Author pov
"Yaaaaahhhh..JEON JUNGKOOK. EUNMI KHA DAH THLA VAT RAWH" Aerum chuan in chhung atang chuan ring fe chuan ati a.Jungkook chuan ngaithla duh lo in naute thla6 mi lek chu van lam hawi in a vawr a.
"HAHA..Eunmi sweety,nuam i ti lutuk tiraw?" Jungkook chuan naute chu a pawm a. In chhung lamah lut in Aerum coffee siam sa chu la in a thu a.
"Mommy,Eunmi a riltam tawh"jungkook chuan Aerum chu naute chu pe in Aerum chuan a hnute chu a hnek tir a. A zak ve tho. Chutia mipa bul a hnute han hlim Lang vel chu zak tak ani.
"Jungkook,hawi san teh. Ka awm i ti nuam lo" ngaihnat awm loh fe hian ati a. Jungkook chuan ngai pawimawh duh lo in coffee chu a in deuh ham2 bawk a.
"Ka vawi1 hmuh na pawh anilo a. Enge i zah kual vel" mitko san deuh uk chung chuan tih khum deuh ngat a. Aerum thin thawk deuh thut chuan jungkook chu lukham chuan a vawm a.
"Min vawm hi na se ka tu thin. Mahse ana thin silo a."jungkook chuan ngeiawm zet chuan ati leh a. Aerum chu rum fe hian a melh a.
"Ka nu leh pa te an lo thleng hma in helai hnawk ho hi thian fai vat rawh" Aerum chuan ati leh a. Naute chu pawm kang in room lamah a chhoh pui hmak bawk a.
"I vawm hnawk ania. Enge min tih fai tir i tum a?" Peih loh hmel zet chuan ti leh a.
"Nangman min puih i in tiam a. Vawinah naute awm tu alo kal theih loh avang in nangman ka lo kal ang blablablabla i ti ani lawm ni. Phun reng2 suh." Rum tak chuan jungkook chu a melh a. Room kawngkhar Chu a khar deuh chawrh bawk a.
Jungkook chu nui deuh suk in thuthleng a naute thawmhnaw leh thildang awm ho chu suk turah a dah a. Hmun a phiat a,a nawt a,thuthleng leh sil tur awm zawng2 a ti fai bawk a.
Jungkook chuan in chunglam a naute tap ri a hriat avang chuan Aerum room ah chuan a lut a. Aerum chuan naute dieper alo zawng mek a.
"Lo pawm lawk teh. Khawnge dieper hi a awm ka hrelo" Aerum chuan jungkook melh zeuh pah chuan ati a.
Jungkook chuan naute chu pawm kang in a tap lai chu a bang nghal hmak bawk a.
"Eunmi hian min ngaina anih hi" in ti thei fe chuan ati a. Aerum pawh Chu a nui suk a.
Jungkook chuan khum bul a table ami photo album chu la in Eunmi nen chuan an en dun a.
"Sweety en teh,hei hi i pa anih hi" Yoongi thlalak chu kawk in Eunmi chuan alo en ve zel bawk a."chuan in hei hi keimah. Chuan hei hi i nu. Chuan hei hi api leh apu"jungkook chuan naute chu a hrilh mawlh2 a..a hrethiam emaw thiam lo emaw puitling biak ang chuan naute thla6 mi lek chu a bia a. A kawm bawk.
Hei tak hi Aerum chuan a lawmawm a ti a. A fanu in jungkook a ngai na em2 bawk a,Yoongi awm tawh loh hnu pawn jungkook chuan a kalsan ngailo.
Flashback
Jungkook chuan Aerum chu damdawi in khumah chuan a mut tir a. Doctor leh nurse in an en nghal a.
"Ka lawm pui a che u,in fanu hian kar4 a upa naute a pai mek ani"doctor chuan hlim tak chuan a ti a. Mr.min chu nui in doctor hnenah lawmthu a sawi a.
Jungkook thung chu a ding khawng reng a. Aerum mu chu mittui tla zawih2 a en in pawn lamah a tlan chhuak a.
Yoongi vuina an neih zawh hnu chuan Aerum chu mithi ang mai ani. Dam chak na a neilo a,engmah a ei in a in peih lo bawk a. Chutak chu jungkook chuan a haw em2.
Engkim tih tir dawn se naute tan vek an ti anih loh chuan a ti duh lo hrim2. Mahse Mr.min leh Mrs.min chuan jungkook awm chu an thla muanpui ngawih2.
End of flashback
"Chuan he tih hunlai hi chuan i piang ve dawn tih pawh kan la hrelo" jungkook chuan naute chu a pawm kang a. Naute chuan jungkook hmaiah chuan a beng a.
"Ouch. Eunmi,ti khan Pate ropuia tih loh tur" Eunmi chu a hau a. Naute engmah la hrelo chuan jungkook ner kual vel chu lawm in a nuih a.
"Pate ropuia?phisss"Aerum chuan nuih deuh huk pah chuan ati a.jungkook chuan naute chu a darah thut tir in in hnuai lamah chuan a chhuk thlak pui a.
"A pu te an lo thleng e"jungkook chuan naute chu pawn lamah tlan chhuah pui in Mrs.Min chuan naute chu alo pawm vat a.
"Aigooo! Kan Eunmi chu a lian tawh hle mai a" mrs.min chuan a ti a. A tunu biangah chuan a fawp a.
"Yooo jungkook" Namjoon chuan a ti a. Jungkook nen chuan an in kuah a.
"Khawnge taeh-what the f-" jungkook chuan a ka chu a hup nghal a.
Car atang a Taehyung lo chhuak chu an en thup a,a sunglass chu la thla in a sam chu a tuai deuh thuak a. A kekawr ipte chu zen in modelling tak chuan a kal a.
"Tunah hian Celine fashion show ah kan awm lo tiraw?" Aerum chuan Namjoon bulah chuan a ti a. Namjoon chuan nuih in sum tak chuan Taehyung chu a en a.
"Brat!kal pangai in kal rawh" Jin chuan a hnung lam atang chuan Taehyung tukhumah chuan a beng a.
"Ouch!engtin nge S.korea a model leh actor tha ber hi ti khan i ben theih zawk" Taehyung chuan a ti let ve a. Jin chuan a sam chu a tuai thur sak a,a tlan chhe nghal vat bawk a.
"A tawk. Kum5 mi lek ang hian awm thin suh u" Aerum chuan nin hmel zet chuan a ti a. A cousin te awm hle2 theilo chuan an ti beidawng tak zet.
"Chuan khawnge ka nu leh pa te?"Aerum chuan naute pawm pah chuan a ti a.
"An lo kal mek.i pa in zingah khan meeting a nei a.an zo vel chiah" Jin chuan naute thiam lo tak a lawm pah chuan a ti a.
"Ka lo pawm ve"Taehyung chuan Jin hnung atang chuan a ti a.
"A teuh loh mai. I bul a a awm chuan enge maw ni tal in ti khaw baw ziah" Aerum chuan ati leh a. in chhungah chuan an lut a.
"KOOOOKIEEE" mi zawng2 chu an hawi rual thup a. Lisa chu Car dum nalh zet bulah hian alo in post a.
"What the hell Lisa. Kookie min ti tawh suh. Kum26 ka ni tawh" jungkook chuan a nau chu a ke atang a chhip ler thleng chuan a exam a. "Date i nei Ami?" A tih chhunzawm leh a.
"Oh! Tih palh. Jackson"Lisa chuan a tih chhunzawm leh a. Driver seat atang chuan tlangval chhelo zet mai hi alo chhuak a.
"Broooo"Namjoon chuan alo ti ve leh vat a.
"Eewww,Dude,hetah ka hmuh che ka ring hleinem"Jackson leh Namjoon chu an in kuah a.
"In chhungah lut phawt ang u" mr.min chuan a ti a. Naupang ho chuan thuawi zet in an zui a.
------
A rei tawh lo ang😀jungkook a hlim ve tep tawh ania 😊ka tah reng bik Phal teuh loh mai 😌
Please vote 🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂