11.BÖLÜM

568 25 0
                                    

Hepimiz pastayı yemiştik. Gece olmuştu ben ve Jungkook odaya gidip yatmıştık. Oppam ile İnsoo koltukta uyumuşlardı. Yaklaşık 9 saat sonra uyanmıştım kalktığımda saate bakmıştım. Saat 8'di yavaşça değneklerimi aldım Jungkook'a baktım uyuyordu. Ses çıkartmadan yavaşça odadan çıkmıştım merdivenlere geldiğim an oturup öylece baktım.
Y/N: Ben nasıl ineceğim burayı şimdi bağırsam Jungkook uyanacak
O sırada İnsoo oradan geçerken ellerim ile işaret yapmıştım görüp yanıma gelmişti.
İnsoo: Efendim Y/N
Y/N: Şey... Ayaklarım yüzünden inemiyorum yardım eder misin?
İnsoo: Tabiki Y/N
İnsoo beni kucağına alıp merdivenlerden ağaşıya indirmişti. Değneklere tutunmuştum.
Y/N: Sağol
İnsoo: Ne demek her zaman
İnsoo kalan işine devam etmişti. Yavaşça dışarıya çıkmıştım. Ekmek almaya bakkala gitmiştim baya bir sıra vardı öylece baktım. Yavaşça sıraya girmiştim. Yanlış bir hareket yüzünden önümdeki adama çarpmıştım bana dönüp beni yere iktirmişti.
Adam: Hem ayakların tutmuyor hemde geliyorsun buraya ekmek almak için acınıcak durumdasın baksana haline... Sakat
Gözlerim dolmuş bir şekildeydim herkes bize bakıyordu. Oradan birisi yanımıza gelip adama kafalık atmıştı.(Adı Seyong)
Seyong: Ne diyorsun sen malmısın sen? ne hakkın var böyle şeyler demeye git lan buradan git yoksa kafanı kırıp öldürücem seni

(Adı Seyong) Seyong: Ne diyorsun sen malmısın sen? ne hakkın var böyle şeyler demeye git lan buradan git yoksa kafanı kırıp öldürücem seni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Adam korkusundan kaçıp gitmişti öylece baktım yere çöküp bana baktı.
Seyong: İyi misiniz hanfendi?
Y/N: İ-iyiyim sağolun
Beni belimden tutup kaldırıp değnekleri kolumun altına koymuştu. Sıraya geçmiştim.
Seyong: Hayır sıraya geçmeyin ben halledeceğim
Parayı uzatmıştım parayı geri çevirip içeri girmiş ekmeği alıp gelmişti. Parayı vermiştim.
Y/N: Sağolun
Seyong: İsterseniz sizi eve kadar bırakabilirim
Y/N: yok gerek yok yakında evim sağolun
Yürümeye başladım birkaç dakika sonra eve varmıştım. Kapıyı çaldım Jungkook açmıştı.
JK: Neredeydin hayatım sen korkuttun beni?
Y/N: ekmek almaya gitmiştim biraz sıra vardı o yüzden geç kaldım.
JK: Doğruyu söyle bana doğruyu söylemiyorsun?
Y/N: Ayh...tamam orada sıraya girdim işte yalnış bir hareket yapıp çarptım beni yere iktirdi ve çok ağır sözler söyledi...
Ağlayarak konuşmaya başladım.
İşte sakatsın zaten ne işin var burada falan
Jungkook beni sarmıştı. Ağlamaya devam ediyordum. Jungkook başımı okşuyordu.
JK: Şimdi bebeğim ağlama bakayım o kim ki seni üzecek üzülme tamam mı ben seni böyle de olsan seviyorum yatalak olsan da severim ben seni birtanem benim
Öylece bakakalmıştım.
Y/N: C-cidden mi?
JK: Cidden bebeğim cidden... Hadi bizi bekliyorlar mutfağa gidelim
Mutfağa gitmiştik kokuyu burnuma çekmiştim.
Y/N: Çok güzel kokuyor burası
Oppam'a baktım.
Sen yaptın değil mi oppa bunların hepsini
Jin: Başka kim yapabilir sende yani Y/N
Gülümsedim masaya oturup yemek yemeye başlamıştık. Birkaç dakika sonra yemeyi bıraktım.
Y/N: Sağol Oppa karnım doydu
Bana bakıp gülümsedi. Dışarı çıkmıştım kapının önünde oturmuştum iki adam etrafa arabadan bakmıştı kimse olmadığını görünce arabadan inip yanıma gelip birisi ağzımı kapatınca birisi de ayaklarımdan tutmuştu. Çırpınıyordum.
Y/N: IMMMMM!!!
Bağırarak yapıyordum. Adamın elini ısırmıştım.
Y/N: İMDAATT!!!!
Jin oppam ve Jungkook sesimi duyup gelmişti.

Jin: Bırak kardeşimi Y/N: O-oppa!!Jin: Korkma buradayım Jungkook ve Jin yaklaşıp Jin benim olduğum adama tekme atmıştı öbürü de jungkook halletmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jin: Bırak kardeşimi
Y/N: O-oppa!!
Jin: Korkma buradayım
Jungkook ve Jin yaklaşıp Jin benim olduğum adama tekme atmıştı öbürü de jungkook halletmişti. Jin oppam'a sarılmıştım.
Jin: Tamam sakin ol
Öylece bakıp sarılmaya devam ediyordum.
Y/N: Ö-ölmek istemiyorum oppa
Jin: Öyle birşey olmayacak tatlım
Y/N: Seni seviyorum oppa

Jungkook öylece bize bakıyordu.
JK: Beni sevmiyor musun?
Jin'den ayrılıp Jungkook'un yanına gittim. Ellerini tutup öylece baktım.
Y/N: O yakışıklılığın beni benden alırken seni sevmemezlik yapar mıyım hiç? Hımm?
JK: Çok tatlısın bebeğim
Jungkook elini yanağıma atmıştı öylece bakmıştım yüzlerimiz biraz daha yakınlaşmıştı. Jungkook bir eli yüzümdeyken öbür eli ile çenemden tutup havaya kaldırmıştı o anda da dudakları dudaklarıma yapışmıştı. Yaklaşık 1 dakika boyunca böyle uzun bir şekilde öpüşmüştük ayrılınca öylece baktım.
Y/N: seni seviyorum
JK: Bende karıcığım bende
Jin oppam oradan öksürmüştü.
Jin: Bu kadarı yeter değil mi sizce?
Gülmüştük hepimiz.
Y/N: Tamam oppa tamam
İçeri girmiştik öylece koltukta oturdum.

Gençler sonraki bölümde +18 olaylar olacaktır. Kaldıramayan buradan sonra bıraksın okumayı bilginize.

Teens will be 18+ events in the next episode. Those who cannot take it, let them stop reading for your information.

청소년은 다음 에피소드에서 18 세 이상의 이벤트가 될 것입니다. 그것을 받아 들일 수없는 사람들은 그들이 당신의 정보를 읽기를 중단하도록하십시오.

BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin