Aerum POV
Yoongi oppa thih atang in kumkhat leh thla3 a liam a. Pa tello in fa nei mah ila ka chhungten min support in min ngaihtuah em em a.
Jungkook oppa pawh hian min kalbo san ngailo. Engtian pawn hau in kut thlak mah ila keimah anih hrim2 tawh kha chuan min haw in min ngei ngailo.
Ka bulah jungkook oppa a awm tawh chuan ka thlamuang in ka hlim em em bawk a. A chang phei hi chuan ka pasa- thian tha tak ni hian ka hre thin.
Pangpar min pek ala bansan chuang lo a. Nitin hian pangpar chi hrang2 min rawn ken in a rawn thawn thin bawk a. A chhan erawh ka la hrelo.
"Chuan engtin nge in in tawn a?" Namjoon oppa in a rawn tih takah chuan keipawh chuan Lisa leh Jackson chu ka en deuh ha a.
"Jackson hian min duh thu a sawi a. College kan kal lai atang tawh khan min lo duh tawh a. Chuan kar hmasa atang khan kan in date tan a" Lisa chuan hlim tih hriat tak chuan a ti a. Keipawn ka hlim pui ve. Yoongi oppa boral kha ti khawp khan a tuar a.
"Jackson i tawng chu i vanneih hle mai" Namjoon oppa chuan Jackson oppa mark tih that tum tih hriat tak hian ati a. Jackson oppa pawh a lai kher mai.
Ngaihzawng neih leh lam hi ka la ngaihtuah miah lo. Ka dam chhan ber chu ka fanu Eunmi vang liau2 hi ani.
Mahse Yoongi oppa khan pasal te nei a chhungkaw hlim tak dinpui tur khan min ti a. Tunah tu in nge hmeichhia,fa nei tawh hi nei duh ang?
Pawi ka ti chuang lo. A chang chuan khawhar viau thin mah ila Eunmi vang liau2 hian ka tuar thei zel mai.
"Helllloooooo" kawngka lam kan hawi rual thap a,ka phu deuh zawk.
Jimin oppa,hoseok oppa te chu an ding a,an nui deuh thu bawk.
""Jimin"Taehyung chuan alo hui vat a,a bul a thu tur chuan a signal zeuh bawk a.hoseok oppa thung chu Jungkook oppa bulah thu in an in bia a.
Author pov
"A rei tawh viau ani!" Lisa chuan jungkook beng bulah chuan ati sep a. Jungkook chuan a cigarette zuk chu paih in Lisa lam a hawi a.
"Kum eng zah nge liam tawg ka hrelo. Mahse aman Chiang tak a min pawm theih hma chu tih luih ka tum lo" jungkook chuan a ti thawp deuh sap a. Lisa chu a thaw deuh hak bawk a.
"I thinlung khawngaih thlak tak ka ta ani ang tih ka hlau khawp mai. He i thluak te reuh te ah hian eng thil nge i ngaihtuah?hma lak chu a hun ve tawh viau!"Lisa chuan fuih tih hriat tak chuan ati a. Dik tak a sawi chuan a unaupa hetiang a awm reng hi a hmu thei bik lo.
"A hun thleng hun ka nghak" jungkook chuan ati leh sep a. In chhungah chuan a luh san a.
Lisa leh jungkook an in Biak atang in thla6 ngawt a liam a. Jungkook chuan a tih dan ngai te in Aerum in lam a pan a.
Tih tur a neilo bik chu anilo. A pa pawn company ah hnathawk se ati a. Mahse jungkook chuan thildang pawimawh tak tih tur nei ang in a in sawi zel a. Chutiang vang mai2 te chuan Aerum bulah ala awm thei.
Aerum in a thlen chuan alo thim vek a. Hmeichhe tap ri a hria a. Rang tak in Aerum room lam a pan a.
"Aerum" ati sep a. Aerum bulah thu in a kuah a.
"Ka hrelo jungkook. Ka hrethiam lo. Ka khua a har ngawih2" Aerum chuan tap chung chuan ati a. Jungkook chuan enge a sawi awmzia a zawh a ngailo. Mipa ani a,a hrethiam vek.
"A tha vek e. Engkim a tha leh vek ang" jungkook chuan ati mawlh2 a. Aerum chu a tap bang theilo.
"Ka chhungril hi a khawhar ngawih2." Aerum chuan ati leh a.
"A tha e. A tha vek e. I bulah ka awm hi"
"Min hrilh teh jungkook. Kei hi tu in nge min pawm leh thei ang? Tu in nge Yoongi oppa ang khan min hmangaih na ti lang thei ang?" Aerum chuan ati tham deuh triak a. Jungkook chu a thu khawng deuh lah a.
"An awm lo ang" Aerum chuan ati leh a.
"Keiman. Aerum,ka hmangaih Che. Ka hmangaih tak zet che"
A reh tlawk2 a. Aerum in hnit faih2 ri bak engmah hriat tur a awm lo. Jungkook chuan Aerum mitah tak chuan a en a. A zam lo. Mahse a thu tak ani tih a lan tir thung.
"Min kalsan rawh"
"Min ngaithla rawh"
"Min kalsan rawh ka tih chu" Aerum chuan jungkook chu a nam san a.
"Ka thusawi ngaithla rawh ka tia lawm" jungkook chuan Aerum dar ah chuan a vuan bet a. Aerum thung chuan mittui kar atang in rem tak in a melh a.
"I thiantha ber bialnu leh a fa pawm tu ka nih hi" a ti chang deuh fak a. Jungkook chuan engkim sawi chhuah na hunah ngai in a hre bawk.
"Chuvang chuan lawm ka nghah che. College a ka hmuh hmasak ber ni tang Che khan kei chuan ka duh tawh che! Chuan a hnu ah enge thleng i hria em? Nang hian engtik lai pawn 'yoongi oppa' i ti thin a.ka tan chuan beisei i bo tak zet ani. Yoongi hyung a dam lo tih ka hria a. Chutah nangnen in in ngaizawng a. Ka tan chuan hun hreawm tak ani.
"Engtiang chiah in nge ka tawrh a,engtiang a rei nge ka nghah che. Tunah pawh ka chhungte hauh na leh min diriam na ngai pawimawh duh lo in i hnen ah ka la awm fan2 a. Yoongi hyung khan enkawl tur che in min ti asin. Ka theih phak bak chhuah in ka enkawl che a. Engkim ah ka tha vek chu ka tilo. Mahse thil awlsam tak anilo.
"Ka chau tawh Aerum. Ka chau tak zet tawh. Engtiang a rei chiah nge ka la nghah dawn che?" Jungkook pawh in sum zo tawh lo chuan Aerum darah chuan a tap a. Aerum thung chu tap bang tawh in a ding ngawi reng thung.
-----
Zaninah complete ngei2 ka tum ang 😁
Please vote 🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂