Nee, ik doe het niet denk ik bij mezelf en ik wil Justin net een antwoord sturen als ik word gebeld via skype. Ik pak mijn ipad en zie dat het Olivia is. “Wat is er?” zucht ik en Olivia kijkt me gelijk vragend aan “wow, wat heb jij? Ben je je lover soms tegen gekomen?” grapt ze en ik zucht “jammer genoeg wel, onderweg naar huis lag ie bijna op de motorkap van mijn auto, hij heeft geluk dat mijn auto niet beschadigt is” zeg ik en ze begint te lachen “dat moet precies jou weer gebeuren, arm meisje toch” zegt ze “ja, en het ergste is dat hij me gelijk herkende en me om mijn nummer vroeg, die ik hem uiteindelijk heb gegeven. Ik dacht wat maakt het uit maar nu wil hij dus zaterdag afspreken. Ik heb dan wel niets maar ik wilde hem net toch zeggen dat ik dan niet kan”. Olivia glimlacht “Nee! Je moet juist wel gaan, kan je met hem gaan shoppen en hem lekker geld aftroggelen!” . “Ik weet het niet hoor, daar trapt ie echt niet in” zeg ik en ze begint te lachen “wel joh, Bieber doet er alles voor om de aandacht van een model te krijgen en jij ziet er niet slecht uit hoor”. Ik denk na en vind het wel een goed idee “oke, hoe pakken we het aan?” zeg ik en Olivia krijgt een gemene grijns op haar gezicht “voor jou is het niet zo moeilijk want hij kent jou al van vroeger, als hij je niet kende moest je eerst zijn vertouwen winnen. Dat heb je al dus je moet gewoon doen alsof je hem leuk vind en dan kan je steeds een stapje verder gaan. Misschien kan je er na een tijdje voor zorgen dat jij het meisje in een van zijn video’s mag spelen. Dan word je beroemd en heb je heel veel werk als model, daarna heb je hem niet meer nodig. Als je eenmaal wat met hem hebt, dan gaat de rest vanzelf!”. Ik denk even na “is dat niet een beetje heel gemeen?” vraag ik en Olivia schud haar hoofd “nee, hij gebruikt meisjes ook, tenminste ik vind hem daar wel een type voor” zegt ze en dan ben ik het wel met haar eens. “Oké, ik doe het en ik ga hem nu gelijk een bericht je sturen. Ik pak mijn iphone en open het whats app gesprek met Justin.
Ik: Hi Biebz, is goed, zullen we dan gezellig de stad in gaan?
“Zo en nu wachten op een antwoord zeg ik tevreden en Olivia steekt haar duim op “sucses meid” zegt ze “ik moet nu trouwens gaan, je houdt me op de hoogte hé?” zegt ze en ik knik Dan hangt ze op en leg ik mijn ipad weg. Als snel krijg ik antwoord van Justin en ik open whats ap.
Justin: Klinkt goed, zal ik je om een uur of 11 ophalen bij je huis?
Ik: Is goed hoor, zie ik je dan!
Justin: Mooi, ik heb er zin in :)
Zo, dat is gedaan, nu moet ik me gaan voorbereiden op een hele dag met Justin Beaver. Ik leg mijn iphone aan de lader op mijn nachtkastje en loop naar mij inloop kast om mijn pyjama te kiezen voor vandaag. Uiteindelijk pak ik mijn panterprint pyjamasetje en trek het aan. Daarna loop ik door naar mijn badkamer en daar haal ik mijn make-up van mijn gezicht. Mijn haar doe ik in een losse knot en dan smeer ik nog even een nachtcrème op mijn gezicht. Aan mijn uiterlijk besteed ik echt heel veel tijd maar dat moet ook als je model en kapster bent, ik wil er gewoon perfect bijlopen. Mijn badkamer staat echt helemaal vol met allemaal crèmepjes, make-up, haarverzorging en parfums. Ik kan gewoon niet genoeg spullen hebben! Als ik eindelijk klaar ben loop ik mijn slaapkamer weer in en ga in bed liggen. Ik zet nog even mijn wekker en dan druk ik het licht uit en val al snel in slaap.
De volgende morgen:
Mijn wekker gaat en ik ga kreunend recht opzitten. Even later stap ik toch maar uit bed en spring onder de douche. Als ik klaar ben droog ik me af, trek een badjas aan en wikkel een handdoek om mijn haren. Dan loop ik naar mijn inloopkast en trek snel mijn kleren voor in de kapsalon aan. Daarna ga ik aan mijn kaptafel zitten en doe uitgebreid mijn make-up. Ik föhn mijn haar en laat het uiteindelijk lekker los. Als ik klaar heb pak ik nog even mijn tas en loop dan naar beneden, waar mijn ontbijtje al klaar staat. Na mijn ontbijt stap ik snel in mijn auto en rij naar de kapsalon waar ik werk. Amber is er al en begint te grijnzen als ze me ziet “goodmorning Em” zegt ze “goodmorning” zeg ik en ik zet mijn tas neer op de balie. “Wat hoorde ik nou weer, heb je een date met the Biebz?” vraagt ze en glimlach “ja, dat heb je goed gehoord” zeg ik en ze geeft me een knuffel “ik ben blij voor je, hopelijk wordt het wat tussen jullie” zegt ze en ik knik. “Ik moet je eigenlijk bekennen dat ik Justin altijd best schattig heb gevonden, ook toen hij er op school helemaal niet bij hoorde”. “Omg Amber! Dat meen je toch niet?” zeg ik en ze lacht verlegen “je bent toch niet jaloers he?” zeg ik en ze word wel een beetje rood maar ze schud toch haar hoofd “nee, maar je moet wel goed voor hem zorgen” zegt ze “jij bent één van de weinige mensen die hij vertrouwt en dat moet je niet verpesten Em”. “Jaja” zeg ik en ik begin vast met het klaarzetten van wat spullen. “Em, ik ben serieus hoor!” dringt Amber aan maar ik luister al niet meer, dat was genoeg Bieber voor in de vroege ochtend en bovendien, er is nog werk te doen. In de ochtend gaat alles zijn gangetje en in de lunchpauze bekijken we hoeveel klanten we nog hebben. “Wat een rare naam” zegt Amber dan ineens “ken jij hem? Hij heeft een afspraak bij jou”. Ik kijk in de computer en haal mijn schouder op “geen idee, ik zie het straks wel” zeg ik en dan eet ik mijn lunch verder op. Na de pauze maak ik alles al klaar voor de klant en dan merk ik dat een collega met hem staat te praten aan de balie. “Emily komt zo bij je, ga daar maar vast zitten” zegt ze en ik loop ondertussen nog even naar achter om wat te pakken zonder dat ik hem al heb gezien. Als ik alles heb loop ik naar de klant toe en als ik achter hem sta kijk ik naar zijn haar en dan in de spiegel. “Hey Emily” zegt Justin en ik glimlach naar hem “Justin, wat een verassing” zeg ik en hij glimlacht terug. “Waarom kom jij bij mij om je haar te laten knippen? Je heb toch een privékapper?”. “Ik hoorde dat jij goed was en ik wilde je gewoon even zien” zegt hij en ik kam voorzichtig zijn haren. “Ik ben zeker een van de weinige mensen die aan jou haren mag komen” zeg ik en hij knikt “mijn haar is mijn visitekaartje en de enige die ik ermee vertrouw zijn mijn persoonlijke kapper en jij”. “Aaw, dat vind ik best lief van je” zeg ik “wat wil je dat ik ga doen?” vraag ik en hij glimlacht “jij weet vast wel wat mij staat babe”. Dat had hij eigenlijk niet moeten zeggen want nu krijg ik ontzettend veel zin om zijn kapsel te verpesten…..
JE LEEST
True Love?
FanfictionEmily en Justin hebben hun hele schooltijd bij elkaar in de klas gezeten. Emily is altijd rijk geweest en was daarom enorm populair. Justin daarintegen, was de jongen waar niemand iets van moest weten. Hij liep immers altijd in oude kleding en hij h...