1.

172 7 6
                                    


Μπ(αμπας):Μαριάννα σήκω θα αργήσεις και θα χάσεις την πρώτη ώρα. Μου φώναξε ο μπαμπάς μου από τον κάτω όροφο του σπιτιού μας.
Ε(γω):Τώρα μπαμπά ντύνομαι. Βγαίνω από τα σκεπάσματα και τρεχω προς το μπάνιο μου κάνω τα απαρετιτα και πάω προς την ντουλάπα μου. Περνώ την κόκκινη την φούτερ μου και το μαύρο μου το τζιν και τα fila μου.
Φτιάχνω μια στα γρήγορα τα μπουκλακια που πετάνε και είμαι κομπλέ περνώ τσάντα κλειδιά κινητό και πορτοφόλι.

Στο σχολείο...

   Έχω μπει στο προαύλιο του σχολείου και ψάχνω να βρω την παρέα μου.
Στ(ελα):Πάλι άργησες Μαριάννα. Μου φωνάζει η κολλητή μου η Στέλλα και με κοιτα με το θανατηφόρο βλέμμα της.
Ε:Δεν έβρισκα ρούχα ρε Στελάκι μουυ.
Μκ(Μάρκος):Εγώ την άκουγα όση ώρα κοιμόσουν ήταν έτοιμη να πάρει την μηχανή μου να έρθει σπίτι σου.
Α(ντρεας):Χαχα σταματήστε να γκρινιάζετε έρχεται ο Στέφανος με τους γορίλες μαζί. Είπε ο άλλος μου ο κολλητός ο αδερφός του Μαρκου.
Σ(τεφανος):Βρε βρε κοίταεδώ Άλεξ η Μαριαννα με τα βλαμμένα ήρθαν πρωί πρωί.
Ε:Εμείς πάντα έτσι ερχόμαστε εσείς πως και ήρθατε πρωί πρωί;
Ν(ικος):Είπαμε να έρθουμε από εδώ πρωί μπας και δούμε καμία ωραία κοπελίτσα σαν την Στελιτσα. Της έκλεισε το μάτι και οι άλλοι οι γορίλες γελούσαν σαν χαζά θα της φάνε αυτοί και θα γελάω εγώ.
Ε:Ούτε αγελάδα δεν σας θέλει εσάς έτσι όπως είστε μόνο για σεξ της θέλετε της κοπέλες;
Σ:Σε νοιάζει πολύ τι της θελουμε της κοπέλες;
Στ:Παράτα μας Στέφανε. Πήγε και χτύπησε ειρωνικά τον ώμο του.
Μκ:Φύγετε από εδώ ρε κάγκουρες που θα μας κάνετε και τους μάγκες.
Αλ(εξ):Εμείς κάνουμε τους μάγκες;
Ε:Μπορείτε να σκάσετε λίγο; Το κουδούνι χτύπησε για να μπούμε στης τάξεις μας δύστυχος όλοι πάμε στο ίδιο τμήμα εκτός τον Νίκο που είναι στο Γ2 . Μπήκαμε στην τάξη και κάθισα στο θρανίο μου και μετά από λίγο έκατσε ο Αντρεας δίπλα μου.
Καθηγητής:Λοιπόν παιδιά επειδή είστε Τρίτη λυκείου από όσο ξέρετε περιμένουμε περισσότερα από εσάς στα μαθήματα για αυτό θα σας βάζουμε περισσότερα από ότι της άλλες χρονιές.
Α:Την κάτσαμε κολλητή μας βλέπω να διαβάζουμε όλη μέρα.
Ε:Δεν νομίζω τα ίδια είπαν και στον ξάδερφο μου και ήταν νορμαλ απλά μας το λένε για διαβάζουμε. Μια φασαρία επικράτησε μέσα στην τάξη και η λεγόμενοι γορίλες άρχισαν να την πέφτουν στης πουτανες της τάξη.
«Σε νοιάζει πολύ που μιλάνε με της πουτανες»
Σκασε ηλίθια φωνούλα δεν με νοιάζει απλά με ενοχλεί αυτό.
Σ:Κύριε να πάω τουαλέτα;
Καθηγητής:Ναι Στέφανε πηγενε αλλά γρήγορα. Βγάζω το κινητό μου από την τσέπη και το ανοίγω προσεκτικά κάτω από το θρανίο και βλέπω ότι έχω ένα μυνημα στο ισταν.

itsstefan
Αμα πει κάτι ο μαλακας στείλε μου
                                                       marianna__
                 Ναι άλλη δουλειά δεν θα έχω να κάνω

  Έκλεισα το κινητό και άρχισα και να γράφω αυτά που μας έγραφε ο κύριος στον πίνακα μιας και ήταν πολλά. Έχουν περάσει 15 λεπτά και ακόμα να έρθει ο Στέφανος σε πέντε λεπτά το μάθημα τελειώνει και ο καθηγητής δεν τον πήρε χαμπάρι.Οι υπόλοιπες ώρες πέρασαν βαρετά μιας και είχαμε 7ωρες με τα πιο βαρετά μαθήματα.
Σ:Να σου πω λίγο;
Ε:Εμμ ναι πες μου. Φάνηκε λίγο περίεργο που ήθελε να μου μιλήσει μιας και πάντα τσακωνόμαστε.
Σ:Μήπως γίνεται να μου δώσεις της σημειώσεις στα μαθήματα που κάναμε;
Ε:Πρέπει να διαβάσω και δεν ξέρω πως θα γίνει να στης δώσω.
Σ:Απλό θα έρθω σπίτι σου να διαβάσουμε μαζί κατά της πέντε να είσαι έτοιμη.
Ε: Αα για να σου πω δεν θα έρθεις θα στα στείλω φωτογραφίες στο ισταν.
Σ:Ξενερα ρε φίλε.
Ε:Δεν είμαι φίλος σου για αυτό κόψε τα αυτά και πηγενε σπίτι σου. Ξεκίνησα να προχωράω προς το σπίτι μου και με ακολουθούσε ο Στέφανος.
Ε:Είσαι σπαστικός το ξέρεις;
Σ:Και ωραίος είμαι και ξέρω να κάνω και αλλά πράγματα. Μου χαμογέλασε στραβά και μου έκλεισε το μάτι ιουυυυυ δεν πάει καλά νομίζει ότι θα γίνω μια από της πολλές που έχει πάει.
Άρχισε να χτυπάει το τηλέφωνο μου και μετά από λίγο και το δικό του ήταν ο μπαμπάς μου .

~Κλήση~
Ε:Γεια μπαμπά
Μπ:Γεια σου κοριτσάκι μου ήθελα να σου πω ότι θα έρθει το απόγευμα η κοπέλα μου με τον γιο της για να γνωριστούμε καλύτερα
Ε:Τι ώρα θα έρθουν;
Μπ:Είπαμε κατά της επτά να έρθουν σκεφτικά αν θες να μαγειρέψεις εσυ αντί για την μαγείρισσα μας
Ε:Καλή ιδέα μπαμπά έρχομαι τώρα σπίτι να διαβάσω
Μπ:Εντάξει κοριτσάκι μου
~ Τέλος κλήσης~

Σ:Πρέπει να φύγω το απόγευμα θα πάω κάπου και δεν μπορώ θα με βοηθήσεις άλλη μέρα.
Ε:Με ρώτησες αν θέλω;
Σ:Δεν χρειάζεται να σε ρωτισω μικρή.
Έφυγε τρέχοντας προς ένα στενό κοντά στο super market της περιοχής.

·

·

·

·

·

·
Αυτή είναι η πρώτη μου ιστορία ελπίζω να σας αρέσει πατήστε το αστεράκι ❤️

-Γωγώ😈

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now