Aerum pov
Tunlai chu ka suangtuah na ka kawm kual nasa lutuk a,Ka cousin te bul a awm theihnghilh thak in Yoongi oppa ringawt ka ngaihtuah a..an thinrim hmel an pe mak leh hlawm dawn bawk si a..an mah ni thlek nan enge mawni tak chu ka tih leh ngei a ngai ang..
Mahse enge ka tih sak ang.. Taehyung oppa phei chu Photoshoot Kan nei khat ropui si,nileng in Photoshoot ka neih pui zawk dawn emaw ni aw..
"Chubby,lo chhuk teh"Jin hyung chuan a rawn ti lung2 a..in hnuai lamah chuan ka chhuk a.
"Ti khan min ko tawh suh"ti tau tih hriat tak in ka ti thla lawng2 a.a nui ri pawh ka hre thei. 'chubby' tih a min koh hian ka thau hmel ngawih2.
"Tinge?a cute em Chu!"Jin oppa Chuan min chheih thinrim chak hmel zet hian ati leh a..a tukhumah Chuan bu lawp khawp in ka beng a.
"A cute lo.en ta che,Ka thau loh hi"a hma ah Chuan ka ding a.in chhuang tak in ka kawng ka dawm bawk a.
"Nang ang rual chu kg48 bak an ni ngailo.nang ve Chu 51"taehyung oppa thung Chuan nuih deuh vak2 Chuan hian ati a.rum tak in ka en a.
"Ti hian ka mawi alawm.bakah hmeichhe dang ang a cher ve ka tum lo"in ring tawk tak Chuan ka ti leh a.jin oppa bulah Chuan ka thu a,apple in zei sa chu ka en leh a.
"Chuan,vawin ah yoongi chu class a rawn kal ta lo ami?"Namjoon oppa Chuan a ti a..Ka lu a thing a.ka chhang let chuang lo..
Author POV
Kar a liam a.Yoongi hmel reng2 hmuh tur a awm lo a.aerum chuan engtiang pawn jungkook chu zawt mahse a chhang tha duh ngailo a.thudang a sawi pui hmak zel a.
Lisa pawh Chuan rin ngaih na vak a hrelo.a haw ani te an ring a.mahse an ring chiah lo a.a haw chhan tur te ang an ngaihtuah pawn rin ngaih na an hrelo.
"Eeeeee!! Entertainment ah a lut ve tawh aniang"Lisa Chuan phur em2 chuan ati a.Aerum pawh Chuan ani theih ve tho chu a ring tan ta a..
"Chutiang anih te chuan min hrilh ve awm ania.ka text leh call pawh min chhang ngailo a.ka ngaihtuah ve lutuk"aerum Chuan ati leh a
"Ka rin dan Chuan an hruai deuh thut aniang.nakinah a rawn be mai ang che"aerum hnung a tuai pah Chuan a ti a.aerum pawh chu a hma ai Chuan a rilru chu a nuam ve leh deuh zawk a.
Aerum Chuan yoongi call emaw message a nghak reng zel a.mahse a dawng ngailo.
Nileng leng in a nghak a.mahse nghah chhuah a nei ngailo.a tah te chu a chhuak lek2 hian a hria a.
"Aerum,chhungkaw awm khawm lai in phone khawih loh tur kan tih kha!"Aerum nu chuan ati nem deuh dap a.aerum chu a thaw halh a.a phone chu bag ah Chuan a khung a.
"Ka Chau"aerum Chuan a ti leh halh a.a thut na chu a ngheng a.a maimichhing a.
"I thau vang anih kha"aerum nu chuan ati leh a.aerum pa alo nui deuh hak.
"Ka thau vang anilo.ka chau ve thei tho alawm!"aerum chuan ati zawi sap a.
"Eng pawh chu nise,bialpa neih lam i ngaihtuah ve tawh a ang?!!"Aerum pa Chuan a ti a.aerum chu a meng phawk nghal deuh hru.rang tak in a thu ngil a.
"A-a teuh loh mai"a ti bah deuh nak a.aerum awm dan chu an nuih deuh huk a.aerum Chuan hriatthiam loh hmel zet in a enkual a.
"Tinge ti khan min nuih a?"hawi Kual pah Chuan ati a.a nuih a za ve hauh lo.
"Taehyung hian min hrilh vek alawm i crush Chungchang kha.chumai bakah i ngaih lutuk thu te min hrilh a.chutiang a i crush mipa chu mi vanduai tak anih ngei ka ring!"Aerum pa chuan nuih in sum tak chuan ati a.aerum chu a sen nghal tawn2.taehyung lam chu a hawi a,rum fe hian a melh.
"Nang!Kim taehyung.He i nui hmel mawi tak phen ah hian min tih zah dan tur ilo ruat ani tih hi ka hre thei alawm.i chak lo ang"aerum chu a tho a.taehyung lamah a tlan phei a.taehyung pawh chu a tlan chhe vat a.
"I crush pa tet tehreng nen."taehyung Chuan tlan chhiat pah chuan ati a.aerum Chuan thuthleng a lukham chu la in taehyung chu a vawm a.
"Kim taehyung.nang dixkhead.ding nghal rawh"aerum Chuan a ti leh a.a hah tawh kher mai.
"Leee,naupang te u.a tawk e"Taehyung pa chuan a ti a.taehyung chu anu bulah a tlan phei vat a.
"Engtik ni ah emaw chuan ka la beng bu lawp2 ang che.ana viau ang"aerum Chuan thaw hlawp2 chung Chuan ati leh a.
Kim family Chuan dinner Chu an ei ho a.an company Chungchang te leh an hnathawh dan Chungchang te chu an sawi ho a.
Jin chuan company tan a tha tur leh tur lo te chu a hre em2 a.kim entertainment enkawl tur pawn tha ber dawn in an hre hlawm a.jin nu leh pa te pawn an chhuang ve hle.
Taehyung ve thung Chuan modelling leh actor nih a duh thu chu in chhuang tak in a sawi a.an pawmpui hlawm.talent a nei tha tih an hre bawk a.an support thu chu an sawi bawk a.
Aerum ve thung Chuan writer leh lawyer nih a chak thu a sawi a.dik na leh rinawm a ngai pawimawh a.ani pawh an support tho.an chhuang mah2 zawk.
Aerum phone chu a ri deuh rang2 a.caller Id a en chuan Lisa ani a.phur tak in ala a.
"Hel-"
"Aerum,yoongi oppa a dam lo nasa lutuk a.chuvang Chuan a haw a.busan ah pawh haw lo in daegu lamah an in sawn nghal bawk a."Lisa chuan a ti nghal zung2 a.
"I fiamthu lo tiraw?"aerum chuan ati zuai deuh raih a.a tak nilo se ati bawk.
"Ka fiamthu lo.Jungkookie oppa leh ka pa in Biak lai ka hre fuh palh a.naktuk ah hmai chhanah kan sawi dawn nia"Lisa chuan a ti a.phone chu a dah nghal vat bawk a.
Aerum chu awm nuam lo deuh in awm reng a.chutiang a haw ngai khawp a dam lo chu a nat hle a ring a.
Ngaihtuah na tha lo pui2 chu aerum thluakah Chuan a lut zung2 a.a melh ngai chu melh in a thu hle2 a.
A hriat loh hlan chuan a mittui chu alo tla a,engvang a tla nge chu a hrethiam mai.a rin ai mah a nasa in yoongi chu a duh a.a ngaihtuah bawk.a awm dan chu amah ngei pawh Chuan a duh lo..
----
Ka thluak ka hmang hlei theilo 😫a ngaihnawm loh pawn lo chhiar leh hram2 ula😊
Please vote 🤗
Borahae💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂