24.BÖLÜM(PSİKOPAT FELİX AŞKI )

37 0 0
                                    

Jungkook'a defol dedikten sonra gidince arkasından ağlayarak ona bakmıştım. Gidince 5 dakika bakıp sinirden ağlayarak zhang-chi'nin arabasına bindim Min-jae de ölü bir şekilde bagajdaydı. Zhang-chi'ye baktım. O anda beni gizli numaradan birisi aramış ve açmıştım.

Y/N: Kimsin lan sen!

Gizli: Benimle düzgün konuş

Y/N: Konuşmazsam ne olur?

Gizli: Kızın ölür Y/N

Y/N: Bana bak kızıma dokunursan...

Gizli: Ne olur Y/N?

Y/N: Seni öldürürüm! Bağırdım

Gizli: Çok beklersin!

Demiş ve yüzüme kapatmıştı. Zhang-chi'ye baktım.

Y/N: Zhang-chi sana tarif ettiğim yere beni götürür müsün?
Zhang-chi: tamam bırakırım seni
Zhang-chi'ye tarif etmiştim yaklaşık 30 dakika sonra oraya varmıştım arabadan inip Min-Jee'yi alıp içeriye girdim min-jee'yi kenara koyup baktım. Gunwoo abimi de görmüştüm.

Y/N: a-abi burada ne işin var?
Gunwoo: 500Bin won'u getirdim Y/N
Y/N: Tamam abi bırak ve git
Gunwoo: Hayır asla seni yalnız bırakmam
Y/N: Lütfen abi zaten çok sinirliyim
Gunwoo: Tamam o zaman dikkatli ol
Gunwoo çıkmış ve gitmişti ben ise adamı bekliyordum. Bir zaman sonra küçük bir kız sesiyle içeriye giren maskeli gizli birisi girmişti.

🧐GİZLİ🧐

                         🧐GİZLİ🧐

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

silahımı çıkarıp tuttum.

Y/N: KİMSİN LAN SEN!
Gizli: Aaaa...kırıldım ama şimdi....yoksa tanımadın mı beni?

Y/N: Telefonda konuştuğum kişisin
Gizli: Aferin doğru tahmin
Y/N: Kızımı ver bana artık!
Gizli: Acele etme güzelim.
Y/N: Sen cidden gerizekalısın! Hem karşıma salak salak maskeyle geliyorsun yemiyor galiba yüzünü göstermeye. Hemde gelmişsin acele etme diyorsun!
Gizli: yemiyor mu?
Güzel bir kahkaha atıp bana bakıp maskeyi çıkarmıştı.

 Hemde gelmişsin acele etme diyorsun!Gizli:  yemiyor mu?Güzel bir kahkaha atıp bana bakıp maskeyi çıkarmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gizli: Bak istediğini yaptım!
Y/N: Aferin! gel sana Grammy ödülü takalım.

Maskeli adam silahı kızımın kafasına doğrultmuştu.
Gizli: Sıkayım mı lan kafasına!
Y/N: TAMAM LAN SUSTUK!
Gizli: Ha...şöyle...adam ol!
Silahı kafasından çekip bana bakmıştı öylece baktım.

Y/N: Hadi yiyorsa bana adını söyle?
Gizli: Adım Felix soyadım Lee yaşım 22...bu senin için yeter mi canım! Şimdi sen bana adını söyle?
Y/N: Adım Y/N bu kadarı sana yeter.
Arkamı dönüp Min-Jee'nin cansız bedenini kucağıma alıp Felix'in önüne atmıştım.
F

elix: Para nerede Y/N?
Y/N: Yemedik paranı getirdik merak etme
Çantadaki 500Bin won'u Felix'in önüne koymuştum.
Felix: Aferin sana Y/N
Felix Mi-yeon'u bırakmıştı. Mi-yeon koşarak bana gelip sarılmıştı. Mi-yeon'a sarılmıştım.
Y/N: Mi-yeon iyi misin anneciğim? O adam sana birşey yaptı mı?
Mi-yeon: Hayır annecik bana birşey yapmadı hatta ve hatta bana yemek verdi şeker verdi beni parka götürdü bana abur cuburlar aldı
Mi-yeon anlatırken ben ise felix'e bakıyordum.
Y/N: Peki ya sen neden Min-Jee'nin öldürmemi istedin?
Felix: Çünkü Min-jee benim karım...ve karım beni başka bir adamla aldattı. Ne yazık ki sonu böyle oldu.
Y/N: Biliyorum...seni kiminle aldattığını biliyorum
Felix küçük bir kahkaha ile bana baktı.
Felix: Sen nereden bileceksin ki?
Y/N: Ç-çünkü...çünkü aldattığı adam benim kocam...
Felix birşey demeden baktı öylece baktım
Y/N: Peki niye kızıma iyi davrandın?
Felix kendini beğenmiş bir şekilde konuşmaya başladı.
Felix: Tamam kötü birisi olabilirim zorba olabilirim bad boy olabilirim ama kesinlikle bir çocuğa zorbalık yapmam...zorbalık yaparsam ellerim kırılsın
Hafif bir gülümseme atıp öylece baktım anında ciddileşip felix'e baktım. Mi-yeon bana baktı
Min-yeon: Anne birlikte gezelim mi?
Sen ben Felix abi
Y/N: Olmaz kızım
Mi-yeon: Lütfen lütfen anne lütfen
Y/N: Felix abine sor bakalım istiyor mu?
Mi-yeon koşarak Felix'in yanına gidip bakmıştı
Mi-yeon: Felix abi...Felix abi
Felix: Söyle bakalım ufaklık
Aynı zamanda mi-yeon'un saçını okşuyordu.
Mi-yeon: Felix abi birlikte gezelim mi? Sen ben annem
Felix öylece bakıp başını olumsuzca sallamıştı.
Felix: Artık bitti Mi-yeon ben gidiyorum sizde gidiyorsunuz.
Mi-yeon ise ağlayarak yanıma gelmişti. Kucağıma aldım kapıdan çıkıp gitmeye başladık. Felix ise duruyordu düşünüp bizi takip etme kararı alıp takip etmeye başlamıştı. Biz ise yolun sonundan sola doğru dönmüştük önümüzde ve arkamızda 3 tane toplamda 6 tane adam belirmişti. Adamlara baktım geri gitmek isterken arkama baktım adamları görünce öylece durmuştum. Ellerinde tahta sopalar ile bana yaklaşıp bir tanesi serçe kafama vurmuştu Mi-yeon yere düşmüştü. Benim ise gözlerim kararıyordu yere düşmüş öylece baktım.
Y/N: M-mi-y-yeon...
Gözlerim kapanmıştı Mi-yeon ise ağlıyordu. Adamlardan birisi bayılmış vücuduma taciz ediyordu ki o anda Felix gelip tekme atmıştı. Adam bakmıştı öbür adamlara baktı.
Adam: Toplanın gidiyoruz! Bu...bu... Psikopat Felix!
Hepsi korkudan gitmişti. Felix Mi-yeon'u kucağına almıştı. Beni ise kolunun arasına alıp evine götürmüş Mi-yeon'u koltuğa yatırıp beni de koltuğa yatırmıştı. Kafamdaki sopa darbesine bakıyordu kanı silip pansuman yapmış mutfağa gitmişti. Dolapları karıştırıp Mi-yeon için cips bulmuş getirmişti.
Felix: Al bakalım ufaklık
Mi-yeon: Sağol Felix abi
Felix öylece bakıp bana bakmıştı.
Felix: Mi-yeon annen daha uyanmadı mı?
Mi-yeon: Hayır abi uyanmadı
Yaklaşık 1 saat geçmiş ben ise yavaşça gözlerimi açmıştım. Etrafıma bakmış korkudan hızlıca geri gelmiştim Felix öylece bana bakmıştı.
Felix: Korkmana gerek yok burada güvendesin
Silahımı çıkarıp tuttum öylece baktım.
Y/N: Bizi niye kaçırdın!
Felix: Ben...
Y/N: Sen ne! Hem suçlu hem güçlü!
Mi-yeon: Anne! Felix abiye bağırma...o olmasa şu anda biz yoktuk ben ve sen ölmüş olacaktık.
Felix ise öylece sinirli bir şekilde mutfağa gitmişti. Öylece arkasından baktım kendimi çok suçlu hissetmeye başlamıştım. Felix'in arkasından gidip baktım.
Y/N: F-felix...dur!
Felix bana dönüp bakmıştı.
Felix: NE VAR!
Bağırmıştı öylece korkarak baktım. Sessizce öylece durdum.
Y/N: B-ben....
Felix: Sus konuşma! Git başımdan!
Felix arkasına bakmadan gitmişti. Öylece baktım. Yaklaşık 2.50 saat geçmişti. Felix gelmemişti kapının önünde beklemeye başladım. Endişelenmeye başlamıştım.
Y/N: Acaba başına birşey mi geldi? Acaba birisi birşey mi yaptı?
Sabaha kadar kapının önünde beklemeye başladım. En sonunda uykum gelmiş uyumuştum. Felix ise o zaman gelmişti eli yüzü kan içindeydi elinde ise kanlı bir bıçak vardı gülümseyerek baktı.
Felix: Demek beni sabaha kadar kapının önünde bekledi.
Ben ise o anda uyanmıştım. Felix ise kendisi olmuştu.
Felix: Uyandın mı pislik!
Felix ise evin içine girmişti. Öylece baktım. Mi-yeon ise yanıma gelmişti.
Y/N: Offff....ben şimdi ne yapacağım?
Mi-yeon: Ne oldu anneciğim...Felix abi ile hala kavgalı mısınız yoksa?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin