The Prank

333 14 2
                                    

Justin grijnst naar mij en ik zie hem nadenken. "Oh ik heb een idee, we laten mijn beliebers even kennis met Olivia maken en zetten haar voor gek bij mijn concert over twee dagen. Scooter had dat voor mij geregeld dus alles komt goed met mij" zegt hij. "Omg perfect!" roep ik en ik geef hem een knuffel. "Oké, hoe gaan we haar voor gek zetten?" vraag ik en Justin likt zijn lippen en begint te grinniken "gewoon, we schrijven samen een liedje voor haar en zingen haar toe". "Oke, laten we beginnen dan" zeg ik en ik pak een pen en papier. We gaan er even goed voor zitten met wat drinken en een bak chips. "Oké, ik zat er aan te denken om de muziek van One Less Lonely Girl te gebruiken, dan doen we net of zij de One Less Lonely Girl is" zegt Justin en ik knik enthousiast. Dan moet het eerste couplet wel echt van dat liedje zijn vind je niet? Anders krijgen we haar het podium niet op". "Ja goed idee prinses" zegt hij en hij geeft me een kus. Dan gaan we weer verder met schrijven. We lachen een hoop en na een uur leggen we de pen neer en is het liedje af. "Zo, dit zal haar leren" zegt Justin en we beginnen te lachen. "Hoe ga je haar eigenlijk naar het concert krijgen?" vraag ik. "Oh, gewoon zeggen dat ik spijt heb, wat flirten en natuurlijk een beetje slijmen, maar vooral goed acteren" zegt hij.

Paar uur later:

"En, is het gelukt?" vraag ik als Justin terug komt van Olivia. "Ja, natuurlijk is het gelukt, het was eerst een beetje moeilijk maar ze komt hoor!". "Awh je bent geweldig!" roep ik blij en ik geef hem een knuffel. "Ik ben benieuwd hoe ze onze nieuwe versie van OLLG gaat vinden" zegt Justin grijnzend. "Nou laten we zeggen dat ze het sowieso nooit meer gaat vergeten!".

2 dagen later:

Omg, het is nu bijna zover. Ik sta backstage te wachten tot OLLG begint en ook onze prank. Justin is al even aan het optreden en Scooter komt naar me toe gelopen. "Ben je er klaar voor Emily? Dit is we de eerste keer dat je voor zo'n groot publiek gaat optreden". "Ja, ik denk het" zegt ik en dan geeft hij mij een microfoon. Gelukkig zit de hele crew in het complot en wordt Olivia zo uit de zaal gepikt. Als het tijd is, en Olivia backstage komt, verstop ik mij even zodat ze me niet ziet. Justin begint te zingen en als snel wordt ze meegenomen naar het podium. Ik moet echt moeite doen om mijn lach in te houden.

There's gonna be one less lonely girl. One less lonely girl. There's gonna be one less lonely girl. One less lonely girl

Ik heb je mijn hart gegeven, voor even

Oh Olivia wat was dat fijn

Wat jij wilde was geld, wees eerlijk meid

Want aan mij had jij alleen maar schijt!

Je ging naar je pappie toe

zo verwend als jij bent

Je zei hem, "ik ben hem kwijt!

En je stuurde hem recht naar mij

Je bent een vuile egoïst!

Oh nee, hij gaf mij klappen tot ik neer viel

Ik had een blauw oog

En een diepe snee in mijn zij

Ben jij nu blij?

Ohh nee, ik hoef jou gezicht niet meer te zien, dus roep nu maar boe

Want nu word je gehaat door jou stomme gedoe!

Want je bent een egoïst!

Want er is maar 1 grote egoïst!

Een grote egoïst! (Je bent een egoïst)

Een grote egoïst(Je bent een egoïst)

Een grote egoïst

Je bent echt de enigste egoïst

True Love?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu