chapter fifth teen

102 25 1
                                    

Jungkook pov

Ka room chhung a thim ang2 chuan ka ngaihtuah na pawh a thim a.pawn atang a light eng chhe te lo lut chuan ka hmaiah min chhun a.ka beisei na chhe te eng ve ang de2 chauh ani.

Kan naupan lai leh kan in fiam hunlai te ka mitthla ah alo lang a.ka in rin hma in ka mittui chu a tla leh thin.

11years ago

(Flashback)

"Mama,enge hetah hian nangmah chauh in i tih a?"min ti tu lam chu mittui tling pur in ka en a.keimah ang rual vel alo ni a.mak tih hmel tak in min en bawk a.

"Sawlai naupang ho sawn min kawm ve duh lo a" naupang pa4 vel in fiam chu ka kawk a.ka hma a ding mipa naupang chuan a kekawr ipte atang in strawberry sweet a phawrh chhuak a.

"Hei hi ei rawh.ka sweet duh ber ania.pa2 ka la nei a,pa1 hi ka pe ve ang Che"nuichung Chuan ati a.zahzum hmel tak in ka en reng a.

"Ka hming chu Min yoongi ania.Helai velah hian kan lo awm dawn a.kum8 ka nia.nang tunge i hming ve?!"Yoongi hyung Chuan a ti a.sweet chu la in ka kheh dawn a.mahse ka kheh thiam tlat lo.amah vek chuan min kheh sak leh a.

"Jeon jungkook ka nia.sawlai in mawi deuh ah saw kan in ania.kei chu kum7"nui Chung chuan ka ti a.kan pa2 Chuan chuta tang chuan kan in kawm a.

(End of flashback)

Khami ni atang khan yoongi hyung kha uite in a pu hnung a zui ang mai in ka zui a.class ah pawh a thiam theilo pawl ani thin.

A luhlul em2 a,a sual thiam em2 bawk.min chhan em2 a,Kan pa2 chauh pawn kan hlim dun em2 kha ani a.

Vawin ah hian khang hunlai kha ka ngai tak zet ani.koh kir theih se chu vawi tam tak ka ko kir anga,hlim tak a kan awm hunlai ang khan kan awm reng ang.

Mahse tunge hun chu ko kir thei?.tuman kan theilo.kan hun kal tawh chu hun kal tawh ani.kan hun lo la awm tur lah kan hre hek lo.

A chang Chuan khuanu remruat dan hi mak ka ti a.pawmthiam har pawh ka ti thin.mahse enge tih theih ka neih chuang?hetia thut a tah mai loh chu.

Mi chak lo tak ang a awm ka duh lo.mahse mi chak lo tak hna ka thawk mek chu ani leh bawk si.

Hun hi engvang a kal chak em2 nge anih le?tinge ni hi a liam zung2?muang chang in a kal theilo zawk em ni?

Ka phone a ri rang2 a.ka mittui ka hru hul a,caller id ka en a,taehyung ani.mak ka ti ang reng kher mai.tun ang zan rei tawh ah min lo call a.

Aerum chungah thiltha lo a thleng em ni?nge buai na an tawk zawk?

"Hello?"

"Jungkook,yoongi hyung nat na i hria tiraw?" Ka phu deuh zawk.engtin nge an hriat?aerum hian a hre ve tawh em?.

Amah bawk chu rawn tawng leh in."aerum hian a sawi a.mak ka ti lutuk a.mi in an tih der anih ring in ka lo zawt tawp che"taehyung chuan a ti leh a.a aw ah Chuan a hlauthawng ve thaw khat tih a hriat mai.

"Ani dik alawm"Ka ti chhuak ve thei hram a.sawi zawm vak tur pawh ka hrelo.an hriat ang2 chu lo hria se.engmah sawi zawm thei pawn awm in ka in ngai tlat lo.

"Exam zawhah aerum yoongi hyung enkawl tur in leh awmpui tur in daegu ah a kal dawn" atih leh chuan ka thu mar zawt thei.engtin nge daegu ah yoongi hyung a awm tih an hriat theih?engtin nge aerum pawh chuan a nat na chu a hriat theih?

"Engtin nge aerum chuan a hriat theih?"Ka ti vat a.

"Lisa hnen atang"

Author POV

"Tinge aerum chu i hrilh a?"pawr fe hian jungkook chuan Lisa bulah chuan a ti a.an in din chilh ran tawh.

"Eng vang in nge ka hrilh lo ang?a rilru na lai chu ka lo thlir liam mai2 ang maw?yoongi oppa a ngaihzia i hrethiam lo ani.class ah a rilru a pe theilo a.a khat tawk in yoongi oppa thut na a en a.a hmel hmuh hreawm zia i hre phak lo ani"Lisa pawh chuan ti let ve sak a.

"Yoongi hyung khan a hriat duh se chuan a hrilh ang.engvang kher2 in nge i hrilh a?"jungkook chuan ati leh ngat a.a in hum ruh sauh2 bawk.

"A nakin hun tur ka ngaihtuah vang zawk ani.hun rei tak hnu ah yoongi oppa chu a awm ve tawh lo tih hre ta se engtin nge a awm ang?"Lisa chuan ati ve leh a.a thiannu anih vang a ngaihtuah anilo a.a thiantha ber anih vang a ngaihtuah ani zawk.

Jungkook chu sofa ah Chuan thu thla hnawk in a khup pa2 ah Chuan a kiu pa2 chu nghat in a hmai chu a hup a.

"Aerum hi ka duh tak zet ani"Lisa chu a khawng deuh awrh.a thu hriat Chuan a deng tak zet.

"Engtin maw?engtin nge aerum ber kher?!"Lisa chuan a ti hul hak a.jungkook bulah chuan a thu a.

"Lisa,Ka thiantha ber leh ka hmeichhe duh ber tlu chhe lai ka thlir theilo ani.chak na ka neilo."tap aw deuh hian jungkook chuan ti khur deuh dar2 a.lisa Chuan a unau pa chu a kuah vat a.a hnungah Chuan duat tak in a chul a.

"I rilru put hmang hi ka hriatthiam pui lo che.a chhan chu ka la tawn ve loh vang ani.mahse ana ngawt ang"Lisa chuan a dam deuh diak a.a darah Chuan a unau pa,thinlung na tak Chu a tah tir a.

Hun a kal a.aerum Chuan yoongi ngaihtuah chung zel in lehkha chu a zir a.a theih tawp a chhuah tak meuh2 ani.

Yoongi pawh chuan treatment te la in doctor thiam tak2 in an enkawl a,hma sawn lutuk lo mahse a hma ai chuan a hmel dang lip lep chu hmuh a nuam tawh zawk a.

Jungkook pawh a bang chuang lo.a nat na chu midang aia a nat loh bik na chhan tur a awm lo.dik tak a sawi chuan a nat na chu a thuah hnih a.a rilru pawh a kal ding theilo.

Chuti chuan chumi te pa3 chuan rilru na leh beisei na chhe te nei chuan hun chu an hmang a.an nui hmelmawi tak kha tunah chuan thli in a chhem kiang mai in a bo ta.

----

Double update 😋

Please vote 🤗

Borahae 💜

I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️Where stories live. Discover now