Het liedje “boyfriend” begint te spelen en Justin loop een beetje ongemakkelijk maar wel met een glimlach op zijn gezicht naar binnen. Ellen kijkt hem verast aan en als hij bij haar is geven ze elkaar een kus op de wang. “Gefeliciteerd, ik heb bloemen voor je mee en wat Calvins” zegt hij en Ellen begint te lachen. “Calvin Klein ondergoed mensen!” zegt ze blij “normaal draag ik alleen mijn eigen ‘ellen ondergoed’ maar ik ga deze speciaal voor jou dragen”. Justin begint te lachen “bedankt dat je hier bent voor mijn verjaardag” zegt ze en dan begint er ineens de video van mij een Justin die we voor Calvin Klein hebben gemaakt. Justin kijkt ernaar en begint een beetje te blozen. “Dahm, ziet er goed uit! En dat drummen ook” zegt Ellen en Justin glimlacht “bedankt, ik ben ook echt blij met deze video” zegt hij “dat begrijp ik, het is ook iets heel groots wat jij samen met Emily hebt gedaan. Het krijgt ook superveel aandacht de laatste tijd dus het is echt een groot succes”. Justin krijgt een glimlach op zijn gezicht “ja inderdaad en het was ook erg leuk om te doen, Emily is echt een superleuke meid” zegt hij. Dan kijkt Ellen ineens serieus “ik weet niet of je het weet maar er zijn veel geruchten over jou en Emily. Veel mensen denken dat jullie daten, is dat zo?”. Ik zie Justin nadenken “we zijn alleen goede vrienden en ze is sinds kort mijn persoonlijke haarstylist”. “O heeft ze je haar net ook gedaan voor deze show?” vraagt Ellen en Justin knikt “ja, ze is nu ook hier, ik ben best wel zenuwachtig en daarom bood ze aan om mee te gaan. Het helpt wel want de zenuwen zijn iets minder geworden”. “Aaw, jij bent toch haast nooit zenuwachtig?” zegt Ellen en hij kijkt verlegen naar de grond “ik ben gewoon echt superlang niet meer op tv geweest, het voelt nu gewoon als de eerst keer” zegt Justin. “Misschien weten mensen dit niet maar jou eerste interview op tv was hier bij mij” zegt Ellen en dan verschijnt er een foto van de eerste keer dat Justin hier was en het publiek begint te applaudisseren. Justin en Ellen praten nog even verder.
“Bedankt dat je er was voor mijn verjaardag, ik vond het echt heel erg leuk” zegt Ellen “geen dank, ik kom hier graag” zegt Justin en ze geven elkaar nog een knuffel. “JUSTIN BIEBER DAMES EN HEREN!” roept Ellen en Justin zwaait nog even naar het publiek en komt dan weer backstage. Meteen loopt hij naar mij toe “en hoe ging het? Zag ik er heel zenuwachtig uit?” vraagt hij en ik geef hem een knuffel “nee hoor, je was wel lief” zeg ik en dan trek ik me weer terug. “Aw, bedankt Em” zegt hij en dan pakt hij zijn spullen en lopen we naar de auto die ons staat op te wachten. Er staan een aantal fans en Justin gaat er met een paar op de foto. Ik stap alvast in de auto en wacht op Justin, die na ongeveer vijf minuten ook instapt. Hij zucht diep terwijl hij zijn gordel om doet “ik ben trots op je” zeg ik en hij likt zijn lippen “bedankt”zegt hij “ik ben trouwens echt blij dat je nog niet hebt gezegd dat we een relatie hebben, ik wil het echt nog wel even stil houden” zeg ik en hij knik. “Hey wat is er nou? Ben je niet blij?” vraag ik en hij haalt zijn schouders op “ik was net gewoon zo zenuwachtig, wat als dat nu altijd zo blijft?” vraagt hij en ik denk na. “Justin, dat gebeurt niet, het is gewoon lang geleden dus je moet gewoon nog even wennen” zeg ik en hij zucht “ik hoop het” zegt hij en dan bedenk ik ineens iets. “Ik weet iets waardoor jij weer vrolijk word” zeg ik en hij kijkt me vragend aan “wat dan?” . “Wij gaan even lekker naar de Macdonald. Ik weet het, ik eet daar nooit maar voor jou doe ik het graag” zeg ik en dan verschijnt er een glimlach op zijn gezicht “bedankt, dat vind ik echt lief van je” zegt hij en hij geeft me een knuffel.”Hey, ik kan best heel lief zijn als ik wil” zeg ik en hij schud lachend zijn hoofd. “Chauffeur, naar de Macdonald!” roept Justin en de chauffeur knikt. We geven elkaar een kus en dan ga ik tegen hem aanzitten. Als we er bijna zijn ga ik weer normaal zitten zodat mensen ons niet zien knuffelen omdat we onze relatie nog even stil willen houden.
Zodra we binnen zijn bij de Macdonald komen er twee meisjes op Justin afgestormd “omg Justin we houden zoveel van je!” zeggen ze en Justin gaat met ze op de foto. Daarna kunnen we doorlopen en bestellen we wat eten. Ze maken het klaar en ik kijk alvast rond om een mooie tafel te vinden. Ondertussen heeft Justin ons eten “zullen we aan dat tafeltje daar gaan zitten?” vraag ik en Justin knikt meteen. We lopen erheen en gaan zitten “eet jij hier echt nooit?” vraagt Justin ineens en ik schud mijn hoofd “nee, ik dacht altijd dat Macdonald een vieze vreetschuur was maar dat is het dus helemaal niet, het valt eigenlijk best mee” zeg ik en ik neem een hap van mijn broodje “en het eten is nog lekker ook” zeg ik en Justin glimlacht terwijl hij een kipnugget in zijn mond stopt. We eten rustig verder en na een tijdje staat Justin op. “Ik moet even naar de wc, ik ben zo terug” zegt hij en hij loopt naar de wc. Als Justin weg ik kijk ik een beetje rond en dan zie ik James ineens binnen komen. Shit, ik wil echt niet dat hij me nu ziet! Denk ik bij mezelf en ik duik een beetje weg. “Emily? Ben jij dat?” hoor ik dan ineens . Fuck, hij heeft me gezien! Denk ik en ik bijt op mijn lip en zet daarna gelijk een fake glimlach op “James? Jij ook hier?” zeg ik en ik hoop echt dat hij niet bij me komt zitten. “Ik dacht dat je alleen maar naar dure restaurants ging?” zegt hij en ik zucht “nee hoor, ik wil soms wat afwisseling”. Hij glimlacht en komt helaas toch bij me zitten en ik zie hem glimlachen “ow, ik weet al wat jij hier doet! Jij verstopt je weer voor die Bieberknul!” zegt hij en op dat moment komt Justin weer uit de wc lopen en ik bijt op mijn lip. “Nou eigenlijk“ zeg ik maar ik maak mijn zin niet af want Justin staat nu bijna achter James. “Zeg het maar eerlijk, je bent weer gevlucht omdat je gek van Justin wordt” zegt hij en hij begint te lachen. “Pardon?” zegt Justin en hij kijkt mij en James vragen aan………
JE LEEST
True Love?
FanfictionEmily en Justin hebben hun hele schooltijd bij elkaar in de klas gezeten. Emily is altijd rijk geweest en was daarom enorm populair. Justin daarintegen, was de jongen waar niemand iets van moest weten. Hij liep immers altijd in oude kleding en hij h...