část 8.

707 26 0
                                    

„Jestli si to zase ty tak vypadni! " Zařvala jsem přes dveře ale někdo stále klepal. Když jsem otevřela tak tam stál nějaký muž. „Dobrý den, chci vám říct že vaše matka musela služebně odjet pryč. Je mi to líto ale nestihla vám dát vědět. Říkala že vám je sedmnáct ale za dva týdny osmnáct takže se do té doby dokážete o sebe
Postarat. Bude tam minimálně pul roku. " Jen jsem to odkyvala ale nemohla jsem věřit svým uším. Než jsem stihla zabouchnout tak tam někdo strčil nohu. Dneska mají ty dveře nějakou smůlu. Otevřela jsem protože jsem myslela ze je to ten muž. Nebyl. Byl to zase Matyáš který všechno slyšel. „Prosím, nech mě to vysvětlit a pak mě už nikdy neuvidíš. "
„Pojď dal ale jen na chvíli " Usmál se a já uhla že dveří. No tak teď mě zajímá co z něj vypadne. „Já jsem nechtěl, to ona mě políbila... "„No ale nevypadal si že by ti to nějak vadilo.. Hele BIS co? Já si myslím že bude lepší když budeme jen kamarádi" „Prosím ne, já tě vážně miluju"„hele nechodme okolo horké kaše, já vím jak ses,, rozešel,, s tou holčinou. A já tak nechci dopadnout.. " V tu chvíli mi přišla SMS. Zítra mám očekávat za dveřmi návštěvu... „Já vím že jsem debil ale pojďme to upravit.. Prosím " Nešlo mu odolat... „Fajn nás poslední šanci ale nemysli si že to bude jako předtím " Jen na mě udělal cute ksichtík a obejmul mě. „Hele můžu si skočit na záchod? " Ukázala jsem mu kde je a šel. Nechal si na stole telefon a cinkla mu zpráva. Podívala jsem se a odemkla ho. Nějaká holka jménem miláček mu napsala! Nedokážu věřit svým očím. Bylo tam napsané že jestli se mu to podařilo se se mnou rozejít tak jak chtěl a jestli už nic nebude zabraňovat jejich lásce! Zase jsem se rozbrečela... V tu chvíli přišel Matyáš a viděl jak mam v ruce jeho mobil. Zhrozil se. „Rozcházíme se a už se nikdy nesejdeme!! " Zařvala jsem na něj... „Vypadni a už se nikdy nevracej "zase mi to chtěl vysvětlit ale to bych mu na to zase naletěla. Já najivni kráva. Odesel se smutným výrazem v očích.

Nechápu jak jsem ho mohla milovat

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nechápu jak jsem ho mohla milovat. Zapomenu na něj a když půjdu ke Klárce tak ho ani nepozdravím a jen projdu. Skvělá představa...

Debílek MaTTemKde žijí příběhy. Začni objevovat