Twenty one

91 21 0
                                    

Author POV

Aerum chuan choka lamah ei tur a tih pui ve a. Nikhat a a vawi3 nan plate chu ati keh a,a kut zungtang a zai kak bawk a. Mrs.min chuan thuthlengah chuan a thut luih tir a.

"Amm. Dawt sawi loh chuan engmah tih ka thiam lo a!" Aerum chuan in thlahrung tih hriat zet hian ati a. Mrs.min chu anui deuh suk a.

"Hetah pawh engmah i tih a ngai hleinem. Yoongi bawiha bul a i awm hi kan tan chuan a tawk viau!" Mrs.min chuan ati nem dap a.Aerum pawh chu a nui deuu sang a.

Aerum chuan Mrs.min chu fel a ti in a ngai na tak zet a,Yoongi farnu nen pawn an in kawm tawk viau,Aerum lah chu an hlim pui in an lawm hlawm em2 bawk a. Mr.Min thleng chuan mittui tla phung in an nui a.

Aerum chuan a thu tiam a bawh chhe ngailo. Tah a tum lo a,a tap lo bawk. Yoongi a kiangah a awm chhung chu a mittui hi tlak tir mai2 a tum lo.

Hmeichhe chak tak ka ni! Tih chuan amah leh amah a in fak a,a in hnem thin bawk.

Hun chu a liam duak2 a,Yoongi pawn that lam ai zual lam a pan a. A hriatna te chuan an kian san a. Damdawi in lamah an awm leh tawh zawk a.

"Doctor,engkim a tha leh vek ang tiraw?" Jungkook chuan beisei na mitmeng hian ati tham deuh triak a. Doctor pawh chuan lungngai hmel a hmuh bik lo.

"Ka sawi thei mai lo. Mahse lungngai suh u,Kan theih tawp kan chhuah dawn lawm!" Jungkook dar a ben thak2 pah chuan Yoongi an scan na room ah chuan a lut a.

Jungkook chu thaw hak in Mrs.Min tap chu a kuah a. Aerum ve thung chu a kut nghet tak a hum in a thu khawng deuh lah a. A kawng chu a herh sual ang tih hlauhawm khawp in a thu a.

"Hun hreawm tak an paltlang mek ani" mr.min chuan Aerum en chung chuan ati a. a tarmit chu phelh in a mittui chu a hru a. "Aerum hi tap se,a thawl deuh hawk mai ang" a tih chhunzawm leh a.

"Naupang mai an la ni asin le!" Mrs.min chuan laihnat hmel tak chuan a ti treng deuh chhak a. Jungkook thung chuan engmah a sawi lo.

Jungkook POV

Ka nun ah hian lungawi loh na ka nei ngailo. Mahse tunah chuan hlim na tur engmah hmuh tur ka neilo.

Ka bing deuh mup2 a,enge sawi tur ka hrelo. Ka thluak na ka ngaihtuah na chuan hna an thawk lo a,an vir deuh map2 ni mai hian ka hria.

Aerum Thu ngawi reng chu ka en a,a bul a thu Lisa pawh chuan bang lam en in a thu ngawi reng a. Dik tak a sawi chuan mi â deuh thut an ang.

"Lungngai suh u" tih bak chu sawi tur ka neilo. Dawt sawi loh chuan kei ai a lungngai tur hi an awm ka ring lo.

"Kan nun awm dan tur leh hman dan tur hi thlang thei ni ila ka tah hi ka in ring ngailo."

"Tah na hi awm lo ta se,nui hmel hian mawi na reng a neilo ang"

"Thih na hi awm lo ta se,nun na hian hlut na a neilo anga. Pangpar hi chuai theilo ta se a parvul hian mawi na a nei lo ang"

Choi haerin (keimah😆) Poem thenkhat chu ka ngaihtuah na ah a lut zung2 a,eng vang nge chu ka hrelo.a mood ah ka cheng vang zawk pawh ani mai thei.

Aerum POV

Ka nun kal kual dan vel chu ka ngaihtuah a, hringnun an sawi ngei kha ani.

Hlim na leh tah ni a awm a,chung thil te chu hreawm hle mahse hringnun ti famkim a,ti mawi tu an ni ve thei tlat.

Kawngka a rawn in hawng a,Kan ding rual thap. Doctor chuan a mask chu a phelh a,Mr.Min lamah a kal a a nui deuh sang bawk.

"A Biak theih tawh e." A tih chuan ka zang huai thei.ka thaw chhuak deuh hak a,room ah chuan lut in Yoongi oppa chu khumah alo mu a. zawhna mitmeng hlir in a khat a,tunge kan nih a hre miau lo.

"I nu leh pa, i thiante leh i hmeichhe hmangaih ber Aerum!" Jungkook chuan a han ti a. Yoongi oppa chuan min rawn en a. A ban chu phar in ka tlan phei vat a,thlah leh tum tawh lo ang mai in ka kuah a.

"Aerum"ka bneg bulah chuan a ti sep a.ka meng lian deuh kawk. "Ka hmangaih Che" a tih leh lai phei chuan ka mittui a tla.

"Min hria?!"mak tih hmel deuh chuan ka ti deuh ha a,Yoongi oppa mitah tak chuan ka en a. Sawi leh tur pawh ka hrelo.

Ai upa pawh zah zo tawh lo in kan in fawp vang2 a,a vawikhat na ang mai ani. Ka lai deuh trut a,Ka pum chhungah chuan phengphehlep an thlawk kual ni ber hian ka hria.

"Engtin nge ka theihnghilh thei ang Che?!. Ka la thawk ve chhung chu ka theihnghilh ngailo ang Che" ati leh a,awm ngaih na ka hre tawh lo. Thal deuh tawp tur ni mai hian ka in hria a,engkim Chu film ang mai ani.

Mr.Min chu doctor chuan a office ah a ko a,nui deuh sang hian a chhuak a. A hlim tih chu thup har ati ve ngang ani.

"Hyung,min hre ve em?" Jungkook an a rawn tih chuan ka nui chhuak deuh huk.

"Amm. Kan huanpu kha ani em?"Yoongi oppa chuan a tih chuan jungkook chu a ner deuh sak a. Mahse Yoongi chu a fiamthu tih a hriat leh em2 tho.

"Vawikhat mah tiang khan awm tawh suh" tih leh jungkook chuan kuah a rual a.an pahnih chuan thian dun kum tam tak in hmu tawh lo ang mai an ni.

Lisa bulah chuan ka ding a,min lo nuih deuh suk a,keipawn ka nuih let ve a "a dam leh dawn ani tiraw?" Beisei tak hian ka ti a. Lisa chuan min kuah a.

"A dam leh ang. Khawiah mah a kalsan lo ang che" ati deuh sep a. Ka beisei. Ka beisei tak zet zet.

Author pov

"Mr.min,I fapa awm dan hi thilmak anilo a,khawngaih in in beisei ti sang lo law2 zawk rawh u" a tih chuan Mr.min nui hmel chu a bo nghal a, thawk leh khatah a bo nghal vek.

"Enge i sawi awmzia?"mr.min chuan a ti ban deuh chap a.Doctor chu a thaw deuh hak a.

"An hun tawp hnaih lam pang hian an hriat na thenkhat a rawn kir a,ti chuan an tawp mai thin" Doctor chuan a ti zuih ral a. Mr.min chuan a chal chu dawm in a fapa chu a sun tak zet.

Doctor leh Mr.min an in biak zawh hnu chuan mr.min chuan nui hmel pu lui in room ah a lut ve leh a,a fapa nuihmel chuan a thinlung a ti na tak zet.

Thla te la in video te chuan an cover bawk a,an tan chuan zan hlim awm tak ani. Thudik tak hria se chu an nui hauh lo ang.

Thawk leh khatah Yoongi chu a rawn vial deuh phut a,a lu chu dawm in a tap chhuak a,jungkook chuan hmanhmawh tak in Doctor a ko a.

"Yoongi oppa,engtin nge i awm?"Aerum chuan hlauhthawn hmel zet hian ati a.a tap deuh pur bawk.

"Hey,meng teh,Yoongi,min en teh" Mrs.min chuan phi buai deuh chiai hian ati a.Yoongi lah chu a awm pangai thei tawh lo.

Aerum chuan tap chung chuan kuah bet in "engtin mah i awm lo ang. Engtin mah i awm ka phallo" a ti treng thak a. A tah na vang chuan âw zaidam pawh a pu thei tawh lo.

Doctor leh nurse an rawn thleng a,Yoongi tih loh midang zawng chu pawn lamah an chhuah tir a.Doctor te chuan an theih tawp tak meuh2 an chhuah a.

Aerum chuan kawngka atang chuan an Chet dan vel chu alo en a. A kut tin chu seh in a ke a per deuh chhek2 bawk a.

Puan var chuan Yoongi chu khuh in bo vek in doctor chuan a sana a en a"Dar 10:23Pm" a ti sep a.a mask chu phelh in pawn lamah a chhuak a.

"Nurse,death certificate lo va buaipui ta Che. Mr.min,a pawi kan ti,Kan chhan thei lo ani"Doctor chu a kalsan nghal a.

Lisa chu chhuatah a thu hnawk a,Mrs.min Chu a pasal awmah chuan nasa tak in a tap a,Jungkook ve thung chu tap theilo in Aerum chu a en reng a.

Aerum chu a ke chuan zolo in a tlu tep a. Jungkook chuan lo pawm hman in nikhaw hrelo chuan a awm chu ani ta der mai.

"Hmanhmawh in doctor ko vat rawh Lisa" jungkook thusawi chu Aerum thu hriat hnuhnung ber ani.

----..----

Ngaihdam ka dil nawn leh a che u😁ngaihdam ka lo har deuh anih pawn min ngaihdam dan kha lo ngaihtuah ula😊

Please vote🤗

Borahae 💜

I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️Where stories live. Discover now