Chapter five

149 29 3
                                    

Author pov

Aerum chu Jin nen an college lam pan in an tlan a.an tih dan ngai in an zai a,an thut hmunah an lam bawk a.

College an thlen chuan Kim cousin fans girl ho chu an lo au leh chiam2 a.Jin leh Aerum an thlen rual deuh thaw in Namjoon leh Taehyung an lo thleng nghal a.Aerum chu rang zet in a tlan chhe nghal a.

Aerum chu an class lamah a kal a.A thut na ah chuan jungkook chu alo thu a, earphone in hla a ngaithla a,Aerum a bul a a din lai pawh a hrelo.

"Hey,Ka thut na nih kha"Aerum chuan a ti a.jk chuan hria ang pawn a lang lo.

"Ka sawi chu i hria em?"Aerum chuan a ti leh a.jk earphone chu a phih thlak sak a.

"Enge i hriat a?"Aerum en pah chuan a ti a.Aerum chuan rum zet in alo en thung.

"Ka thut na anih hi"a ti pawr leh hlawr a.jk chu a phu deuh zuk.

"Thut na tur dang a tam.hmun dangah thu ve mai rawh"Jk chuan earphone vuah leh pah chuan a ti a.Aerum chuan a phih thlak sak leh nghal.

"Hei hi ka dawhkan leh ka seat anih hi.hmun dangah i duh leh thu ve mai rawh"tih leh jk chu nem sawn chu a tum a.mahse jungkook chu a che san eih lo.

A theih tawp in nem san a tum a.jungkook lah chu za em2 in a nui a.aerum thin a rim telh2..

"Awle awle..a tha e!Ka kalsan ang" tih leh jk chuan thawh a rual a.Aerum sam chu a tuai phir sak a"I thinrim hian i cute lutuk"zawi deuh sap chuan a ti a.Aerum chu a sen deuh nghal ten2.a vawi1 nan huaisen tak in Aerum bulah midang in a cute thu an sawi ve.aerum pawh chuan engtia lo dawn sawn tur nge a hrelo.

"Ngai kawi suh"jungkook chuan a ti leh zeuh a.Aerum thut na hma lamah chuan a kal a.a thu nghal.earphone vuah leh in dawhkan bawh in a mu leh a.

"Ti em2 a zah theih loh.zak theilo lutuk mai.engtin nge ti khan min tih ngam zawk"a laptop a phawrh chhuak a.a story ziah leh dan tur vel chu a en chhin a.

Jungkook POV

A thinrim khan tomato sen tereuh te a ang.a cute lutuk.a zak hmel pawh kha a cute tho.

Ka nui tur chu in sum har ka ti.in sum pawh ka tum lo.engtik a tang khan nge ka lo ngaihtuah pawh ka hrelo.ngaihtuah loh a har ve em ani.

Author pov

Class boring zet chu an tan a.taehyung pawh ang phiau chung in a muthlu a.a khat tawk in Aerum chuan a tlawh leh zeuh zel a.a ding leh uai thin a.

"Mr.Kim,sawi duh pawimawh i nei em ni?!" Professor chuan a ti leh thin a.

"Aih nei lo e professor"nuih luih deuh suk2 chung chuan a ti a.

"Anih chuan i thu thei..awle page 183 na keu theuh ru le" class chu an la leh nghal zung2 a.

Lunch break

Aerum pov

Engtin nge ti em2 hian mi hi an ler theih.Kim cousin ho an hmuh tawh hi chuan an â nghal vek.thil ei pawh an ti tuilo.

"Hey thiannu" Ka bul a ding chu ka en a.a nuisang a,a hmeltha reuh kher mai.

"Hii" nui deuh suk chung chuan ka ti a

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Hii" nui deuh suk chung chuan ka ti a.ka bulah chuan a rawn thu ve bawk a.

"Vawin atang khan nangmah char2 in ka la hmu che a..Ka hming chu Lalalisa jeon ania,Lisa min ti mai dawn nia" nui chung chuan a ti a.Jeon dang leh bawk.

"Aerum,Kim Aerum"

"Ka hria che lawm.nimin atang khan college Ka rawn zawm ve chiah a.kawm tur pawh ka neilo.kan in kawm mai dawn em ni ang?"polite tak chuan a ti a.keipawn ka lo pawm ve mai bawk a.

Lisa nen chuan kan in kawm deuh ngar2 a.Jungkook unau nu ani tih ka hre ve leh zel bawk nen.jungkook chanchin pawh ka hre deuh nual.

"Jungkook oppa chu class6 anih lai in car in an accident a,kum21 chhung chu school pawh a kal theilo.a biang veilamah pawh Ser a awm a.chuvang ania college ah pawh kan kal rual theih" tih te chu min hrilh a.a hmai a ser awm chu ka lo hre ngailo a.ka lo en ngailo bawk a.ka chik lo hrim2 bawk a.

Ka nunah hian ka cousin te leh an thiante tih loh mipa hi ka be ngailo hrim2 a.jungkook pawh ka be vak ngai chuang lo.amah hian min ti buai ve peih hrim2.ka ngei tur kher a awm hi a chak hrim2.ka ngeilo ang tih hi a hlauh hmel ngawih2.

Class lamah kan kir leh a.hmeichhe then1 in ka cousin ho leh an thiante an bial deuh thup a.ka thaw deuh hak a.

"Tiang ho hi i ning ve tho ami?"Lisa chuan a ti a.ka sir a thut na ah chuan a Thu a.

"Ka ning lutuk.engmah min ti ngaihtuah theilo"Ka ti deuh fawk2 a.lisa chu a nui deuh suk a.

"Keipawh ani lawm.kan school kal na piangah hetiang ang zel hi ania.hmeichhia ho pawh an mizia a dang.ka rilru milh pui ka hmu ta hlauh Che a,kawm tur ka nei ve ta"Lisa chuan hlim hmel tak chuan a ti a.

Jungkook ang em2 chuan ngeiawm lo turah ngai ang.a tawng deuh siam2 reng a.a bul a awm a nuam in nui a duh em2 a.kan thusawi duh a in ang em2 a..a pawimawh ber chu Kan lifestyle in ang lutuk te,Kan fashion duh zawng te, American lam fashion kan ngai na daih a.zai leh lam nuam kan ti dun te chu ani.

****

Please vote 🤗

Borahae 💜

I don't need anything but you {j.jk ff}|mizo version|☑️Where stories live. Discover now