Yoongi pov
Ka thei tawp chhuah chuan Aerum chu melh lo ka tum ve lawm.ka thianpa crush anih bakah kan pa2 in karah chuan thian bak engmah a thleng thei lo.
Jungkook hian min hua ang tih ka hlau ber a.a hma a thil thleng kha thleng tawh lo se ka duh.Hmeichhe pa1 vang mai2 chuan
Mahse Aerum chu hmeichhia mai2 ani silo a.tu mipa pawn date chu an chak ka ring.ka ring sual pawn ka ring lo.
Jungkook hian min thik tih ka hria.aerum chu hnaih loh ka duh.mahse Ka in veng hman hma hian ka lo en leh ngawih2 zel a.min biak te hian nuam ka ti a.ka hlim veng2 zel.
"Ka chhuak lawk dawn nia"tih leh kawngkhar lam ka pan a.jungkook chuan enge a tih chu ka hrelo.mahse a in ngaihtuah muk hmel kher mai.
"Khawnge i kal dawn?"a ti bul deuh hmuk a.ka ding deuh chat.ka leh hawi a.jungkook chuan ka mitah tak chuan min en.
"Ka chhuak thaw veng mai2 dawn"a chhan na pawh nghak lem lo chuan pawnah chuan ka chhuak a.ka bike chu start in damdawi in lam chu ka pan a.
30minute later
Dr.Choi office ah chuan ka thu a.ka result tur chu enge ka hrelo.mahse a tha lam chu ka beisei ve.
"Good afternoon Mr.Min"Dr.choi chuan polite tak chuan a rawn ti lut a.a thut na ah chuan a Thu nghal vat a.
"Ka result rawn lam tur in ka rawn kal a"Ka ti deuh sap a.ka hlauthawng ru ve tak zet.
"Damdawi i ei tha em?"Dr.choi chuan file vel chu a bih kual thuak2 a.Nurse pa1 chu a ko lut nghal bawk a.
"I sawi ang khan,a hun thlap2 ah ka ei"Ka ti leh a.Dr.choi chuan a tarmit kar atang chuan min rawn en a.
"Mr.Min,damdawi Chauh hi dam na ani lo tih i hria tiraw?I hrelo tak zet.i rih na a tla hniam a.thil pangai tak in i eilo a.mahse chu2 buai na ber anilo.i nat na hi nakin lawkah a lang chhuak tawh anga.chumi hunah chuan nangmah ngei pawh i in hre tawh lo ang".Dr.Choi chuan a ti thawp deuh sap a.ka khi deuh suk a.
"Aaahhh..hei hi lawm hringnun chu.lungngai suh.ka dam chhuak leh mai ang"Ka thut na nghen pah chuan ka ti a.Dr.choi chuan uluk zet in ka mitah min en a.
"Tih lung hnur che ka tum lo a.ka hrelo.i dam chhuak leh dawn nge dawn lo?!!mahse in thup reng hian awmzia a neilo.i nu rilru i ti hah khawp mai.haw la,in lamah chawl hahdam rawh"Dr.choi chuan a ti vawt raih a.ka mitmeng ah chuan eng emaw hmuh tum ni awm tak in a en bawk a.
"Ka hria lawm.engtik ah nge ka nat na chu alo lan chhuah ang"Ka âw ah chuan hlauthawn na a hriat tel theih a.Dr.choi chuan a tarmit chu a la thla a.dawhkanah dah in ka mitah bawk chuan a en leh a.
"A rei tawh lo ang.hun i ngah tawh lo.mahse thilmak hi a thleng ve chawk ania.lungngai lo la,ila tlangval a.i do hneh ve mai ang"
"Mahse engtin?engtin nge ka tih ang.ka nat na hian min ei chhe mek anih hi"Ka mittui chu a tling khawm a.ka khap let thei hram.tu hma ah mah ka mittui hi tih tlak ka tum lo.
"Kawng a awm ang.in enkaw-"
"Ka thi tep tawh a.kawng awm se chu hmanah khan ka dam tawh ang chu..nakin lawkah mi zawng2 ka theihnghilh anga,keimah ngei pawh ka in theihnghilh tawh anga.chuan Ka hneichhe duh em2 pawh ka theihnghilh tawh anga"a tawp lam thu chu a zuih ral ti tih a.dr.choi chuan min lainat hmel tak in min en."kum engzah nge ka la neih?"Ka ti thawp leh sap a.
"Kum2 emaw kum3 hnu ah chuan engkim i theihnghilh tawh ang"Dr.choi chuan a ti leh a.a thusawi vang chuan ka beisei na a bo zual.
Dr.choi office atang chuan ka chhuak a.ka chung a thil thleng ka ngaihtuah a.a fair lo ka ti tak zet.mahse lawm tak a pawm bak tih theih ka neilo.
Kum23 mi lek a Alzheimer nat na neih chu rin harsa ka ti a.mahse nat na hian kum a thliar lo a.tunah stage5 na ka nih tawh thu min hrilh a.hun ka neilo tak zet.
Jungkook pov
Yoongi hyung room ah chuan ka tlan chho vat a.ka lakah enge maw tak zep a neih ka rinhlel na hian min kiansan theilo.
Hmanhmawh tak in a room chu ka check kual zung2 a.mahse engmah thil danglam ka hmulo.
Bathroom ah chuan ka lut a.darthlalang phen a damdawi leh thil eng2 emaw ni chu alo awm nual mai a.
"Engmah hmuh ka neilo"Ka ti sep a.darthalang chu khar mai ka tum a.ka tawp chat.
Damdawi vel chu ka en chiang a.ka menglian deuh kawk2.damdawi hming chuan min ti phu nasa em ani.
"Alzheimer disease"Ka ti sep a.uluk tak in ka en kual a.damdawi hming chuan ka rilru an ti hah tak zet.
Bathroom atang chuan ka tlan chhuak a.yoongi hyung khum bul a dawhkan te ah chuan Alarm Sana leh lehkha te ah hian diary chhiar rawh tih chu alo awm a.
Yoongi hyung diary chu ka zawng leh vat2 a.a lukham hnuai ah ka hmu a.ka han chhiar a.a hmelhriat te ho a theihnghilh loh nan kan hmang leh kan chen na a ziak thlap a.
Chumai bakah Aerum hming pawh hmuh tur a awm nual.keimah vang a a hnaih loh tur thu te Chu a ziak a.thil tam tak ziah a nei.mahse ka mittui in ka khaw hmuh a ti fiah loh avang chuan ka chhiar zui lo..
Engtin nge asshole a hian tiang thu liam tham lutuk hi ka hnenah a zep thei zawk.
A thil awm na a theihnghilh thin na chhan te kha ani ngei ang.a chang phei chuan kei ngei pawh ka hming a min ko lo in hey tih in min ko ngun zawk a.tinge ka lo chhui ngai miah lo?
Mi mawl tak ka ni..Aerum a duh ve tih erawh ka hriatpui lo.min hrilh lo mahse pawi ka tilo.
Mahse ka thianpa hmeichhe duh chu ka ta neih hmiah mai si a.aerum a theihnghilh loh nan nasa tak in a duh thu a ziak bawk a.
"Phiangsen hian" room atang chuan ka tlan chhuak a.ka phone chu la in Mrs.min number chu ka call a.
"Hello Mrs.Min"
"Aw.jungkook bawiha,enge ni ta?I dam maw?"
"Auntie,Yoongi hyung hian Alzheimer disease nat na a nei tih i hriat pui em?"
"Jungkook"
---
Min haw kher suh u yoongi oppa chung a ka thil tih vang hian😫story kal dan tur a ka ruat lawk kha ani ve tawh bawk sia 🙂
Chuan nat na enkawl na lamah hian experience ka nei vak lo a😅Google ah ka zawng chawp a😄Ka theih tawp ka chhuah nia ☺️
Please vote 🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂