Author pov
Aerum chu a thawh hun pangai zing dar7 ah chuan a tho a..a morning routine ang chuan a kal a..a cousin beng chheng tak2 te nen breakfast an ei ho leh a.
"Taehyung,in classmates thar te chu enge an an?..buai na an ngah hmel?."Namjoon hyung chuan a ti deuh hmuk a..a tih dan vel chu a ei lo hmel kher mai.
"Engmah an ang lo..nangmah ang tho in hmeichhe hlat tum an ni."taehyung chuan ati ve zeuh a..a sawi dik..hmeichhe hlat tum an ni..
"Jungcock te mi in tih?"aerum chuan Namjoon leh Tae en pah chuan a ti a..Tae chuan a milk in lai chu a phuh chhuak deuh thawt a..za mang kheng hian a nui nghal a..
"Aerum,tiang tawngkam kha khawi atang a i hriat nge?"Jin chuan nuih in sum tak hian a ti a..aerum chuan a hriat thiam loh hmel kher mai..a cousin te chu a en deuh hu2 a..
"Sawisel ka nei mi?."a spoon dawhkan a theh thlak pah chuan a ti a..Taehyung chu a nui tawp deuh chat a..
"Ehem.. Jungcock ani lo a..jungkook..Jeon Jungkook..cock nilo in kook"Tae chuan a ti leh a..nui uar2 chung in an breakfast ei lai chu a thawh san a..a bag chu la in tui a in a..
"A hming pawh a lam Chiang theilo..Zungcock a ti zawk emaw ka tia..mahse ni thei chiah in ka hrelo a."Aerum chuan ti leh nuah2 a..
"I crush deuh ami?"Namjoon chuan a mitko san zeuh pah chuan a ti a..
"MAW?engtin nge khatiang kha ka crush theih ang..a nui hmel te kha,bunny teeth te a nei..ben chawrh ania ka chak ni.ka phone te min laksak a..chumai bakah ka thlalak sa then1 ho min delete sak leh a..ti em2 a min zah lo a min be tu ka vawi2 tawn na nia..Ka ngei lutuk"aerum chuan thinrim tak hian a ti a..
"Tunge a pa1 na?"Namjoon chuan a ti leh zeuh pek a..
"Tu dang nge ni vak ang..Park jimin maw le..kum15 ka nih birthday khan Tomato trawih tih in min koh kha..Ka kick lo kha tun thleng hian Ka la in chhir reng"aerum chuan a ti leh hrep a..a aw ki a san lek2..
"Aerum,in sum teh"Jin chuan nuih deuh trut2 hian a ti a..
"Kan aerum a thinrim ve ani maw?."Tae chuan aerum sam tuai thur pah chuan a ti a..
"Mi thinrim ka nih hi..arrgghh"aerum chuan a ban pa2 chu a phar chhuak a..a thut na tang chuan tho in a bag chu ala a..Jin nghah pah in a laptop ah a story a ziah lai a chhunzawm leh a..
"I story cover ah min hmang tawh lo tiraw?"Tae chuan aerum bul a thut pah chuan a ti a..
"Hah..lawm hle rawh..Ka story vang a duh tu i ngah chak zia hi i hria em?I number te min dil..ka la sem dawn khawp"aerum chuan ngeiawm tak a nuih chung chuan a ti a.
"I ngam chuan han sem vaih teh..i sam hian a tuar ang"Tae chuan aerum sam tuai hleuh2 pah chuan a ti a..
"Naaaa..en teh,karleh tang webtoon ah comics ka published ve tan tawh dawn a..min puih a ngai dawn nia..Ka cartoon hman tur te ka hmuh ang che"aerum chuan a laptop a Cartoon ziah ho chu a hmuh tir a..
"Jin hyung ava ang ve?!."Tae chuan main role play tu ber chu a kawk a..
"Ani lawm..a hmeltha a,a sang a,a pian a nalh a.duhthusam"Aerum chuan phur zet hian a ti leh a..
"Anih lead ve thung hi"a chang tunu tur kawh pah chuan a ti leh a..
"Hei chu ka suangtuah chawp a..mahse a hmui leh a hmai fang vel hi chu keima ang tur deuh in ka ti a..a tha ve tho em..a story pawh hi an ngaihnat ka ring"aerum chuan phur lutuk hian a ti leh a..Tae chu a sawi deuh nawk2 bawk a..
"Aw..an duh ang..chuan Ka tel ve dawn em?"Tae chuan beisei neih hmel tak chuan a ti leh a..
"Amm..umm..I tello thei nang.."aerum chuan siai zeuh pah chuan a ti a..
Skip
Jungkook pov
College lam kan pan a..bike atang a kan chhuk vel chiah tih in Kim cousin an lo thleng a.. hmeichhia ho an lo tlan khawm nghal..arrghhh..khawi hmunah pawh hmeichhia.
Nimin a phone ka laksak nu leh Kim cousin zing a upa ber chu Lamborghini Cad pawl nalh zet atang in an rawn chhuak a..
Tae leh Namjoon hyung te bike atang in model emaw in ti an chhuk a..an helmet an phelh a..model te pawh an ang ve zawk mah..
Kim brothers ho chu model ang tak chuan an han ding kawi sawi vel a..engtin nge an peih chu ka hrelo..mahse model tak2 an ang ve khawp mai..
Phone ka laksak nu ka en leh a..nin hmel zet in a meng rang kual vel a..a lu chu thing in a kal san daih a..mipa then1 in an en zui bawk..
"Jungkook,puak te i ngai em?."Yoongi hyung chuan a tih chuan ka phu zeuh zawk..Ka en ve leh chuan a hawisan a,a kal nghal deuh hmak..
"Min lo nghak teh"Yoongi hyung chu ka um vat a..
"Kookie oppa"aiisshhh..hmeli mai2 chu..min koh na lam ka hawi a,Lisa chuan ban alo vai a..zirlai naupang dang ten min en nghal thup..eng vang a kookie tih a min koh kha ka lawm lo..Ka lawm lo mai nilo in ka hua..
"Kookie,i nau alo thleng"Yoongi hyung chuan nui vur2 chung chuan a ti a..min tih el tih ka hria..a mawngah ka pet a..min la chheih chhun zawm..
Lisa chuan min kuah a..keipawh chuan ka kuah let ve mai..
"Engtik in nge ilo thlen?."Ka ti chhum deuh hmuk a..Lisa a ner deuh nak..
"Aisshh..nichin lawkah khan.. admission ka ti fel tawh a..principal kha a fel hmel khawp mai..Ka uniform hi ka in hmeh em?"Lisa chu a vir kual vel a..Ka lo ti ding vat..
"I in hmeh vek"Ka ti zawi deuh sap a..
"Hehe..ngawi hmak rawh.hak a hreawm lutuk"Lisa chuan pawr fe hian a ti a..a ka chu ka hup sak a..midang ho chuan cinema emaw tih in min thlir deuh thup..phone ka laksak nu tiam in..
Hmanhmawh tak in school building lamah ka tlan pui a..rei vak lo ah dar a ri a..
A ngai te bawk in class kan tan leh nghal a..Ka hne tak zet..heng lehkha bu chhah zet awm khawm ka hmuh hian ka lu ana vek thei...
----
Jikook story pawh ka ziak tho a..khawngaih in in lo chhiar in min lo vote sak ve dawn nia😅a ngaihnawm dawn teh mai ania 😚
Please vote🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfikceJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂