Author POV
Aerum chu rilru nuam lo tak leh peih loh tak chuan college lam a pan a.a ngaihtuah na ah thil tam tak alo lut a.a chhe lam pang zawng Chuan a ngaihtuah ngam lo.a tha lam zawng Chuan ngaihtuah hram2 a tum a.
"Aerum,I tha em?"aerum lamah Chuan Lisa chu a tlan vat a.a darah vuan in a mitah tak a en a.
"Ka tha lawm"nui hul deuh hak chung Chuan aerum Chuan a ti a.a thut na lam pan in,chair ah Chuan a thu a.a thaw deuh hak bawk a.
Lisa pawh Chuan hrilh tur nge tur lo a hrelo.a awm dan a en chuan hrilh chi ni in a ngailo.mahse zep reng in awmzia a nei dawn lo.
A mitah a en a,a rilru a hah hmel ngawih2 a.nidang zawng ai a hmel a dur zawk a.a tah a chhuak hmel ngawih2 bawk.
"Chuan,yoongi oppa natna Chu?"zuai deuh raih hian aerum Chuan a zawt a.lisa chu a en bawk.lisa Chuan a chil chu a lem deuh khalh a.a nui deuh sang bawk a.
"I in ring tiraw?"
"Umm.sawi tawp rawh.!"
"Yoongi oppa an Alzheimer nat na a vei a.kum tam a daih tawh lo ang"
Jungkook pov
College kal pawh Ka phur lo.Online class hi tun kum chauh chu ka kal zawk dawn nge Busan lamah ka kir leh zawk dawn.
Mahse yoongi hyung bulah Aerum tha tak a ka enkawl tur thu ka lo sawi tawh bawk nen.rilru buai lo chu ka ni bik miah lo.
Ka dam chhung zawng hian tun ang em2 a rilru hah leh na hian ka awm ngailo.ka awm pawh ka in ring lo.
Tlang a ni tla liam tur,a effect in a van sen deuh ruih leh serthlum rawng deuh in chawh pawlh deuh nuai Chuan ka mit an tlei khawp.
Heng mawi na te hi Chuan kum khua an daih anga.khawvel a mihring an awm chhung zawng in mawi ti tu an awm ang.
Yoongi hyung nen a kan naupang lai te Chu ka mitthla ah alo lang a.ka in rin hma Chuan ka mittui alo tla a.
Ti em2 hian ka mittui a tlak hma in ka ring ngailo.tlak tir mai2 pawh ka tum lo.mahse tun ang hi chu in sum chi ani pawn ka hrelo.
Ka bing deuh muk2 a.enge ka tih anga,enge ka tih loh ang tih pawh chu hriat a har ngawih2.
Ka thiantha ber chu ka sun a.tha tak a a dam chhuah leh ka beisei ngam tawh lo.tun ang stage ah chuan an nat na a hlauhawm pha tawh miau a.
Ka phone ri rang2 Chuan ka ngaihtuah na lak ata min ti harh a.caller id ka en chuan ka nu bawk alo ni a.ka pick nghal vat bawk a.
"Bawiha,lo haw mai te i duh em?nge yoongi bulah i awm ve duh rih zawk.i pa nen kan in bia a,I awm duh anih pawn kan hrethiam lutuk che nia" ka nu chuan dam dap hian a ti a.ka nuam deuh huai2 in ka hria.
"Kan exam zawh ve leh ka lo haw anga,yoongi bulah chuan ka kal ang."Ka ti deuh sap a.ka âw khur deuh pawh chu a hre thei ani chek ang chu.
"I tap anih pawn i theih tawp khan tap la,insum reng2 suh"Ka nu chuan a ti leh a.ka tawng chhuak thei tawh lo.ka hrawk ah Chuan enge maw ni tak hian min dang a.ka thaw chhuak thei tawk2.ka nu bawk chuan "tha deuh khan in enkawl la,Ka dah phawt ang" atih Chuan call Chu ka off nghal a.
Yoongi hyung chu thi tawh tak2 tur ang mai Chuan ka ngaihtuah a.ka Chan hlen tak2 tur ang Chuan ka ngai hmiah tawh.
Aerum pov
"Stage5 na ani tawh a.beisei a bo tak zet tawh.doctor tam tak pawn an enkawl dam theilo.tih lunghnur che ka tum anilo a.nakin a i nat loh nan tunah ka hrilh nghal vek che anih hi.Yoongi oppa te daegu a an in sawn na chhan chu Uncle Jae an a thawh na damdawi in a enkawl ngei q duh vang ania.mahse aerum rilru hreawm deuh in awm suh aw" Lisa in mittui hru zeuh2 pah a a sawi chu ka bengah Chuan ari nawn reng a.
A theih tawp Chuan min hnem mahse min hnem zo meuh lo.hnem ngaih na ka awm pawn ka hrelo.
Ka lukham ah ka hmai chu phum in ka theih tawp a ring Chuan ka tap a.ka cousin ten an hriat loh nan woofer ah hla ring tak in ka play bawk.
Tinge tiang hi ka chungah a thlen bik?thilsual tih ka nei ami?
Tinge ka nunah mi an lo luh hian ka nat em2 bik zel?
A tawpah tinge ka tah ziah bik?
Zawh na tam tak ka in zawt a.a chhan na ka dawng lo.
Ka pian hmasak na ah thilsual tih ka nei ami?tinge ka nat bik ziah?
"Aerum"Namjoon oppa chu ka room ah Chuan a rawn lut a.woofer chu off in ka khumah Chuan a rawn thu a."tinge princess?"Namjoon oppa Chuan a rawn tih Chuan ka lung a chhe zual sawt.
Ka thu a,nghet tak a kuah in ka tap a.Ni e,tunah Chuan hei hi ka mamawh ani.
Namjoon oppa hrilh hai tur zia pawh ka hria.mahse tiang a ka tah tawh hi Chuan ka rilru ana ani tih a hrethiam ni ngei tur ani.
Duat tak in ka samah leh ka hnungah a tuai a.ka bengah bulah thil enge mawni hi a sawi neuh2 bawk.
"Tinge aerum?"Namjoon oppa Chuan ka zia deuh a hriat hnu Chuan min zawt leh a.ka la in sut deuh hruih2.
"Joonie!Yoo..yoongi..o..oppa.."Ka sawi zawm theilo.ka mittui chu lui luang ang mai in a luang a.ka sawi uar vang pawh anilo.anih dan ang a ka ngaih vang zawk ani.
"Tinge yoongi chu.Princess,in sum phawt teh"duat tak chuan ka lu ah Chuan a khawih a.ka tah a chhuak zual deuh sawt.
"Alzheimer..natna a..ve..vei a.."Ka tap leh nghal a.Namjoon oppa pawh chu a thawng ve hle ni tur ani.a meng lian deuh kawk a.a tawp deuh chut bawk.
"M..maw?chutiang ani dawn ami?I Chiang maw?mi in an fiam che ani lo maw?"ati bah deuh nawk a.a mak a tih hmel tak zet.
"Li...Lisa..i..i..in..min hrilh a.."Ka tih leh a.ka theih tawp chhuah in tah ka tum lo.
"Awle awle.Mu phawt la,naktuk lamah kan sawi tha leh dawn nia"Namjoon oppa Chuan ati leh a.muang chang in a tho a,Ka room atang Chuan a chhuak a.
Kum1 leh a chanve vel liam ta a ka tawn ni mahse ka thinlung zawng2 hian ka lo duh hman ani tih reng ka hrelo.
Ceiling chu ngawi reng in ka en a.ka mittui lo hnam chhuak Chuan ka thil hmuh chu ati fiah lo a.ka tap leh nghal chu ani deuh ber mai.
Yoongi oppa,min lo nghak rawh aw.nangmah enkawl tur che in ka lo kal ang.tuman min dal lo ang.ka zir na in tuar dawn mahse a pawi ka ti lo
----
Sad story hi ka ngai na bik miah lo a..a chhiar pawh ka chhiar ngai vak lo..Ka theihtawp ka chhuah zel e😊
Please vote 🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂