část 7.

770 24 0
                                    

Asi tři dny se nic nedělo. Pořád to samé. Dneska jsem se ale rozhodla že když začal víkend tak půjdu objevit město. Šla jsem na náměstí které mi ukázala Klárka. Z tama jsem šla na nějakou lesní cestu a dostala jsem se ke skalkám. Vypadalo to moc pěkně. Vrátila jsem se zpět na náměstí a šla jsem nějakou uličkou a tam jsem ho zahlédla. To nemyslí vážně! On se tam vážně líbá s nějakou holkou! 😭 Klára měla pravdu😭 přiběhla jsem za nim s ubrečenýma očima, dala mu facku a utekla pryč. Viděla jsem jak za mnou běží a křičí at se zastavim že mi to vysvětlí. Zalezla jsem do nějaké uličky s on mě ztratil. Šla jsem k těm skalkám zpět. Naštěstí tam není signál takže mi nebude zvonit mobil. Vybrečela jsem se a šla domu. Zavolala jsem Kláře která o našem vztahu věděla a vše ji řekla. Povzbudila mě a já byla šťastná že mám takového člověka ve svém životě. Nechápu to. Proč by to někdo vůbec dělal? Proč má někdo chuť někoho podvést? Z přemýšlení mě vytrhl zvonici mobil. Ano to on mi volal. Vypla jsem si zvuk a šla pro jídlo. Když jsem se za pět minut vrátila z kuchyně tak jsem měla 37 zmeškaných hovorů od Matyáše. Ignorovala jsem to... Pustila jsem si Netflix a koukala jsem na filmy. Nevím jak ale tak rychle šel čas že už bylo osm večer. Šla jsem do sprchy a udělat hygienu. Přes celou dobu mi Matyáš volal. „Zlatíčko musím jít na noční, Papa " Zakřičela na mě máma. „Ahojky" Vylezla jsem z koupelny a šla do pokoje. V tu chvíli někdo zaklepal. Sešla jsem schody a šla otevřít. No jasně, kdo tam asi mohl stát? Samozřejmě že on... „Prosím nech si to vysvětlit " Udělal na mě smutné oči. „To teda nenechám. Myslíš si že když  nakráčíš do mého domu že si to nechám vysvetlit? Proč myslíš že ti neberu mobil? Hele stejně jsme spolu byli jen 3 dny takže to je jedno. Zavřela jsem dveře a za minutu klepal zase někdo...

Debílek MaTTemKde žijí příběhy. Začni objevovat