Author pov
Aerum chu college kal tur in a in siam mawlh2 a..a tawp nan darthlalang ah chuan a in en leh a.
Phur tak in a Car thar SUV dum ah chuan lut in college lam a pan a.
Lisa chu kawng lakah a lam bawk a.an pa2 chuan tui em2 in an ti2 a.thil ho te2 sawi in an hlim em2 bawk a.
"Chuan yoongi oppa chu engtin nge ni ta?"Lisa chuan a han ti a.Aerum chu a thaw deuh halh a.
"Ka hlauthawng..Date nei tur a ka la in peih loh vang pawh ani mai thei!?"Aerum chuan tih pah chuan Lisa chu a mit sir zeuh a..kawng chu ngun tak a en in college chu an thleng a.
An thlen hnu reilo te ah Kim brothers an lo thleng a.a lan dan chuan eng emaw fashion show na a model te pawh an ang a.an professional tawh tih hi a hriat ngawih2..
A bik in taehyung chu..internet velah a lar mai bakah hmeichhe duh chi ani leh zel bawk nen.
"I cousin te ho hian damdawi ei lai an nei em?"Lisa chuan a ti deuh thawr a..Aerum chu a nui chhuak huk.
"Ngai ah i nei ve mai ang.. Nursery kan kal lai tang tawh in kan school kal na vel a in ang char2 tawh..middle school kan kal lai phei chuan hria la i beng chak thei viau ang"Aerum chuan nuih deuh her2 pah chuan a ti a.Lisa pawh chu a nui a.an pa2 chuan classroom lam an pan a.
"Tinge vawin hi yoongi oppa te an lo kal dawn lo mi?"Aerum chuan Lisa chu a zawt a.lisa chuan a dar chu a chhin ak a.
"Ka hrelo le..vawinah kan la in be miah lo"ngaihsam tak chuan a chhang let a..aerum pawh chu a thut na ngai ah chuan a thu a.
Aerum pov
Relationship nei tur chuan ka la in ring tawh chiah lo..mahse in rin tawk na ka nei ve tho..risk Ka la ngam lo.
Ka ngaihtuah na ah yoongi oppa bawk a rawn lut a.keimah chuan ka khi ver2 a..tunlai chu a hma ai mi â ka ang leh zual..
Bell a ri a..Yoongi oppa a la rawn lang chuang lo..nimin lamah kan in biak loh avang in engmah a chanchin ka hre zuilo..
Call emaw message chu ka duh rih lo..zak theilo lutuk ah min ngai tih ka hlau..Ka zahzum vang pawh ani mai thei bawk chutiang a ka ngaihtuah chu.
"Jungkook oppa leh Yoongi oppa chu vawin class an lo kal dawn lo anih hi"Lisa chuan a phone a thil type mawlh2 pah chuan a ti a..Ka thaw deuh halh..
"Tinge?"dawhkan bawh pah chuan ka ti a..yoongi oppa thut na thin ka thlir vung2..
Class kan lak lai pawn earphone in hla a ngaithla a.a muhil daih thin kha ani a..vawinah chuan a hla ngaithla lai hmuh tur ka nei dawn lo anih hi..
"Busan ah an haw lawk dawn anih hi..naktuk ah an lo haw leh nghal ang"Lisa chuan min nuih sang chuan a ti a..Ka nuih let ve a..Ka chhang lem lo..
Author pov
"Vawinah ngei hian ilo haw ang" Mrs.Min chuan tap aw tiau hian ati a.yoongi pawh chu a maimichhing deuh vang2 a..enge sawi mai tur a hre lo..
"Min ngaihtuah over lo la..two semester hi ka zo phawt ang"yoongi chuan a âw khur tih lan loh hram tum chuan a ti ve leh thei hram a..
"yoongi,luhlul chhuah lo la..hetah tha deuh in kan enkawl dawn che lawm" mrs.min chuan beidawng âw deuh hian ati leh a..a fapa chu a ngaihtuah tak zet ani..
"Ka nu,lungngai suh..keiman a hun ka tih ah chuan ka lo haw mai ang..min ngaih-"
"MIN YOONGI,ENGVANG IN NGE I PA HI I CHHUN EM2..VAWINAH ILO HAW ANG KA TIH CHUAN ILO HAW MAI TUR ANI..NANG KA NGAIHTUAH VANG CHE HIAN HUN KHA LEH CHEN KHA TUI TAK PAWN KA MUHIL THEILO A..MIN NGAIHTUAH VE MIAH LO ZAWK EM NI?LUHLUL CHHUAH A NGAILO..KEIMAH NGEI RAWN HRUAI TUR CHE IN KA LO KAL ANG..MR.Cha motor buatsaih nghal rawh..tunah Seoul ah kan kal nghal ang..CHUAN MIN YOONGI,I BUNGRUA ZAWNH2 LO BUATSAIH NGHAL VEK BAWK ANG CHE" mrs.min chuan ring fe hian ati a..yoongi pawh chuan phone chu a beng atang chuan ala san vak a..
"Awle" yoongi chuan phone chu a dah a..jungkook lam chu a hawi leh a.
"Tumah hrilh suh ang Che"Yoongi chuan ati vawt raih a..a room lamah a kalsan nghal hmak bawk a..
Jungkook pov
Mi mawl leh tlem a luhlul hi chu ka hre ve thin.mahse he mihring ang em2 a mawl leh luhlul hi ka tawn leh tawh pawh ka ring lo..
Chak tak leh tawrh chhelh ang tak pawn lang luih tum thin mahse a chhungril leh a awmdan chu keimah bak in ka hriatpui lo.
Mahse tun tum hi chuan hnem dan ka thiam lo..hnem ngaih na pawh ka hrelo..amah ngei pawn a in hrechiang..
Aerum leh midang zawng2 lak a zep tur in min ti a..mahse ti em2 hian Aerum hi alo duh ve ang tih rin ngaih na hrelo..
Nakin hun zel tur suangtuah ngaih na pawh ka hrelo..Ka thluak hian hna a thawk theilo ni ber in ka hria.
"Hyung"kawngkhar chu ka kik a.yoongi hyung chuan a rawn hawng a..room chhungah chuan ngawi reng in ka lut a..
"Doctor bulah kal phawt i duh em?"nem thei ang ber chuan ka ti a..tun ang em2 a nem hian ka la tawng ngailo.
"Doctor hnen atang a hriat tur awm ang zawng2 chu ka hre vek tawh"yoongi hyung chuan ati leh a..a âw ah chuan phur na hriat tur a awm lo..a mitmeng a dul deuh ruih a..a gummy smile hmuh tur pawh a awm tawh lo..
Ka thianpa che tla lai chu ka en a..a thil tih engkim mai chu a muang a..a kal a muang a,a tawng a muang a,athil tih a muang a..engkim mai chu a muang vek..
"Hey,samuang ang mai..che zung2 ta che"tih pah chuan a thawmhnaw ho chu suitcase ah ka dah pui a..
"Samuang min ti reng2 suh..heng thil ho hi a mal te2 a ka hriat theih nan ka ngaihtuah ka hman nasat zia hi i hria em?"yoongi hyung chuan ka hmai a a thawmhnaw lak chhuah sa a min vawm pah chuan ati a..
Lukham chu la in amah vuak nan ka hmang a..a hma kan tih thin ang tho in room hnawk nuai in kan in fiam a..
"Min lo hrethiam ula..Mrs.Min in Min yoongi thil vel pack fel tur in min rawn tir a.."Hmeichhe pa1 hian a rawn ti a..a hnungah mipa pa2 an ding bawk a..an pa3 chuan yoongi hyung thil vel chu an pack fel a..
"Hun hi a kal chak i ti em?"Yoongi hyung chuan a rawn ti chhuak deuh hlawl a..amah chu ka en reng a..Ka chhang lem lo..amah bawk chuan "Ka kal hma lutuk tur ka ngaihtuah hian ka lungngai ani"a mittui rawn hnam chhuak pawh chu ka hmu thei..
"Hey,a thim zawng in thil ngaihtuah suh"a hnung a tuai pah chuan ka ti a..yoongi hyung chuan a mittui chu a hru hul deuh sawk2 a..
"Tah hi ka tum ngailo a..mahse tah loh ka tum nasat pauh leh helai ah hian min hnawh a"a awm zawn chu a khawih a."thawk harsa ka tih phah a..Ka thinlung chhung hi ana a.kei ang stage chin thleng tawh ah chuan nun dan pangai tak neih a har tawh tak zet"yoongi hyung chuan tap chhuah ti tih chuan ati a..a tap lai thlir loh chu tih theih dang ka neilo..
"Thil mak hi a thleng chawk ania..I tha leh mai ang"chu ka ti ve mai bawk a..thilmak a thlen chu ka ring chiah bik lo..beisei na siam sak ka duh lo a.nei se chu ka ti a,mahse beisei na sang tak nilo se.
----
Yoongi chung a ka thil tih hi min haw suh u😫Ka in chhir ve teh mai Ania..
Please vote 🤗
Borahae 💜
YOU ARE READING
I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️
FanfictionJeon jungkook ff aw🙋🏽♀️ ilo chhiar tawp ang u🙂