„Co ji provedl? " „Jednou chodil s jednou holčinou, byla fajn a já ji měla docela ráda ale Matyáš ji podvedl. Byla ti strašně podobná ale ty jsi hezčí" Najednou mi volala máma ať jdu domů, venku už byla tma ale já se nebojím. Když jsem slehla schody tak za mnou neutíkal Matyáš ale Sam. Dal mi lísteček a šel pryč. Na lístečku bylo telefonní číslo na Matyho. Zavolala jsem mu ať se cítím v té tmě bezpečněji. Chvíli jsme si povídali a pak mi řekl„Veru? Víš já ti musím něco říct. Asi jsem se do tebe zamiloval... " „Zítra si o tom osobně promluvíme jo? V šest v parku? Můžeš" Řekl že jo. Když jsem došla domu tak jsem mu to vypla. Máma vypadala nějak smutně a měla ubrečené oči. „Co se stalo? " Zase se rozbrečela a řekla „táta měl autonehodu a nepřežil to" Nevěřila jsem tomu, nechápala jsem to. Pracoval jako kamioňák. Rozběhla jsem se do pokoje, zamkla se a s nikým nemluvila. Máma věděla že už nevylezu tak mi dala jídlo za dveře, a napsala že zítra nejdu do školy. Další den jsem vstala zase o půl sedmé. Sice nejdu so školy ale brzo vstávat můžu. Máma šla do práce už v pět. Udělala jsem si hygienu a pustila film. Pustila jsem si dost filmů až nakonec byly čtyři hodiny. Někdo klepal na dveře. Když jsem otevřela tak tam stal Matyáš. Jediný on ví kde bydlím, ani Klárka to neví. „Co se stalo? " „Promiň ale nemám náladu." Všiml si že mám ubrecene oči a tak mě obejmul. „Děkuju" Řekl mi že když si budu chtít promluvit tak tu bude vždy pro mě a odešel.
Maty❤
Promiň že dnes nedojdu ale umřel mi táta a já nemám náladu na styk s lidmi. Taky tě miluju🥺
Lasko to mě moc mrzí. Mam přijít? ❤🥺
Nemusíš jen když budes tak hodný tak to neříkej klarce. Nechci ji tím teď zatěžovat a řeknu ji to osobně. Děkuji ❤❤(Nekde se mi ztratilo že spolu už chodí ale to je jedno) Vím co mi řekla Klára co udělal ale já ho miluju a věřím že už to neudělá. ❤
ČTEŠ
Debílek MaTTem
Teen FictionAhoj! Jmenuji se Verča a právě jsme se přistěhovali do Prahy. Byla jsem z toho nešťastná dokud jsem nepotkala je.... 🤤❤🔥 Prosím vás je to myšleno jen ze srandy protože jsem se nudila... #3 youtuber #3 klarisa Dekuju moc 🍹