Když jsem se procitla tak bylo šest večer a ležela jsem na gauči. Když jsem se rozhlédla tak jsem nikoho neviděla. Vstala jsem a šla do kuchyně a tam stali všichni. Celá jejich smtv crew. Když mě Klárka viděla tak vyjelka radosti a obejmula mě. „Co se ti stalo? Našli jsme te tu ležet tak bezmocně " Řekla mi Klárka a mě se najednou vše vybavilo. Sedla jsem si na židli a začala vyprávět. „No někdo klepal na dveře a jak jsem otevřela tak tam stala nějaká holka. Když jsem se jí zeptala jestli něco potřebuje tak mi v tu chvíli dala facku. Já to nečekala takže jsem spadla. Slyšela jsem jen jak říká něco ve stylu že je Maty její a že ji ho nemám brát. Pak jsem úplně ztratila vědomí" Když jsem to odřekla tak se Maty podíval hrůzostrašným pohledem. „Emm Maty není něco co bych asi tak měla vědět? " Zeptala jsem se ho a on jen kývl hlavou jako souhlas. „Víš chodil jsem asi před 2 rokama s jednou holčinou no ale bylo mi 16,byl jsem ještě puberťák a nevěděl jsem co je něco jako vážný vztah. Noo a když jsme spolu chodili tak já se zamiloval do jiné. Opustil jsem ji ale ona na mě byla strašně závislá. Tu holku co jsem měl rád jsem už nikdy neviděl protože ji zmlátila ona a ta se pak odstěhovala. " Maty to dorekl a my se na něj jen s údivem koukali. „Nechtěl jsem tě do toho zatáhnout. Promiň... " Vstala jsem že židle a obejmula ho. Zašeptala jsem mu do ucha že to je jedno a šla si zpět sednout. „Hele a nepotřebuješ nějak ošetřit? Nemáme tě hodit k doktorovi? " Jen jsem kývla že ne. Zvedli jsme se a šli se koukat na Netflix. „Lidi už by jsme měli jít. " Řekl Samo a já na něj jen smutně koukala. Je mi tady samotné smutno, jediný s kým si povídám je plyšový medvěd.. „Nechtěli by jste tu přespat? " Zeptala jsem se s hrůzou co odpoví. Všichni se na sebe podívali a mne bylo jasné že by chtěli. Nachystala jsem jim peřiny a kluci spali na gauči a na zemi a Klárka se mnou v posteli. Samozřejmě že jsme nesli ale spát tak brzo.Byla to docela tvrdá párty. Pustili jsme si milion + na reprak a nevím jak ale rsno jsem se vzbudila v 7 ráno. „Klárou co škola? " Začala jsem s ní trepat ať se vzbudí. Samozřejmě spala jako zabita. To všichni. V baráku byl hrozný bordel. Vzala jsem sklenici s vodou a vylila to na Kláru. Vzbudila se, koukla na mobil a utíkala do koupelny. Já se rychle převlékla a pak se s Klárou vyměnila. Utíkaly jsme do školy protože bylo za 5 minut osm. Stihly jsme to tiptop. Když jsme skončily tak před školou stal Maty s autem. Mě hodil domu a on s Klárou jeli k sobě. Když jsem otevřela dveře tak to bylo jako v jiné dimenzi. Ukliznoooo. Byla jsem šťastná tak jsem jim napsala dekovnou SMS. Někdo klepal na dveře. Pro jistotu jsem zavolala Matymu ať rychle dojde protoze jsem měla pocit ze to bude ona. Když jsem otevřela dveře tak tam stála. Nevěděla jsem co v tu chvíli dělat. „Ty si nedáš pokoj, co?! " Řekla mi a opět mě praštila. Tentokrát mi i podkopla nohy aby se ujistila že spadnu. Jen jsem v záblesku viděla Matyho ale v tu chvíli jsem ztratila vědomí. Zase.... Okey, vzbudila jsem se v Bílém pokoji. Nevěděla jsem kde jsem. Chtěla jsem se zvednout ale nešlo to. Viděla jsem jak vedle mě na židli seděla Klárka a kluci. „Co se stalo? " To bylo jediné co jsem ze sebe vypustila. Nic si nepamatuju. Nemůžu si vzpomenout. Klárka se rozbrečela a chytila mě pevně za ruku. Pomalu ke mně přistoupili i kluci. „Tak sakra poví mi někdo co se stalo? " Nevím proč jsem zvedla hlas ale byla jsem nervózní. „Jsme rádi že si přežila. Spadla jsi hodně špatně že ti hrozilo i ochrnutí. " Vypustil ze sebe Maty se slzami v očích. „Lidi necháte nás chvíli osamotě? " Řekl Maty a já nechápu proč. Všichni odešli a Maty si sedl ke mně na židli. „Je mi to hrozně líto Veru všechno je to jen kvůli mě... Asi by jsme se neměli už vídat. Bude to jen pro tvé zdraví. Ale nezapomeň na to že tě pořád miluju.. " Když to do řekl tak se mi roztlouklo srdce a zase nic nevnímala.
Pohled Matyho
Když jsem to dorekl tak začal pipat ten stroj. Viděl jsem jak ji stoupá tlak. Rychle jsme všichni zavolali doktora. Museli jsme opustit pokoj a počkat s čím přijde doktor...
ČTEŠ
Debílek MaTTem
Teen FictionAhoj! Jmenuji se Verča a právě jsme se přistěhovali do Prahy. Byla jsem z toho nešťastná dokud jsem nepotkala je.... 🤤❤🔥 Prosím vás je to myšleno jen ze srandy protože jsem se nudila... #3 youtuber #3 klarisa Dekuju moc 🍹