část 12.

600 21 0
                                    

„Pochopte, já vás nechci opustit... Bohužel ale nemám na výběr protože stejně už mě nikdo z vás nemá rád kvůli tomu jaká jsem hysterka... " Najednou jsem cítila pevné objetí a já věděla že jsem mezi těmi pravými. Ale jen Maty stal bokem a nepřišel. Jen měl takový smutný pohled. Něčím se trápil. Přišla jsem za ním a obejmula ho. Ikdyž spolu nechodíme tak jsme pořád ta nejlepší parta a on tam přece patří taky a mezi nikým se nemají dělat rozdíly. Obejmul mě pevně a já věděla že už budeme mezi sebou v pohodě. Všichni jsme se rozhodli jít už domu a zítra udělat sraz. Byla jsem celá mokrá ale po pravdě mi to dělalo dobře. Cítila jsem se jako v nějaké tom romantickém filmu. Když jsem přišla domu tak na mě čekalo překvapení. Na stole ležel velký balík. Byl od mámy. Bylo v něm 10 000 Kč a mnoho sladkosti. Napsala jsem ji SMS že ji strašně děkuju a šla se převléct. Šla jsem do koupelny a jak jsem se vrátila tak mi někdo zaklepal na okno. Viděla jsem Matyáše tak jsem ho pustila protože už kašlu na to co bylo. Jsme přátelé a to předtím jakoby se nestalo. „Promiň že jsem přišel až sem ale nevydržel jsem to. Potřebuju s tebou mluvit. " Řekl to docela vážným hlasem a já se bála co z něho vyleze. „Hele upřímně jsi mě docela zarazila tím jak jsi řekla že se odstěhuješ. Je to pravda...? " Podíval se na mě zklamaně. Nevím co na to říct protože sama neznám odpověď. „Nevím, ještě to není 100%" Podíval se na mě smutným výrazem. Z toho ho vytrhl zvonici mobil. Volalo mi neznámé číslo. Uvedla jsem to. „Ahojky hele kde teď bydlíš? Že bych za tebou dojel" Řekl mi povědomý hlas do mobilu. Matymu se to nelíbilo. „Emm ahoj s kým mluvím? " „No se mnou přece, s Davidkem" Už jsem věděla kdo to je.. Můj ex terý mě odkopl kvůli nějaké blbce s velkou prdelí. „Hele zavolám večer, čau" Vypla jsem hovor a Maty na mě koukal nějakým divným výrazem. Asi se cítil zrazeně či co... „Hele tak já už radši půjdu. Ahoj" Vylezl oknem a už byl pryč. Napsala jsem Davidovi protoze jsem neměla kredit na to mu zavolat.

Já: co si potřeboval?

David: to nemůžu zavolat jen tak své milované kamarádce?

Já: takže co potřebuješ?!

David: chci se k tobě vrátit. Ukázalo se že Alice byla jen šlapka a já tě stále miluju

Já: víš co? Naser si :) čau <3
Zobrazeno

No takže tohle mám vyřízené. Vzala jsem si jídlo a šla koukat na Riverdale. Najedla jsem se, odnesla talíř a jak jsem se vrátila na postel tak jsem usnula. Ráno jsem se probudila s nějakým divným pocitem. Bože to ne!! Zaspala jsem! Je půl jedenácté... No tak pro dnešek už to kašlu, jednoho dne mě neubyje. Dala jsem si pozdní snídani, za cvičila si, převlékla, hygiena a šla do pokoje. Zrazu někdo klepal na dveře tak jsem seběhla dolů a odemkla. Stala tam nějaká holka. „Em ahoj? Můžu ti s něčím pomoct? " V tu chvíli mi přiletěla facka. Jelikož jsem to nečekala tak jsem ztratila váhu a spadla na zem a bouchla se o hlavu o hranu schodů. „Už laskavě nech Matyáše na pokoji! Ten je jen můj! " Zabouchla dveře a odešla.

Ahojte pokračování bude v další části. Zajímalo by mě jestli se vám líbí tento příběh? Vím že je to klasika ale mě to baví vymyslet a všimla jsem si že vás to i baví číst. Mějte krásný den ☀

Debílek MaTTemKde žijí příběhy. Začni objevovat