Yavaşça kalkıp oppamın yanına gitmiştim.
Y/N: O-oppa...oppa!
Jin oppam gözlerini yavaşça açmış öylece bana bakıyordu. Jin oppam elini yanağıma koymuş öylece bakıyordu. Yavaşça konuştu.
Jin: Y-Y/N e-elveda....
Y/N: H-hayır oppa...hayır!!!
Kollarımın arasına almıştım.
Y/N: Y-yapma oppa... Y-yapma
Jungkook yanımıza gelmişti. Jin Jungkook'a bakmıştı.
Jin: K-kardeşim S-sana e-emanet...
Gözleri yavaşça kapanmıştı.
Y/N: H-hayır...hayır bu gerçek değil ö-ölemezsin yapamazsın
Yakasından tutup sarsmaya başladım.
Y/N: U-uyan oppa uyan!!!
Jungkook beni yavaşça geri çekip öylece baktı. Ben ise Jungkook'un kollarının arasında ağlıyordum.
Y/N: Oppamın katilini bana bulun onu öldürücem süründürücem onu
Jungkook oppamı kaldırmaları için aramıştı. Gelip kaldırıp ceset torbasına koyup kapatmıştı.
Y/N: L-lütfen biraz...zaman verin
Başlarını sallayıp hepsi gitmişti. Oppamın yanına oturup konuşmaya başladım.Y/N: Ben doğduğum gün sevinen...ben ilk ağladığım zaman sana kim bulaştı diyen...zor durumumda won uzatan yada gizlice montumun cebine won koyman...ilk doğduğum an annemden alıp ben hiç kimseye vermem o benim, o benim kardeşim diyen...ben üzgünken gıdıklayarak yada bir türlü beni güldüren...uyuyamadığım zaman yanına gelince beni küçük bir bebekmişim gibi iki kolunun arasına sallayarak uyutan kişi nerede...söyle bana nerede...ah oppa ah...gitme oppa...
Ağlayarak söylüyordum. Yanıma gelip Jin oppamı alıp
götürmüşlerdi. Yavaşça odaya gidip ağlamaya başladım. Ağlama seslerim yüksekti. Bir anda insoo aklıma gelmişti kalkmıştım yere düşmüştüm. Jungkook sesi duyunca yanıma gelmişti.
Y/N: İ-insoo insoo yok
Telefonumu çıkarıp insoo'yu aramıştım. Başka birisi açmıştı.
Y/N: İ-insoo
Adam: üzgünüm insoo şu anda iyi değil ne diceksen bana de
Y/N: B-bana bakın insoo ya birşey yapmayın!!!
Adam: İnsoo değil sadece seyong da elimde
Y/N: S-seyong mu?? Seyong da kim??
Adam: aaa...ne çabuk unuttun ekmek sırasında beni döven erkek varya o...seni de almaya geliyorlar Y/N hazır ol!!!
Telefonu yüzüme kapatmıştı. Jungkook'a baktım. Ona sarılmıştım.
Yaklaşık 2 ay kadar geçmiş ve bacaklarım için önemli olan ameliyatı olmuştum.Bebeğim karnımda oluşmaya başlamıştı.Jungkook'a öylece baktım. Karnımı okşadığını gördüm ve gülümsedim.
Y/N: Hayatım şey...çok fena canım çikolata istiyor 2-3 adet alıp gelir misin?
JK: Küçük prensesimin canı çekmiş ben gitmez miyim hiç...ben geliyorum.
Jungkook gitmişti o anda kapıdan sesler duymuştum. Kapıya yöneldim birisi kırıp girmişti. Kolumdan tutup çekmeye başlamıştı.Y/N: lütfen dikkatli ol b-bebeğim var
Adam: Kapa çeneni!!!
Ağzımı kapatıp insoo ve seyong'un yanına götürüp yere koymuş ellerimi ayaklarımı bağlamıştı. İnsoo bana baktı.
İnsoo: Y-Y/N...iyi misin?
Y/N: B-bebeğim...bebeğim var...
İnsoo: Ç-çıkacağız buradan
Adamlar yanımıza gelmişlerdi bana baktı.
Adam: Bakıyorum da hamilesin
Seyong oradan konuşmuştu.
Seyong: Hamile ise hamile sanane bundan
Adam: Sana mı sordum lan ben!!!
İnsoo: Düzgün konuş kardeşimle
Şaşkınca baktım.
Y/N: K-kardeşin mi?
Bana bakarak başını salladı. Karnımdaki bebek tekmelemişti.
Y/N: A-ah t-tekmeledi
Yaklaşık 3 gün geçmişti. Adamlar bu sefer insafa gelip ellerimizi ve ayaklarımızı çözmüşlerdi. Karnımdaki bebeğimi okşuyordum.
Y/N: T-tamam tamam annecim çıkacağız buradan
insoo ve seyong bana birşey gelmesin diye ellerinden ne geliyorsa yapıyorlardı. Öylece İnsoo'ya baktım.
Y/N: Kendime birşey olmasından değil, karnımdaki bebeğime birşey olmasından korkuyorum...
İnsoo bana bakıp konuşmaya başlamıştı.
İnsoo: Bunu aklından çıkar sanada karnındaki bebeğe de birşey olmayacak anladın mı?
Başımı olumlu bir şekilde sallamıştım. Öylece etrafıma bakıyordum.
Y/N: J-Jungkook da bulamadı bizi...
İnsoo: Eminim ki bulacak sen rahat ol
Y/N: J-Jin oppam...
İnsoo: Noldu ona?
Y/N: Ö-öldü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
ActionDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...