PROFESÖR HERMAN:
Genetik mühendisi. Bu alanda çığır açmış birisi. Mesleği uğruna ülkesini,ismini değiştirdi.Kızının diğer çocuklardan farklı olduğunu anladığında gizli çalışmalara başladı. Geri kalan ömrünü kızını ve ona ne olduğunu bulmaya adadı.
ANKA:
Profesör Herman'ın kızı. Diğerlerinden daha şanslı olmasının en büyük nedeni bu olsa gerek. En azından başına gelenler hakkında ilk fikri olan Anka'ydı. Ama babasının aynı zamanda şansızlığı olduğunu bilemezdi. Çocukluğundan beri yüzünü bilmediği bir kaç insanın hayatlarına ait kesitler görüyor. Bu sanrıların, halüsinasyonların onu ne zaman yakalayacağını kestiremiyor. Artık kendi hayatını yaşayamaz halde.Bilinci oldukça zayıfladı. Gün geçtikçe kötüye gidiyor.
AYVAZ:
Anlamadığı bir savaşın ortasında. Şarkıların yerini Bomba ve silah seslerinin aldığı dünyasında, geçmiş ve geleceğin sesini yalnızca o duyabiliyor.
CHEONYEO:
Ailesinin yaşayan tek çocuğu. Tasarlanmış bir bebek olarak dünyaya gelse de planda olmayan tek şey genlerinde saklı olan delilikti.
KUTLUĞ:
Çin kamplarında, sırf Uygur olduğu için işkence gören çocuklardan birisi. Genlerinde saklı olan mucizenin kullanılmak istenmesi ve onu bir deney faresi olarak görmeleri bardağı taşıran son damla.
ARPİAR:
Geçmişine bu denli kör olup geleceği görmek onun tüm eksikliklerini tamamlar mı? Koyu ve karanlık gözlerinde nefretten başka bir duyguya yer var mı?
PHOENİX:
Yakışıklı, zengin ve bir çok kızın rüyasını süsleyen bir adam. Birlikte olduğu kızların ne ismini ne de sayısını biliyor. İnsanlarla kurabildiği tek iletişim bu. Peki neden?
HÛMA:
Hayat dolu, merhametli. Gökyüzü siyaha mı çaldı, onun kuşları var, masmavi kanatlarını açarlar.
Karlar yağdı, tüm çiçekler üşüdü mü? Onun baharları var; içleri ısıtan, yeşerten. Hüma, hayat veren.
Ve P53...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOBAY GEN -P53
Science-FictionAnka gün geçtikçe gerçek hayattan kopmaktadır. Babası - Profesör Herman- kızına ne olduğunu bulmak için insan üstü bir çaba göstermektedir. Uzun araştırmalar sonucunda Anka'nın genlerinde sıradışı bir dizilime rastlar. Anka'nın sinir sistemi bir çeş...