7.

51 3 0
                                    


Στέφανος pov

Έχουμε πάει στο στέκι και περιμένουμε τον πατέρα μου να έρθει.
Χρ:Μαλακα ωραία φιλάει η Μαριάννα;
Ε:Μέτρια φιλάει.
Χρ:Δεν σε είδα να τραβιεσαι όμως μακριά της είδα πως κόλλησες το σώμα σου πάνω της.
Ε:Δεν ήταν κάτι και με της άλλες το κάνω. Πάλι καλά ήρθε ο πατέρας μου γρήγορα αλλιως ο άλλος θα ήθελε και αναλύσει και πως γαμαω.
Μπαμπάς:Λοιπόν θα πάτε και παροκολουθειτε μια κοπέλα οποίος μπει και οποίος βγει από το σπίτι είναι ύποπτος μαζί και αυτή έχω τα σχέδια της βίλας και μόλις φύγουν οι μπράβοι της θα μπείτε από την είσοδο που δεν φυλάξετε να πάρετε τα λεφτά που είναι στον τρίτο με προσοχή όχι σαν την άλλην φορά.
Χρ:Εμείς τι θα πάρουμε;
Μπαμπάς:Κάτσε να δούμε ποσο θα πάρει η αποστολή και μετά βλέπουμε όλα τα λεφτά μέσα σε μια μαύρη τσάντα.
Ε:Μόνοι μας θα πάμε;
Μπαμπάς:Θα έρθει και η Τζεσικα με τον Jooheon όπλα θα έχετε αυτά που σας βολεύουν προσέξτε να μην γίνει καμία στραβή της κάμερες θα της κλείσετε αλλά δεν θα είναι εύκολο σαν την άλλην φορά η τυπησα είναι γεμάτη με όπλα στο σπίτι τα μάτια χίλια αμα θέλετε ενισχύσεις στείλε μυνημα.
Jooheon: Σε μια ώρα το πολύ να είστε έτοιμοι γρήγοροι θα είμαστε επλιζω.
Τζες: Θα είμαστε έτσι και αλλιως.
~Μετά την αποστολή~
Τελειώσαμε γρήγορα την αποστολή δεν είχαμε κανένα προβλημα ευτυχώς. Πάω στο γραφείο του πατέρα μου να του δώσω την τσάντα με τα λεφτά.
Μπαμπάς:Θα σου τα λεφτά αύριο αντε πηγενε τώρα.
Ε:Εντάξει θα περάσω αύριο το απόγευμα.
Πήρα τα πράγματα μου και ανέβηκα πάνω στην μηχανή μου. Μέσα σε πέντε λεπτά έφτασα στο σπίτι η ώρα τρεις το βράδυ οποτε δεν περιμένω να είναι ξύπνιοι. Πάω προς το δωμάτιο μου και ακούω κάτι φωνές από το δωμάτιο της Μαριάννας. Θα έχει αφήσει ανοικτή την τηλεόραση μάλλον.

Pov Μαριάννας

Δήμητρα:Μαριάνα είναι εφτά και δέκα σήκω κοπέλα μου. Άνοιξα τα μάτια μου και το πρωτο πράγμα που έκανα είναι να πάω να κάνω την καθημερινή μου ρουτίνα. Σήμερα αποφάσισα να βάλω ένα κολάν και μια φούτερ μιας και κάνει λίγο κρύο και θα βάλω και τα αγαπημένα μου παπούτσια τα fila έπιασα τα μισά μου μαλλιά σε μια κοτσίδα και τα αλλά τα άφησα κάτω. Κατέβηκα κάτω και για πρώτη φορά βλέπω το τραπέζι μας με τόσο πολύ πρωινό ήταν λεες και έμενε στο σπίτι μας μια οικογένεια με πολλά παιδιά.
Ε:Τι είναι όλα αυτά;
Μπ:Πρωινό είναι κάτσε να φας να μην φύγεις με άδειο στομάχι.
    ~Στο σχολείο~
Μκ:Ήρθες επειτελους. Με αγκάλιασαν και άρχισαν να λένε βλακίες όπως πάντα.
Στ:Ρε αυτό που έγινε χθες τι ήταν;
Ε:Δεν είδες;
Α:Μωρε εμείς είδαμε το θέμα είναι τι ακριβώς έγινε μετά.
Ε:Δεν έγινε κάτι ρε παιδιά όλα γυρνάνε στο κανονικό.
Μκ:Πάμε κυλικείο πεινάω σαν λύκος.
Ε:Όπως πάντα χαχα. Χτύπησε το κουδούνι και αρχίσαμε να πηγενουμε στην τάξη μας.
Καθηγητής:Καλημέρα παιδιά σήμερα θα κάνουμε της άσκησης που σας είχα βάλει για το σπίτι. Βγήκε στον πίνακα ένα παιδί και άρχισε να της λύνει. Η ώρα πέρασε γρήγορα πάλι καλά.
Μκ:Πάμε να πάρω κάτι να φάω.
Α:Αντε πάμε πείνασα και εγώ λίγο.
Στ:Πάντα μαζί σας πιάνει χαχα.
  Πήραμε όλοι κάτι να φάμε μιας και μας επηρέασαν τα αγόρια όπως πάντα.
Τζες:Για δες τρώει το γουρούνι Στεφανουκο μου.
Ε:Τζεσικα μάζεψε της σιλικόνες σου και φύγε από εδώ. Τα παιδιά που ήταν γύρο μας άργησαν και γελούσαν.
Τζες:Μαρι τέτοια βουλοστο.
Στ:Γιατί τι θα της κάνεις; Πάει να μου τραβήξει τα μαλλιά και της παίζω μια κλωτσιά στην γάμπα.
Ε:Ουψς σορρυ. Τίναξα τα μαλλιά σε στιλ ντίβας και έφυγα πάλι καλά που δεν ήταν κανένα καθηγητής τριγύρω.
Α:Καλά της έκανες μικρή δεν θα σε λέει γουρούνι αυτή η πουτανα.
Σ:Αντρέα μάζεψε τα λόγια σου θα φας και εσυ ξύλο.
Μκ:Γιατί να φάει ξύλο η άλλη πουτανα φταίει που προκαλεί την Μαριάννα το είδες και εσυ η μάλλον είσαι τυφλός. Το κουδούνι χτύπησε για μέσα και ανεβήκαμε πάνω. Δεν θέλω να τσακώνομαι με την Τζεσικα γιατί πέφτω στο επίπεδο της και αυτό δεν το θέλουμε.
Μκ:Έχεις κάτι ρε;
Ε:Όχι απλά σκέφτομαι πολλά σήμερα και πρέπει να κάνω προπόνηση σήμερα το απόγευμα και δεν έχω τόσο πολύ όρεξη.
Α:Περίοδο περιμένεις;
Ε:Έπρεπε να μου έχει έρθει χθες μπορεί να μου έρθει μετά. Πάλι καλά που έχουμε γλώσσα είναι χαλαρό μάθημα. Οι ώρες πέρασαν σχετικά γρήγορα μιας και είχαμε έξι ώρες.

.

.

.

.

.

.

.

.

  Ξέρω είχα καιρό να γραψω αλλά είχα κολλήσει λίγο και είχαν ανοίξει και τα σχολεία και δεν είχα τόσο πολύ χρόνο τώρα πάλι καλά έχω περισσότερο χρόνο για να γράφω.

-Γωγώ😘

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now