Jin oppam bana baktı. Öylece baktım.
Jin: Ü-üzülme....y-yapma
Y/N: Oppa ç-çok özür dilerim sadece...
oppam parmağını dudaklarıma getirip susmamı söylemişti.
Jin: T-tamam beni korudun s-sen en iyi kardeşsin Y/N
Göz yaşlarını silip benim göz yaşlarımı da silip gülümseyerek bana baktı.
Jin: Hadi gidelim Jungkook şaşıracak evde yalnız
Jimin,oppam ve ben oppamın arabasına binip gitmeye başladık. Jungkook bir ses duyup balkona çıkmıştı. Jin oppam ve Jimin çıkmıştı.
Jin: Jungkook sana bir kız getirdik sevgili olursun belki diye
JK: Jin Hyung sen delirdin mi?? Ben Y/N'dan başkasını sevemem o benim için herşey ölse de yaşasa da.
Jin: İyi sen bilirsin bakalım. Kız çık dışarı hadi
Yavaşça dışarı çıktım. Öylece baktım.
JK: Y-Y/N Y/N???
Jungkook'un gözleri dolmuştu.Hemen hızlıca anahtarı alıp yanımıza inmişti. Karşıdan öylece bana bakmıştı. Yanıma gelmişti. Öylece bakıyordum. Elini yanağıma koymuştu.
Y/N: B-ben gerçeğim...
Jungkook sevincinden ne yapacağını bilemez hale gelmişti o anda Oppamın ve Jimin'in yanında dudakları dudaklarıma yapışmıştı. Karşılık vermiştim.
Bir süre sonra dudaklarımdan ayrıldığı an öylece bakmıştım.
JK: G-güzelim seni çok özledim... Sen benim herşeyimsin güzel kalpli meleğim...
Y/N: Sende benim için öylesin beyaz atlı prensim...
Jin: eve girelim mi ne dersiniz?
Jungkook ile aynı anda baktık gülümseyip eve girdik. Yavaşça oturdum. Karnım guruldamıştı.
Jin: Acıktın mı kardeşim?
Öylece bakıp başımı olumlu bir şekilde salladım.
Jin: Allah'tan burada yemek yapmasını bilen bir oppan(abin) var senin.
Gülmüştük hepimiz. Yavaşça kalktım.
Y/N: Yardım edeyim oppa sana
Jin: Sen değil jimin yardım eder bana
Jimin: Evet yardım ederim Hyung
İkisi de yemek yapmak için mutfağa gitmişti. Jungkook bana öylece baktı.
JK: Y/N senin...senin yüzüne ne oldu?
Y/N: 2 kişi tarafından dövüldüm.
Jungkook diğer odaya gidip ilk yardım çantasını alıp gelmişti yanıma yere çöküp ilk yardım çantasını açıp ilk başta yüzümdeki kanları silip sonradan tazikli su ile silmeye başlamıştı acıyınca Jungkook'un elini tutmuştum.
Y/N: A-acıdı
JK: Özür dilerim Y/N
Y/N: önemli değil
Yaralarıma baktıktan sonra yanıma oturup ellerimi tutmuştu. Öylece baktım.
JK: Y/N sana birşey söylemek istiyorum
Şaşırmışçasına baktım. Jungkook yere çökmüştü. Yüzüğü çıkarıp bana baktı.
JK: Y-Y/N benimle evlenir misin?
Öylece şaşırmış bir şekilde bakıyordum.
Y/N: B-ben...E-evet seninle evlenirim...a-ama...
JK: Ama ne Y/N...
Y/N: Sen böyle sakat bir kız ile evlenmeyi nasıl düşünüyorsun?
JK: şşş... Neden böyle düşünüyorsun sen benim herşeyimsin,sen benim birtanemsin ister sakat ol ister kör ol ister engelli ol sıkıntı yok benim için ben seninle her şekilde evlenirim birtanem.
Öylece gözlerim dolmuş bir şekilde bakıyordum.JK: Ah yapma böyle ağlama lütfen
Jungkook göz yaşlarımı silip öylece bana baktı.
Y/N: Seni seviyorum ama bu duruma Oppam(abim) ne diyecek? Biliyorsun ki onun onayını almam gerekiyor?
Jin oppam ve Jimin yanımıza gelmişlerdi.
Jin: Yemekler hazır!
Yemekleri koymuşlardı. Öylece baktım.
Y/N: Oppa!
Jin: efendim Y/N
Y/N: sana birşey söyleyeceğim
Jin: Söyle bakalım
Y/N: Oppa ben...şey...Jungkook ile evlenme kararı aldım ama sen onaylarsan tabikide
Oppam öylece bakıp konuşmamıştı. Yavaşça kalkıp yanına gitmiştim.
Y/N: Biliyorum oppa senin küçük kedinim küçükken sen çıktın hep sahip yedirdin içirdin ağladığımda güldürdün kızdığımda hediye alarak sevindirdin....ama sence de benimde bir hayat kurmam gerekmez mi? Merak etme seni hep ziyarete gelirim hatta sende gelebilirsin....şunu unutma ki sen her daim benim oppam ve sırdaşımsın...
Jin: biliyorum güzel kardeşim bana da evet demek düşer o zaman evlenebilirsin güzel kardeşim.
Oppamın yanağına öpücük kondurmuştum.
Y/N: Seni seviyorum oppam
Jin: Bende seni seviyorum güzeller güzeli kardeşim...
Alnıma öpücük kondurmuştu. O anda bir ses gelmişti. Korkup oppam'a sarılmıştım.
V: Y/N!!!!! Bağırmıştı. Y/N bizim olacaksın bırakmayacağız seni
Oppam Jungkook'a bakmıştı.
Jin: Jungkook sen bizim gizli yere in Y/N ile
Beni kucağına alıp yavaş adımlarla gizli yere götürmüş kapıyı kapatıp kilitlemişti. Beni yavaşça oturtmuştu.
Jimin: Hyung ne yapacağız?
Jin: Tabiki de dövüşeceğiz ben kardeşimi onların ellerine vermem.
Jimin: Hyung o zaman silahları ve bıçakları alalım
Gizli dolaptan silahları ve bıçakları almışlardı. O anda camdan ateş etmeye başlamışlardı. Bütün camlar kırılmıştı. Sesi duyunca Jungkook'a sarılmıştım.
JK: Şşş... Tamam korkma
Bana sarılmıştı. Öylece baktım.
Y/N: Oppam....oppam'a birşey olmasın gidelim yanlarına lütfen
JK: Gidemeyiz birtanem birşey olur sana
Suga bizim oraya doğru geliyordu. Jungkook ağzımı kapatmış beni kendine sarmıştı. Öylece durmuştuk.
Suga: Hadi ama Y/N uğraştırma beni gel hadi bak gelirsen söz sana birşey yapmayacağım.
Jungkook başka gruptan arkadaşını aramıştı. Bu JunQ idi.
JunQ telefonu açmıştı Jungkook kısık bir ses ile konuştu.
JK: Hyung atacağım adrese gel sıkıştım adam tarafından yanımda anlattığım kız var lütfen
Telefonu kapatıp konumu atmıştı.
Suga: Bak burada olduğunu biliyorum Y/N çık hadi!!!
Bağırmıştı. JunQ verdiği adrese gelmişti. Suga'ya bakıp omzuna dokundu. Arkasını dönünce junQ'yu tutmuştu.
JunQ: Birşey yapma sadece o kızı gördüğümü söyleyecektim sana.
Suga JunQ'nun yakasına yapışmıştı.
Suga: Nerede hemen söyle!!!
JunQ: dışarı çıkmıştı bir kafeterya ya gideceğini duydum.
Suga hemen gitmişti. JunQ Jungkook'u aramıştı. Jungkook açmıştı.
JK: Hyung!!
JunQ: Saklandığınız yerden çıkın
Jungkook kilidi açıp bana yardım edip dışarı çıkmıştık.
JunQ: İyi misiniz Jungkook?
JK: Evet Hyung sayende
Jimin ve Jin V yi vurmuştu adamları sürekli ateş ediyordu.
Y/N: Silah var mı sizde?
JunQ çıkarıp vermişti. Yavaşça yukarı çıkıp çökerek yavaşça yanınıza geldim yukarı kalkıp keskin nişancı yeteneğim ile vurmuştum. Birisi elimi vurmuştu. Aşağıya çökmüştüm.
Y/N: A-ah elim...️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
ActionDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...