Jin: tamam kardeşim tamam geçti tamam JK'a bakmıştı. Sen kimsin kardeşimin yanında ne işin var?
Y/N: Oppa sakin ol jungkook beni kurtardı o olmasaydı V beni öldürmüştü.
JK: Evet efendim doğru
Abim JK'nin yanına gitmişti. Elini omzuna atmıştı.
Jin: Aferim sana delikanlı gidebilirsin artık kardeşim ile ben bu evde kalacağım.
JK: Peki efendim siz nasıl isterseniz
Öylece baktım JK bana dönüp bakmıştı.
JK: Y/N dikkat et!!
Kolumdan tutup çekmişti beni kendine ikimizde yere düşmüş ben ise yanına kolunun üstüne düşmüştüm. Öylece baktım gözlerinin kapalı olduğunu görmüştüm.
Y/N: Jungkook iyi misin jungkook? O-oppa...
Jin abim yanımıza gelmişti nabzına baktı kafasına baktı kanadığını görüp acil müdahaleye başladı.
Jin: başına dikiş atacağım Jungkook'un
Dikiş atmıştı dikiş attıktan sonra uyanmıştı jungkook,ben ise kollarının arasında uyuyakalmıştım. Benim gözlerime öylece bakmaya başlamıştı. Jin abim yanımıza gelmişti.
Jin: Kardeşim için kendini riske attın neden?
JK: Ç-çünkü efendim k-kardeşinizden hoş...hoşlanıyorum.
Jin: Sen benim kardeşimden?
JK öylece bakmış ve kafasını sallamıştı. Jin öylece bana bakıyordu arkaya doğru gidiyordum düşücekken Jungkook eli ile tutmuş ve kendine çekmişti. Uyanmıştım.
Y/N: N-noldu?? Ben uyuya mı kaldım?
Jin: Evet kardeşim
JK: Evet Y/N
Kalkıp yukarı çıktım üstüme birşeyler giydim;
(Tarzım aşağıdaki gibidir👇🏻.)
Yanınıza inip dışarı çıktım. Kapının önünde oturmaya başladım yanıma iki tane adam oturup aralarına almışlardı beni.
Y/N: Ne yapıyorsunuz siz gidin buradan??
Ayağa kalkmış onlara bakıyordum.
Adam: Sen utanmıyor musun böyle giyinmeye!!
Bağırmış ve içeriye doğru iktirmişti beni. Adamların ikiside içeri girmişti.
Adam: utanmıyor musun!!
Elini kaldırmış vuruyordu ki vuracakken Jungkook tutmuştu. Kızgın bir şekilde bakıyordu.
JK: Nasıl giyindiğinden sanane lan sanane!!
O anda da abim beni kaldırıp sarılmıştı.
Adam: Baksana nasıl giyinmiş görmüyor musun sanki abisi değil de öküz bakıyor!!
İçimden konuşmaya başlamıştım adam öyle diyince;Allah adam'ın işi bitti sen yandın ateşlerde...
Abim JK'tan alıp kafalık atmıştı.
Jin: Lan bana bak ben onun abisiyim düzgün konuş süründürürüm seni burada, ateşlerde yakarım seni anladın mı lan siktir git buradan!!!!
Bağırmıştı korkunca gitmişlerdi ikiside öylece bakıp geri geri gitmiştim gidince yere düşmüştüm.
Y/N: O-oppa bana kızma??
Yanıma gelip beni kaldırdı.
Jin: Senin suçun yok istediğin gibi giyinmekte özgürsün.
Sarılmış ve abimin kokusunu içime çekiyordum.
Y/N: Seni seviyorum Oppa
Jin: Bende seni seviyorum kardeşim
Y/N: Hadi siz oturun ben size yemek yapayım ne istiyorsunuz beyler??
JK: Bibimbap
Jin: Kimchi
Y/N: tamamdır ben geliyorum hemen
Mutfağa gidip yemekleri yapmaya başladım yaklaşık 1 saat sonra Bibimbap ve Kimchi'yi yapmıştım getirmiştim.
Y/N: Buyurun beyler
Bende Jungkook'un yanına otururken başım dönünce geriye düşmüştüm. JK benim halimi görünce Bibimbap'dan alıp ekmeğe koymuş ve bana vermişti.
Y/N: A-ama...
JK: Banada var merak etme
Gülümsemişti öylece baktım. Yemeğe başladım.
Y/N: Nasıl olmuş yemekler??
JK: Çok güzel
Jin: Ellerine sağlık kardeşim çok güzel olmuş yemekler
Y/N: Önemli değil gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)
ActionDİKKAT!! +18'lik fotoğraflar içerir o yüzden 18 yaşından küçükler için uygun değildir!!!! ATTENTION!! + Includes 18 photos so not suitable for under 18s !!!! 주의!! + 18 장의 사진이 포함되어 있으므로 18 세 미만에게는 적합하지 않습니다 !!!! BAŞLANGIÇ: 24 KASIM 2020 (START: 24 NO...