Chapter seventeen

100 25 5
                                    

Author POV

Aerum chu hma takah tho in yoongi bul a kal tur chuan a in siam mawlh2 a.a phur rual in a zam chhe hle bawk.mahse engdang zawng ai in yoongi hmuh chu a thil thlakhlelh leh duh ber ani.

Time skip

Aerum chu Lisa sawi na hospital lamah chuan a kal a.counter a lo ding nurse te hnenah chuan Mr.Min yoongi room no. a zawt a.an ni chuan polite tak in an lo chhang a.

Aerum chu s pen ri khep2 a.Pangai thei ang ber a lan a tum bawk.hetiang ang em2 a Nervous hian ala awm ngailo.

Awle Kim Aerum,pangai deuh in.i ti thei.enge i nervous viau?mi pangai awm dan in!" A rilru chuan a in fuih mawlh2 bawk a.

Chutah Room no.109 na a thleng a.a maimichhing a,muang chang in a thaw chhuak a.kawngka chu a hawng ta riai2 a.

Aerum POV

Vanram kawngkhar hawng ni mai hian ka in hria.a chhungah chuan ka van angel a awm bawk a.ka tan chuan vanram te nau ani.

Mahse a chhung ka luh chuan room chu a ruak a,khum ruak leh nurse pakhat in mut na alo thlep fel bak ka hmu lo.

Mak ti tak in ka hawi kual a.nurse khan ka hmel kha chu hmu se chhia min ti ve viau ang.

"Min lo hrethiam la,zawn i nei em ni?"nurse chuan a han ti a.ka âw chu ka han thian deuh kharh a.

"He room ah hian Mr.Min yoongi a awm lo ami?"zam âw tak chuan ka ti a.

"Nichin mai khan an chhuak a.an mah ni in lamah an in enkawl tawh dawn a.min lo hrethiam lawk"a kal na tur chu ka lo kian a.ka ban a Sana ka bun chu ka thlek deuh a,10:25Am alo ni tawh.

Hmanhmawh tak in ka kal chhuak a.lisa chu ka phone bawk a.

"Yoongi oppa te chen na i hria em?"Ka ti nghal tawp a.

"Aw..xxxxx ah an awm alawm.ka sawi sual loh chuan!"

"Anih chuan ka kal.bye!" Ka phone chu ka bag ah ka thun a.ka Car lam pan in ka kal a.hmanhmawh tak in Lisa sawi na hmun chu map nen chuan ka zawng ta a.

Rei fe ka tlan kual hnu chuan Lisa sawi na hmun chu ka thlen a.hmanhmawh tak in ka car chu park in yoongi te chen na lam chu ka pan a.

Doorbell chu ka hmet a,rei vak lo ah tlem a nu valai lam hian a rawn hawng a.a in chei dan atang chuan chumi in a hnathawk chu anih ka ring.

"Min yoongi te in ani em aw?"dam thlap chuan ka ti a.

"Aw ni e.tunge i nih a?"

"Kim Aerum ka nia.Yoongi oppa thiannu"nui chung chuan ka ti leh a.chu nu chuan min buk khum zeuh a,in chhung lamah chuan kan lut a.

Sitting room a sofa ah hian nu pakhat alo thu a.coffee ni awm tak a in bawk.min hmuh chuan mak tih hmel zet in min en a.

"Ka pi,Yoongi thiannu Kim Aerum!"kawngka min hawn sak tunu chuan ati a.sofa a thu nu chu chibai ka buk a.90% vel a hniam chuan ka kun a.

"Aw..i chanchin hi ka lo hre nual tawh alawm.Yoongi bawiha sawi ang ai in i hmeltha in i duhawm daih zawk anih hi.khawngaih in thu ta che"Mrs.Min chuan ngaihnat awm zet hian ati a.A opposite ah chiah chuan ka thu a.

Yoongi oppa hian ka chanchin hi a chhungte hnenah a sawi thin maw.ava mak ve.enge awmzia?keima chanchin kher?min fak thin tih na em ni?nge min lo du-

"Chuan Seoul atang in maw ilo kal vang2 a"Mrs.min chuan a tih chuan ka suangtuah na tang in ka harh chhuak zawk.ka nui suk a.ka lu ka khup khum a.

"Seoul ah Chuan kan college ah alo lut ve a.kan semester a in ang avang in kan in kawm ve thin a."Ka ti dam deuh thlap a.Mrs.min chu a nui suk a.

"Kan fapa hi chu a sual zawk2 lo a,mi pawi te hi a sawi ngai pawn ka hrelo.mahse I hriat ang in nat na khirh khan tak i vei tih i hria anga"a sawi zawng a a mittui lo hnam chhuak chu ka hmu thei.mahse a khap let leh a.keimah zawk hi ka in sum thei tawh lo tep.

"Chuan yoongi oppa chu ka hmu thei angem?"beisei âw deuh in ka ti leh a.Mrs.Min chu a ding a.

"Min lo zui rawh"

A kal na lam zel ah chuan ka kal a.Yoongi oppa kawngka ah hian leave me alone  tih alo in tar kiau Mai a.a chhan zawh ka chak.mahse a hun ni in ka hrelo.

Mrs.min chuan kawngka chu a han kik a.chhung lam atang chuan "tumah lo kal suh u ka tih kha"amah ngei ani.ka mittui chu a rawn hnam chhuak a,kawngka chu kick hawn thuai a kuah vawng2 ka chak tak zet.mahse in sum ka mamawh.bakah high heels ka bun a,Ka in Ballance theilo ang.

"Bawiha,in tlawh tu i nei"kawngka chu mrs.min chuan a hawng a.room chhungah chuan muang chang in ka lut a.

Yoongi POV

Dr.jung a chhuak a.Ka khumah chuan mu in ka ceiling chu ka thlir reng a.ka awm ang2 hi ka thluak a awm ang ve zel ani.engmah ka hre zui thei tawh lo a.he tak hian min ti na tak zet ani.

Ka khum bul a table ah Chuan jungkook leh kei kan thalak dun a awm a,a bulah chuan Aerum,mawi tak a nui lai a awm bawk a.a hmeltha tak zet.

A nui hmel hian min ti na a.ka tan a thil mawi tak leh thlir nin har tak ni mahse ka tan chuan nat na mai ani si.

Aerum thlalak chu la in a hmai zawn vel chu ka khawih kual a.ti em2 a hmeltha hi ka nunah ka la tawng lo.ani tluk a min hneh tu hmeichhia hi ka la tawng ngai bawk hek lo.

Ka hmangaih ang hian min hmangaih ve se ka tilo.a chhan chu kei,nakin lawk a feet6 hnuai mai a mu tur hian hmangaih na sang tak ka phulo.

Ka lo thi ta anih pawn jungkook hian lo duat se,lo hmangaih in lo enkawl tha se ka ti.jungkook hnen ah pawh ka ngen duh.a chhan chu ka hmangaih tluk zet hian jungkook pawn a hmangaih tih ka hria.hei vang tak pawh hian ka hlim ani.

Ka room kawngkhar an rawn Kik a.tunge anih ka hre lo.mahse Dr.Jung anih ka ring a,Ka lo vin hrep.

Mahse ka nu zawk alo ni a.tlawh tu ka neih thu a sawi a.kawngka a in hawng a.ka thil hmuh chuan min thawng tak chuan.

"Aerum"Ka ti zuai raih a.kuah vawng2 ka va chak tak em.

"In ei leh in tur ka zuk la ange"Ka nu chuan ati a.kawngka chu khar in Aerum nen chauh room ah chuan kan awm a.

"Tinge ilo kal a"Kan ngawih vang2 hnu chuan ka ti a.enge Ka sawi ang ka hrelo.ka ngaih thu sawi tur in a enge ka nih?

"Ka ngai lutuk che"tap chung chuan ka mu lai chu min kuah a.ka khawng nghal vek.a hnuah chuan ka kuah let ve a.keipawn ka thil sawi chak em2 ka sawi a.

"Keipawn ka ngai lutuk che"tap âw deuh triau hian ka ti a.aerum pawh chu a tap nasa kher mai.keimah vang a tap ani tih ka hriat na chuan min ti na leh tho.

"Ka hmangaih lutuk che"chu a thu sawi vang chuan ka thlawk chhuak hial dawn in ka hria.tlang chhip a kal a au chiam2 ka chak.Music hot tak play a lam kual chiam te pawh ka chak hial mai.

"Keipawn ka hmangaih lutuk che" Ka ti chhuak thei hram a.hun kha leh chen hnuah kan in hmu thei a.ka ngai tak zet ani.

Vawin hian ka hlim a.tun a ka hlim na hi billion za tam tak pawn min lei dil mahse ka phal lo ang.teuh loh mai.lei pawh nise ka hlim tluk hian an hlim lo ang.

Pawisa hian hlim na leh hmangaih na a lei thei miau hek lo.tunah chuan hahdam tak leh hlim tak in ka thi thei tawh ang.

---

Ka beidawng tawp😆a chhan ber pawh yoongi role Ka play tir hi ania.Love triangle hi ka chhiar ngailo a.ka ziak ngai bawk silo a.engkim ngaihtuah lawk a ka ziah ani lo bawk nen.

Ti hian ka rilru a awm2 hi ka ziak chhuak pawp2 a.khawngaih in min lo chhiar sak zel dawn nia 🤗

Bangtan boys Oneshot pawh tih ziak ka tum a.a changtunu ni duh kha chu in lo in sawi mai dawn nia 😆

Mahse jimin ff ka ziah reng2 ah chuan keimah a chang tunu vek 😈

BTS chauh loh pawh a request theih aw 😇

Please vote 🤗

Borahae 💜

I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️Where stories live. Discover now