Jungkook ikidebir diğer koltuktan bana bakıp duruyordu. Sonradan ayağa kalkıp odaya gitmişti. Yavaşça değnekleri ile kalkıp evimizde asansöre binip yukarı çıktım odamıza gidip Jungkook'a baktım. Jungkook'u önümde çırılçıplak görmüştüm. Öylece bakakalmıştım.
Y/N: J-Jungkook
Jungkook önünü dönüp bana bakmıştı. Gözlerim direkt bir şekilde pe*is'ine gitmişti. Öylece bakıyordum. Jungkook bana yaklaşınca hafifçe geri geri gitmiştim.
Y/N: J-Jungkook ne yapıyorsun?
JK: Çocuk sahibi olmak istiyorum artık bekle bekle gına geldi 1 yıl oldu Y/N
Öylece baktım. Jungkook birden belimden kavrayıp beni yatağa atmıştı. Öylece baktım. Üstüme gelip bana öylece bakıyordu. Birden dudaklarıma yapışmıştı. Ayrılıp üstüne çıkmıştım.Yavaşça beni altına almıştı yavaş adımlarla üstümü çıkarmıştı.
Yavaş yavaş altımı da çıkartmıştı.
Bana bakınca baya bir şekilde azdığını görmüştüm. Öylece korkarak baktım. Kendi üstünü ve altını çıkarmaya başlamıştı.
Bana yaklaşmaya başlamıştı. Benim tamamen üstümü başımı çıkarıp kendi üstünü başını da çıkarıp beni kucağına oturtmuştu.
Y/N: J-jungkook ç-çok acıyor
JK: A-alışırsın bebeğim şimdi ağır gelir ama öyle bir alışırsın ki şu anda içinde hisset sadeceÖylece sürtünmeye devam ediyordum. Bir zaman sonra beni altına alıp öylece durdu ağlıyordum.
Y/N: C-canım a-acıyor çok a-acıyor
JK: Şşş... Tamam zevk al bebeğim
Jungkook gel git yaparken ben ise inlemeye başlıyordum. Jungkook eli ile ağzımı kapatmıştı.
JK: şşş....güzelim Hyung duyacak
Öylece bakıp yavaşça inlemeye başladım ben jungkook'a boşalmıştım. Ama daha Jungkook boşalmamıştı. Birden bire hızlanmaya başlamıştı.
Y/N: A-ahhh...boşal artık lütfen canım acıyor
JK: tamam az kaldı sabret....
Jungkook da bir zaman sonra içime boşalmıştı. Öylece baktım beni kucağına alıp duşa götürdü birlikte yıkandıktan sonra beni bornoza sarıp odaya götürüp oturtup giydirmişti.
Y/N: S-sağol bebeğim.
Jungkook'a bakarak ağlıyordum bana öylece baktı.
JK: Noldu benim bebeğime anlat bakalım kocana
Y/N: Y-ya bebeğimiz de benim gibi sakat olarak dünyaya gelirse
JK: Ben seni ameliyat ettireceğim ve bacakların düzelecek bu gidişle bebeğimizin de bacakları düzelecek
Y/N: Bir an önce olayım ameliyatı 2. Ayda bebek karnımda oluşacak
Yavaşça kalkıp özel yeri açmıştım yavaşça çöküp paralı almıştım yaklaşık 1 milyar Won vardı yavaşça Jungkook'un yanına gidip vermiştim. Şaşkınca bana bakmıştı.
JK: Y-Y/N sen bunları nereden buldun
Y/N: B-ben şey....
JK: Sen ne Y/N!
Y/N: Birgün sen işe gitmiştin ama giderken cüzdanını düşürmüştün seni yolcu ettikten sonra gördüm alıp baktım kartların üzerinde yazılar vardı "bunlarda won yok diye" ayrıyetten won da yoktu. Bende kendi kendime karar aldım dedim ben yardım edeyim mutlu olur diye...
Jungkook'un gözleri dolmuş bir şekilde bana baktığını görmüştüm.
JK: Sen nasıl bir meleksin Y/N söyle bana tanrı nasıl çıkardı seni benim karşıma
Bana sarılınca öylece durdum başımı omzuna koymuştum. Öbür elim ile de won'u Jungkook'a iktirdim.
Y/N: Bunlar senin istediğini yapabilirsin
JK: Ben bu won'u karımın ve gelecek bebeğimizin iyiliği için kullanmak istiyorum o yüzden tatlım bacaklarını iyileştireceğim.
Y/N: Seni çok seviyorum
JK: Bende seni bebeğim
Dudağına öpücük bırakmıştım.
Y/N: Ben aşağıya iniyorum
Asansör ile aşağıya inmiştim. Öylece baktım. Jin oppam yerde gözleri kapalı İnsoo ise ortalıklarda yoktu. Yavaşça gidip oppamın yanına çöktüm. Arkamdan V'nin babası tutup beni duvara vurmuştu.
Y/N: S-sende kimsin
Babasının başında kimse görmesin diye pelerin gibi birşey vardı. Beni yere atmıştı. Babası adama işaret etmişti beni tecavüz etmesi için dışarı çıkarmıştı beni adam üstüme gelip duruyordu. O anda bağırmıştım.
Y/N: J-Jungkook!!!!
Sesimi duyar duymaz hızlıca aşağıya inmişti. Adamı alıp duvara vurmuştu boğazını tutup sıkmaya başlamıştı.
JK: Seni yaşatmayacağım
O anda V'nin babası gelmişti Jungkook'a tam vuracakken oradan birşey fırlatmıştım yere düşmüştü. Jungkook adamı öldürünce beni kaldırıp sarılmıştı.
Y/N: Ben İ-iyiyim merak etme korkma oppam'ın gözleri kapalı İnsoo ortalıkta yok noluyor o adam kimdi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
ActionDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...