde kapsel zien. “Wow, Emily, dit had ik niet van je verwacht” zegt hij en ik zucht “je vind het niks he” zeg ik maar dan glimlacht hij. “I love it!” zegt hij dan “gelukkig, ik dacht dat je me ging vermoorden” zeg ik en Justin staat op en geeft me een knuffel. “Waarom zou ik zo’n mooi en lief meisje pijn willen doen?” zegt hij “dat zou ik nooit doen Emily want ik geef echt heel veel om je”. Snel trek ik me uit zijn knuffel “euhm dank je , dat is heel lief van je Justin” zeg ik en dan loop ik naar de balie. Justin kijkt nog even naar zijn nieuwe look in de spiegel en loopt dan naar me toe. Hij graait wat in zijn zak en haalt er een briefje van 200 dollar uit en geeft het aan mij. Ik kijk hem verbaast aan “dit is veels te veel Justin, zo duur was het echt niet” zeg ik maar hij wil het niet terug en daar ben ik stiekem wel blij om. “Je verdiend het” zegt hij en dan kijkt hij op de klok “hoeveel klanten heb je vandaag nog?” vraagt hij dan en ik kijk in mijn agenda “geen een meer, jij was de laatste” zeg ik en dan pakt hij mijn hand “waarom wachten tot zaterdag als ik je nu ook kan ontvoeren naar een restaurant” zegt hij en ik ruk me weer los “euhm, dat wordt hem niet want ik moet alles hier nog opruimen en schoonmaken en dat duurt wel even” zeg ik om mezelf eruit te kunnen redden maar helaas. Justin pakt een bezem en begint wat haar weg te vegen “ik help wel dan zijn we zo klaar hier” zegt hij en dan geef ik me over “oke” zeg ik en dan begin ik ook met opruimen. Een half uur later zijn we klaar en dan pak ik mijn tas en stap bij Justin in de auto. Als we wegrijden probeert Justin wat indruk te maken door keihard op het gaspedaal te trappen waardoor de auto lekker veel kabaal maakt. Ik zet een fake glimlach naar hem op en dan kijk ik voor me uit. Op gegeven moment voel ik dat hij zijn ene hand op mijn been legt en ik duw hem snel weg. “Sorry, ik wist niet dat je dat vervelend zou vinden” zegt Justin gelijk en ik kijk voor me uit zonder iets te zeggen. Een tijdje later komen we aan bij het restaurant en Justin stapt snel uit en loopt snel om de auto heen om de deur voor mij te openen. “Lady’s first!” zegt hij en hij begeleid me uit de auto. Eenmaal in het restaurant worden we door iedereen aangestaard en er worden ook een hoop foto’s gemaakt. Ik sta even lekker te poseren als Justin een tafel voor ons regelt. “Volg mij maar alsjeblieft” zegt een serveerster en Justin pakt mijn hand en neemt me mee naar een tafel bij het raam die ons word toegewezen. Als we zitten valt er gelijk een ongemakkelijke stilte. “Dus, hoe gaat het met je carrière?” vraag ik om de stilte te verbreken en hij glimlacht gelijk naar me “goed, ik heb echt grote plannen voor 2015” zegt hij en ik kijk hem nieuwsgierig aan “O en mag je mij daar ook meer over vertellen?” vraag ik en ik leg mijn hand op die van hem “dat zou ik heel graag willen doen, maar ik mag echt nog niets zeggen van Scooter” zegt hij en ik zucht “oke, ik begrijp het” zeg ik en ik kijk naar de menukaart. Ondertussen weet ik gewoon dat Justin naar me zit te staren. Ik besluit het gewoon te negeren en als de ober komt bestel ik het duurste wat op de kaart staat. “Zo jij heb smaak” zegt Justin en ik lach naar hem “ja natuurlijk, ik wil alleen het beste van het beste” zeg ik en dan begint hij te lachen. “Zozo doe maar lekker duur” zegt hij “maar ik heb echt alles voor jou over en ik wil jou ook alleen het beste geven, dat verdien jij nou eenmaal omdat je zo’n lief en mooi meisje bent”. Ik lach terwijl hij zijn hand op de mijne legt. Dan komt al snel ons eten en het is echt heerlijk. “Zullen we een selfie maken?” vraag Justin dan ineens en ik knik. We maken snel een paar selfies en ineens drukt Justin snel een kusje op mijn wang. Ik word een beetje rood en eet dan snel mijn bord verder leeg.
Na het eten lopen we nog een stukje door de stad en het is gek genoeg best gezellig. Dan zie ik Sophie en wat andere vrienden van mij ineens een café uitkomen en ik trek Justin snel mee een steegje in “wat is er babe?” vraag Justin ineens en ik kijk zenuwachtig om me heen. “Ze mogen mij niet met jou zien, dan lachen ze me uit!” zeg ik en Justin kijkt me raar aan “waarom zouden ze je uitlachen?” vraagt hij en ik kijk naar de grond. Meteen weet Justin wat ik bedoel en hij kijkt gelijk sip “ze haten mij zeker” . Voorzichtig knik ik en dan kijkt hij mij smekend aan “jij bent anders , jij zou nooit gemene dingen over mij zeggen. Jij weet hoe ik echt ben en jij vind mij tenminste leuk om hoe ik ben”. “Ja dat is waar Justin” zeg ik en ik zet een fake glimlach naar hem op. “Kom, ik weet een korte weg naar mijn auto, dan kan ik je naar huis brengen want het is al best laat” zegt hij en ik volg hem.
“Ik vond het echt gezellig met je vandaag Emily, we moeten dit echt vaker doen” zegt Justin en hij geeft me een kus op mijn wang “ja, ik bel je nog wel” zeg ik en dan loop ik snel naar binnen. “Wat ben jij laat” hoor ik mijn moeder vanuit de woonkamer roepen en ik loop er maar naartoe. “Ik was met Justin mam” zeg ik en ze kijkt me met een glimlach aan “o dan maakt het niet uit dat je laat bent, ik maakte me alleen een beetje zorgen omdat je me niet over je date had verteld” zegt ze en ik zucht “het was ook eigenlijk zaterdag pas maar hij was een klant in de salon vandaag. Toen vroeg hij of ik vandaag mee uit eten ging”. “Gezellig, en wanneer komt hij een keertje langs?” vraagt mijn moeder en ik haal mijn schouders op “ik zie wel”. Dan loop ik naar boven en plof op mijn bed. Dan trilt mijn mobiel en dan zie ik dat Justin mij op instagram heeft getagd:
@Justinbieber: What do you guys think of my new look? I know it’s totaly different but i love it! thank you @Emilyhayes, love u
Hij heeft de selfie erbij gedaan waarop hij mijn wang kust. Meteen krijg allemaal berichtjes van mijn vrienden, ze lachen me uit. Dan begin ik de reacties onder de foto te lezen:
@TotalyBelieber: I don’t like her, all she wants is your money! Take me @Justinbieber !
@Therealmrsbieber: I already hate that girl!
@Justinlovesme: Omg you look so cute toghetter, i’m happy for you Justin!
Ik zucht en ondertussen krijg ik nog meer berichten van wat vrienden. Fijn, ik had nog zo gezegd dat mijn vrienden me zouden uitlachen als ze me samen met hem zouden zien en dan flikt die lul me dit! Ik ga hem echt vermoorden!
Justin zijn nieuwe look>>>>>>
JE LEEST
True Love?
FanfictionEmily en Justin hebben hun hele schooltijd bij elkaar in de klas gezeten. Emily is altijd rijk geweest en was daarom enorm populair. Justin daarintegen, was de jongen waar niemand iets van moest weten. Hij liep immers altijd in oude kleding en hij h...