část 10.

646 22 0
                                    

Když maty odjel tak se mi udělalo smutno.. Všude v domě jen tma, ticho a nikde ani noha. Nudila jsem se tak jsem si pustila Riverdale a u něj jsem i usnula. Když jsem se ráno vzbudila tak jsem se nachystala do školy. Umyla se, vyčistila zuby, ucesala, oblékla atd.. V tu dobu když jsem vylezla z domu mi přišla zpráva ze školy že je tento týden zavřená z důvodu rekonstrukce. Odhodila jsem batoh a šla si zpátky lehnout. Na chvíli jsem usla a jak jsem se procitla tak jsem měla plný mobil zpráv od kluků a od Klárky. Napsali mi že sraz v parku ve dvanáct že mi musí něco říct. Jediný kdo mi nenapsal byl Maty. Psala jsem mu ale neodepisoval mi. Hmm asi nemá čas. Najedla jsem se, nachystala a vyrazila jsem. Když jsem tam došla tak tam všichni stali kromě Matyho.  ,, Cauky lidí, hele nevíte kde je Maty? Celý den se mi neozval a ani neodepisuje.. " V tu chvíli když jsem to dorekla tak všichni hodili divný výraz. Klárka ke mě pomalu přistoupila se smutným výrazem a s telefonem v ruce. Měla tam nějakou fotku.

Nahrnuly se mi slzy do očí

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nahrnuly se mi slzy do očí. Řekli mi že to Domča vyfotil když šel za matym na jejich tajné místo. Chtělo se mi řvát. Chtělo se mi brečet. Nevěděla jsem co v tu chvíli dělat. Najednou mi někdo zaklepal na rameno. Jasně že to byl on. Začala jsem brečet ještě víc. „Co se stalo lásko? " Zeptal se mě a já neměla sílu odpovědět. Chytl mě za ruku ale já se mu vysmykla a utekla. Nevím co mě to napadlo mu znovu věřit. Znovu mu dát šanci. Znovu si ho nechat vstoupit do života. Když jsem doběhla domu tak jsem šla na zahradu. Sedla jsem si na zem a začala ještě víc zase brečet. Stále mi zvonil mobil, chodily zprávy jak ho to mrzí a další klišé. Taky mi chodily zprávy od Klárky a kluků jestli jsem v pohodě. Nevěděla jsem co dělat. Uvnitř mě něco svíralo, ten pocit zrady... Hodila jsem telefon na zem a on se rozbil. V tu chvíli mi to bylo jedno. Šla jsem do koupelny, hodila jsem si sprchu a šla do postele. Naštěstí máme doma náhradní mobil tak jsem si ho vzala. Pořád mi chodily zprávy a hovory. Vypla jsem mobil a okolo sedmé jsem už šla spát.

Debílek MaTTemKde žijí příběhy. Začni objevovat