17.BÖLÜM

227 19 4
                                    

Jungkook'un demesi ile yavaşça nefes alıp verip sakinleşmiştim. Hepimiz seyong'un arkadaşının evinden çıkıp kendi evimize gitmiştik. Öylece kızımıza baktım.
Y/N: Şey...Jungkook
Kulağına eğilerek konuşmuştum.
Y/N: Emzirmem gerek çıkabilir misiniz?
JK: Tamam güzelim
İnsoo ve seyong'a baktı.
JK: Biz aşağı inelim yemek yeriz.
İnsoo: Peki inelim
Seyong: Ben anladım. Tamamdır inelim
İnmişlerdi. Öylece baktım göğsümü açıp bebeği getirdim.
Y/N: Annem sen uyayacak mısın? Benim minik kızım
Süt emmeye devam ediyordu birkaç dakika sonra uyumuştu. Göğsümü kapatıp yavaşça yatağa yatmıştım uykum gelmiş birlikte uyumuştuk. Birkaç saat sonra jungkook yanımıza gelmişti bize öylece baktı.
JK: Benim bebeklerim uyumuş mu? Tatlılık abideleri
Kızımız ağlamaya başlamıştı beni uyandırmadan jungkook kızımızı kucağına alıp sallamaya başlamıştı. Susup öylece Jungkook'a bakıyordu. Yavaşça gözümü açıp baktım. Yavaşça geriye gidip öylece durdum.
Y/N: Bakıyorum da babası uyutuyormuş...
JK: Eee...ne sandın sen uyu hadi bende kızımızı uyutayım.
Y/N: S-sen emin misin jungkook...
JK: Eminim aşkım hadi uyu sen
Y/N: T-tamam uyuyorum
Başımı koyup gözlerimi kapatıp uyumaya başladım. Jungkook ise kızımızı kucağına alıp sallamaya başlamıştı aynı zamanda ninni söylüyordu. Kısa zaman içinde uyumuştu. Jungkook kollarının arasına alarak kendisi de yatıp uyumuştu. Yaklaşık yarım saat geçmiş uyanmıştım. Öylece jungkook'a baktım. Yavaşça sarsarak uyandırmaya çalıştım.
Y/N: Jungkook, hadi bebeğim uyan.
Uyanmayınca öylece baktım.
Y/N: J-jungkook yardım et!!!
Hızlıca uyanıp bakmıştı. Öylece gülerek baktım.
Y/N: Ne yapayım uyanmıyordun.
Birden aklıma Jin oppam gelmişti öylece duraksayıp oturup başımı eğdim. Jungkook bana öylece bakıp elini omzuma atmış kollarının arasına almıştı beni.
JK: Noldu benim meleğime??
Y/N: B-birden aklıma o-oppam geldi Jin oppam...
Jungkook öylece bana baktı ellerimi tutup okşadı.
JK: Ben senin yanındayım hayatım ne olursa bana söyle olur mu? Ne olursa olsun yardım edeceğim tamam mı?
Y/N: T-tamam bana bir konuda yardım edebilir misin?
JK: Hangi konuda?
Y/N: B-ben oppamın kokusunu istiyorum hasretim kokusuna onun
Jungkook kalkıp dolabını açıp Jin'in giydiği birkaç üst başını vermişti.
JK: Saklamıştım...al aşkım bunlara sarılarak yat kokusunu çekersin...başka bir isteyin var mı?
Y/N: V-var!
JK: Nedir o bebeğim?
Y/N: B-beni bırakma ve bana sarıl!
JK: Seni asla ama asla bırakmayacağım bebeğim
Bana bakıp sarılmıştı. O anda insoo ve seyong gelmişti.
İnsoo: Ooo...bakıyorum da kalkmışsınız
Öylece bakıp başımı olumlu bir şekilde salladım.
Y/N: Evet oppa kalktık
Seyong gidip mi-yeon'u kucağına almıştı. Oynamaya başlamıştı.
Seyong: Sen ne şirinsin öyle
Mi-yeon ise öylece gülerek seyong'a bakıyordu.
Seyong: Hadi yemeğe inelim karnımızı doyuralım.
Hepimiz aşağıya inmiştik. Öylece sofraya baktım.
Y/N: Ooo...masayı donatmışsınız
İnsoo: eee...sonuçta bebeği olan bir hanım var evimizde.
İnsoo'ya sarılmıştım. Ayrılınca öylece baktım sofraya oturmuştuk. Tabağımı doldurmaya başlamışlardı. Öylece baktım.
Y/N: Sizde yiyin size birşey kalmayacak.
Seyong: Olsun bize birşey kalmasın senin bir kızın var iyi beslenmen gerekli
JK: Evet aşkım Hyung doğru söylüyor.
Öylece baktım. Kapı çalmıştı öylece kapıya baktım. İnsoo kalkıp eline silah alıp kapıya yaklaştı. Ben ise Mi-yeon'u alıp Jungkook'un yanında durmaya başladım. İnsoo bakınca Gunwoo olduğunu anlamıştı.
İnsoo: Y/N oturabilirsin sıkıntı yok
Oturmuştum insoo kapıyı açmıştı. Gunwoo içeri girince seyong kalkıp sarıldı.

 Gunwoo içeri girince seyong kalkıp sarıldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seyong: Ooo...Hyung sen gelir miydin ya??
Seyong gülmüştü. Gunwoo hafifçe vurdu.
Gunwoo: Başlama yine seyong sinirim bozuk zaten
Seyong: Noldu Hyung neden sinirin bozuk?
Gunwoo: Ya gelirken bir 2-3 kişi ile laf dalaşına girdim salaklar o yüzden yok seni döveriz falan diyor
Seyong öylece sinirlenip elini masaya vurmuştu korkudan tek elim ile yüzümü kapattım. Seyong bana bakıp özür dilemişti gunwoo'ya geri baktı.
Seyong: Kim onlar Hyung gidicem geberticem
Gunwoo: Seyong otur oturduğun yerde gitme bir yere vuramadılar zaten bana onlar kim bana vuracaklar sende seyong!
Seyong gülmüş ve öylece bakmıştı.
Seyong: En son sana vurmak isteyenin başına nasıl şeyler geldi demi Hyung en sonda Hyung yapma Hyung yapma diye yalvarıyordu.
Gunwoo öylece bakıp gülmeye başlamıştı.
Gunwoo: Evet hatırladım onu!

BİR MAFYA/İKİ MASUM(+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin