Chapter two

257 41 7
                                    

Author pov

Class an zo a..Aerum leh jin chu Jin Car, Lamborghini Car pawl (blue) nalh zet mai ah chuan thu in an tlan chhuak nghal a..

Kawng lakah chuan hla te play in an zai a..an tih dan ngai tho ani..aerum chuan Jin Chu zaithiam a ti em2 a..a zai lai chu a en ngawih2 zel thin..

Kim unau te chuan kar1 ah vawi3 tal an nu leh pa te nen zanriah an kil ho thin a..nipui apiang in an zin chhuak thin bawk..

Aerum leh jin chu an nu leh pa te chen na ah an kal a..south Korea ram a mimal in to ber ani..Kim unau ho chen na pawh khualzin ho in hmuh an chak in tlawh an chak em2 a..mahse kum1 ah vawi3 chauh tlawh an phal a..jan9-12, Sep 3-5 leh Dec-20-23 thleng ani..a chhan chu chumi hunlai chuan mansion vel a pangpar te leh xmass bawr chho vel a an chei thin vang ani..

Mahse chutia khualzin ho in an chen na an tlawh thin chu Jin ngaihdan ani vak lo a..duh2 hun a tlawh chu rem ti ta lo in tlawh hun bi an siam ta zawk ani..

-----

Jungkook leh Yoongi chu an apartment lamah an haw a..in an thlen rual chuan sofa ah chuan an bawk nghal thlawp a..Yoongi phei chu a muhil nghal ang tluk ani..

Jungkook chu rei vak lo a mut hnu chuan a room lamah chho in a in ti fai a..a khumah chuan thu in a sam chu hair dryer chuan a chhem ro tir a..

A phone a ri a..caller ID a en chuan Lisa alo ni a..a thaw halh a..call chu a pick a..

"Aw"

"Wow..ti khan min chhang suh"

"I sawi duh sawi rawh.ka riltam"

"Ka pa in ala hrilh lo che mi..naktukah Seoul ah rawn kal in college Ka rawn zawm ve dawn"

"I dil ami?"

"Teuh loh mai..nang ni pa2 bul a awm chak viau turah min ngai suh.ka pa in min tih luih vang chauh ani"Lisa chuan pawr fe hian a ti a..

"Haha..Sha lalalisa Jeon,i u ka nih hi"jk chuan ngeiawm ve zet hian a ti let a..

"A tawk..in hnial ka peih lo"Lisa chuan a dah nghal hmak a..Jk chuan a phone chu a en a,a nui vur2 a..

"He naupang tak hi chu"a ti sep a..a phone chu khumah chuan theh thla in  dress pangai ve tak chu a ha a..in hnuai lamah chhuk in an in enkawl tu nu hnenah chuan dinner peih fel vat tur in a ti a..

Jk chuan a phone ah online games khel a..a au na lamah Yoongi muhil a au harh a..Yoongi chuan lukham chuan jk chu a vawm a.

"D!ckhead,thah i duh mi?"thinrim tak a tho chung chuan a ti a..Yoongi chuan jk tukhumah chuan bu lawp khawp in a beng leh a..

"Hyung"jk chuan thinrim tak chuan a ti a..Yoongi chuan a Fuck finger chu a hmu a..

An in enkawl tu nu chuan an dinner tur chu a peih tawh thu a hrilh a..jk leh Yoongi chuan an ei a..

---

Aerum pov

Vawin ka ni hman dan chu ka chau kher mai..Ka room lam ka pan a..bathroom lamah ka lut tlang nghal a..Bathtub ah chuan mu in hla ka ngaithla a..

Jeremy zucker comethru chu ka sak pui ve bawk a..a nalh ka ti tak zet..a aw ngaihthlak nuam ka ti a..Ka dam deuh sawng2 in ka hria..

Ka in bual kham chuan ka tih dan pangai in ka skin care routine chuan ka kal leh nghal a.. darthlalang a ka in en chuan ka thau belh tih ka hria..enge pawi?ei leh in ka in sum theih loh avang in ka nu pawn min hau reng zel..mahse ka weight ah hi chuan ka thu ve em😏

In hnuai ka chhuk thla chu an lo ri luai2 a..enge thil thleng zawh kher ngailo in ka hre thei nghal..

Namjoon oppa an taehyung oppa Car lem a tih chhiat sak palh a..Jin oppa chuan an in hnial thelh alo tum mek bawk a..

Choka lam ka pan a..an mah ni lam pawh en lo chuan fridge a tui bottle leh chips then1 chu ka la a..Ka room lamah ka chho leh nghal a..

Mipa zing a hmeichhe khawsak chu rin phak bak in a hreawm..mahse kan chhungten unau chu in hmangaih tak a awm tlan tur an tih vang in an thu zawm in ka awm ve mai..kum10 ngawt kan awm ho tawh..mahse min duat thiam ve hlawm a..Ka tih tauh tawh chuan ka lungawi na tur zawng in an phi ruai zel..Ka tih tauh power✊🏿

Ka khumah chuan ka thu a..Ka laptop chu ka mal chungah ka dah a..power rangers chu ka en a..

Kan tetlai a kan en thin lai chuan Taehyung oppa hian power nei ve tak2 turah a in ngai a..an thlawh kual ang te leh an zuan kual ang te hian zuang ve thei turah a in ngai a..a room tukverh atang a zuan thlak kha ka la hre reng..'mawl ah pawh chin tawk a awm' tih in Tae oppa nu chuan a hau a..Ka nuih nasat dan kha..

Ka movie en ka en zawh hnu chuan mu tur chuan ka in ruahman a,in hnuai lam thawm pawh a reh tawh a..an in hau tawh lo anih chu ka ring ve deuh tawp..

Ka muhil tep tih chuan vawin ah ka phone min laksak tu tunge a hming kha jungcock,jungcrocs,jungshuk..

A hming chu englawh nise ka thinrim a rim thar..kha a nui hmel ah khan ka kut tum ngei a hnek sawk2 mai kha ka chak..Kan class ala in ang zui a.kan section nen lam..

Tiang kha a mizia hrim2 anih chuan ka ei loh zawng tak ani..a hlat thei ang berah ka awm a ngai ang..

Ka mut hmunah chuan ka in hrauh sa vak2 a..awmzia a awm lo..

----

Please vote💓

Chuan story a in duh dan te kha sawi hreh lo ula 😁 Idea hi ka nei lo ve thei reuh lutuk a😅

Borahae 💜

I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️Where stories live. Discover now