7 saat kadar geçmiş sabah olmuştu. Uyanıp Jungkook'u yanımda göremeyince endişelenmiştim üstümdeki geceliği çıkarıp giyinmiştim.
(Tarzım aşağıdaki gibidir.👇🏻)Giyindikten sonra aşağıya indim Jungkook,Jimin,İnsoo,Gunwoo,JunQ ve Chaejin'i gördüm.
Y/N: Günaydın beyler ne yapıyorsunuz?
Jungkook öylece bana baktı.
Jungkook: Ooo...bebeğim çok güzel olmuşsun
Y/N: Sağol birtanem
O anda insoo planları kitabının arasına koyup çantaya koymuştu. Öylece baktım.
Y/N: Beyler nasıl olmuşum?
Jimin: Çok güzelsin Y/N
Gunwoo: küpelerin de siyah olsa tam güzelsin Y/N
İnsoo yanıma gelip baktı. Öylece baktım.
İnsoo: Sence biraz açık değil mi Y/N?Y/N: A-ama oppa...siz varsınız yanımda kimse birşey yapamaz bana
İnsoo: Bizsiz bir yere böyle çıkma birimiz olacak yanında anlaşıldı mı?
Y/N: A-anlaşıldı oppa
Mutfağa gidip yemeği hazırlamaya başladım. Tabakları almak için uzandım ama boyum yetmemişti. Tabure ye çıkıp almaya çalıştım, tam düşücekken JunQ beni tutmuştu.JunQ: Y/N iyi misin?
Y/N: E-evet iyiyim sadece tabakları almak istedim boyum yetişmediği için böyle yapayım dedim düşüyordum...
JunQ: Dikkat etmelisin
Öylece bakıp başımı salladım beni indirip tabakları alıp bana verdi.
Y/N: S-sağol...
JunQ: Her zaman
Gülümseyip içeri geçti. İnsoo planları çıkarıp konuşmaya devam ettiler.
İnsoo: Şu arka yerden 2 kişi girerse,şu pencereden de 2 kişi girer jungkook Y/N ile kalır endişelenirse bizi takip etme gibi bir yalnış yapabilir.
JunQ: Kim nereden girecek İnsoo hyung?
İnsoo: Jimin ve sen bu pencereden girersiniz.Gunwoo ve Chaejin ise arkadan girerler ve bu durumda onları sıkıştırmış oluruz. Jungkook sen ise Y/N ile kal ki endişelenmesin.
Jungkook: tamam Hyung öyle yaparız.
JunQ: Bence senin yerine ben Gunwoo hyung ile gireyim sen pencereden Jimin ile gir. Bu sefer daha güçlü oluruz.
Jimin: Bence de öyle yapalım Hyung daha iyi olur.
İnsoo: Bence Gunwoo'nun evde kalması daha iyi olur çünkü o araştırmacı birşey olursa ona söyleriz.
JunQ: Tamam Gunwoo Hyung sen Y/N ile kal Jungkook bizim ile gelsin ama dikkat edeceksin jungkook tamam mı?
Jungkook: Tamamdır Hyung onları topla da görmesin Y/N
İnsoo bütün planları kaldırmıştı. Masayı hazırladıktan sonra erkeklere baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
ActionDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...