8.BÖLÜM

864 29 6
                                    

Jin oppam bir bez bulup elimi sarmıştı.
Jin: Ah kardeşim neden geldin buraya neden?
Y/N: B-benim kitabımda a-anca beraber k-kanca beraber yazıyor o-oppa
Oppam beni geriye çekmişti. Adamlardan birisi gizlice gelip önümüzde dikilmişti.
Y/N: O-oppa
Jin: Korkma kardeşim birşey yok
Jin oppam ayağı kalkmıştı. Adam oppamı(abimi) iktirmişti. Kolunu ve kafasını çarpmış bayılmıştı.
Y/N: O-oppa...oppa lütfen uyan
Adam: O mışıl mışıl bir uykuya girdi canım hadi gidelim
Benim kollarımın altından tutup çekiyordu.
Y/N: Bırak beni imdat yardım edin??
Rap Monster benim arkadaşımdı yanında İnsoo vardı oda onun başka gruptan arkadaşıydı.

(RAP MONSTER♥️)

(RAP MONSTER♥️)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


(KANG İNSOO♥️)

Rap Monster adamı kendine çevirip yumruk atmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rap Monster adamı kendine çevirip yumruk atmıştı. O anda yere düşücekken İnsoo beni kucağında tutmuştu.
Y/N: Sen kimsin bırak beni!!
RM: Y/N benim arkadaşım korkma merak etme

Beni kucağına almıştı. Öylece baktım.
Y/N: Rap Monster J-jin oppam Jin oppamın başına birşey düştü bayıldı kolu benim yüzümden kırıldı lütfen onu hastaneye götür arkadaşın beni götürür yukarıya
İnsoo: Ben götürürüm Rap Monster sen git hadi
RM: Tamam Hyung

(Bilmeyenler için söylüyorum insoo Myname grubunda yer alıyor ve Rap Monster 1994' iken, İnsoo 1988'li dir.)

Rap Monster ve oppam gitmişlerdi. İnsoo beni kucağına alıp yukarı götürmüştü.
Y/N: J-Jungkook

JK: H-hayatım...iyi misin birşeyin var mı?
Y/N: İyiyim
Beni İnsoo'nun kucağından alıp sarılmıştı o anda bende sarılmıştım.
JK: S-sana birşey olursa kendimi asla ama asla affetmem güzelim...
Y/N: B-ben iyiyim bebeğim seni seviyorum...
İnsoo'ya öylece baktım.
Y/N: O-oppa şöyle otur(abi anlamında oppa)
İnsoo oturmuştu. Jungkook bana bakmıştı.
JK: Bu kim hayatım
Y/N: Benim bir arkadaşımın başka bir gruptan arkadaşı arkadaşım ve onun arkadaşı Jin oppam ile bizi kurtardı.
JK: Birşey olmadı değil mi oppan ile sana?
Y/N: B-bende birşey yok ama oppam'ın başına birşey düştü bayıldı kolu sakat kaldı. Ağlayarak söylemiştim.
JK: Tamam ağlama hayatım oppan iyi olacak
Ağlamaya devam ediyordum. Ayağa kalkıp yürümek istiyordum ama yürüyemiyordum Jungkook'un kucağına düşmüştüm bana sarılıp oturmam gerektiğini söylemişti.
JK: Hadi meleğim sil göz yaşlarını seni ağlarken görmek istemiyorum gelecek oppan sağ salim üzülme bak yoksa bende ağlarım...
Jungkook suratını üzgün yapmıştı. Öylece bakmıştım. Başımı Jungkook'un kalbine koymuştum.
Y/N: Seni herşeyden çok seviyorum o kalbini, dudaklarını, yanaklarını ve en özellikle de saçlarını çok seviyorum herşeyini çok seviyorum sen benim neşe kaynağımsın.
JK: Sende benim için öylesin birtanem
Dudakları dudaklarıma yapışınca öylece şaşkınca ona bakıyordum bir süre sonra bende karşılık vermiştim.
Bir kademe geçtikten sonra yavaş yavaş ayrılmıştık.

BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin