12.

31 1 2
                                    


Στ:ΟΝΤΩΣ ΜΑΛΑΚΑ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ;;;
Ε:Ναι για αυτό σταματα να φωνάζεις είναι στο σαλόνι και δεν θέλω να μας ακούσει.
Στ:Σιγά μωρε με τα αγόρια είναι και παίζουν PlayStation σιγά να μην άκουσαν.
Μκ:Στελλα γιατί φωνάζεις; Μπήκε ο Μάρκος μέσα στο δωμάτιο μου και μας κοιτούσε περίεργα νομίζω είναι λογικό αφού η Στελλα φώναζε σαν να είδε το αγαπημένο της idol.
Ε:Βλέπαμε τους κοιλιακούς του jimin και ως κλασικά τσιριξε.
Μκ:Πωω τόσο πολύ σας αρέσει ο jimin?
Στ:Τι να κάνω Μάρκο είναι θεός ειδικά με τα μαύρα μαλλιά που έχει τώρα.(xristiannaxristo ποσο εμείς😂) Βγήκε από το δωμάτιο και έκλεισε την πόρτα σιγά.
Ε:Θα σε σφάξω μωρη έτσι και άκουσε τίποτα εσυ θα φταις.
Στ:Δεν πειράζει αυτός δεν λέει κάτι ξέρεις ποσα έχει ακούσει από εμένα. Χαχαχα ο Μάρκος είναι το ακρουδακι μας αν θελουμε ν πούμε κάτι σε κάποιον το λέμε σε αυτόν πιο πολύ γελάει με εμάς.
Ε:Ωραία πάμε κάτω να δούμε πως τα έχουν κάνει έχουν μαζευτεί πολλά αγόρια και φοβάμαι λίγο για την κατάσταση του σπιτιού μου χαχαχα. Κατεβήκαμε κάτω και ένας χαμός επικρατούσε στο σαλόνι τα μαξιλάρια του καναπέ ήταν όλα στο πάτωμα τα αγόρια φώναζαν και τα χειρότερο είχαν πάρει κρέπες χωρίς να μας πουν κάτι.
Στ:Ποιος πήρε κρέπες και δεν μας το είπε;;;
Αλ:Εγώ της πήρα και εσάς σας ξεχάσαμε για αυτό δεν σας πήραμε μην μας φας ντε.
Σ:Στελλα μόνο εσυ δεν ξέρεις τον Jooheon.
J:Στέφανε την ξέρω την Στελλα πολύ καλά μάλιστα.
Στ:Πως και ήρθες από εδώ ξάδερφε; Οπα κάτσε είναι ξαδέρφια; Πως και δεν ήξερα κάτι εγώ ξέρω τόσα χρόνια την Στελλα το πιο περίεργο από όλα ειναι ότι δεν έχει τύχει να δω φωτογραφία τους μαζί της Στέλλας της αρέσει πολύ να βγάζει φωτογραφίες.
Χρ:Έχω χάσει επεισόδια ξαδέρφη σου είναι αυτή η κούκλα;
J:Αα δεν σου λέω μυστικό είναι. Χαχαχα πρέπει να τους στριμώξω να μου πουν την αλήθεια.
Α:Πεινάει κάνεις;
Όλοι:Ναιιι.
Μκ:Ωραία τι θα κάνουμε θα φτιάξουμε κάτι η θα πάρουμε από έξω;;
Ε:Εγώ δεν έχω θέμα ότι θέλετε εσείς. Κάθησα στον καναπέ δίπλα στο Μάρκο και πήρα αγκαλιά ένα μαξιλάρι. Στο μυαλό μου ήρθε αυτό που έγινε το μεσημέρι με τον Στέφανο ήταν απλά μαγικό ότι έγινε.
Α:Μαριάννα ζεις; Με ξύπνησε από τον λήθαργο που είχα πέσει.
Ε:Ναι τι λέγατε;
Ν:Θες να πάρουμε γύρους η πιτσα; Είπε ο Νίκος με ένα πονηρό χαμόγελο.
Στ:Θα απαντήσω εγώ για αυτήν πιτσα θέλει. Με ξέρει πολύ καλά η Στελλα προτιμάω την πιτσα από τον γύρο.
J:Τι θα κάνουμε όση ώρα θα περιμένουμε να μας φέρουν της πίτσες;
Αλ:Θα είχε πλάκα αν βάζαμε ταινία αλλά δεν νομίζω να αρέσουν οι ταινίες που βλέπουμε στα κορίτσια. Χαχαχα ας γελάσουμε αυτοί βλέπουν θρίλερ και ταινίες που έχει πολύ ξύλο και τέτοια πάνω κάτω και εμείς τέτοια βλέπουμε εκτός από τα θρίλερ.
Ε:Χαχαχα εδώ θα γελάσουμε Αλεξ όλες της ταινίες βλέπουμε.

Στελλα
Μαλακα πας καλά έτσι και βάλουν θριλερ την βάψαμε.
Εγω
Ρε θα κάνουμε όπως δεν φοβόμαστε αν βάλουν εύκολο θα είναι νομίζω δεν παίζει να βάλουν κανένα πολύ τρομακτικό.
Στελλα
Ναι σιγά να μην το κάνουν αυτό τους ξέρεις Μαριάννα μου.
Ν: Επειδή είμαι πολύ καλός θα βάλουμε μια που δεν είναι τρομακτική. Θα αρχίσω να φοβάμαι λίγο. Για καλή μας τύχει έβαλαν την Νταντά είναι μια ταινία του Netflix την έχω ξανά δει και δεν είναι καθόλου τρομακτική ίσα ίσα μου αρέσει. Η ταινία έχει αρχίσει και όλοι την παρακολουθούμε με περιεγρια για το τι θα γίνει μετά. Η ώρα πέρασε σχετικά γρήγορα το φαγητό είχε έρθει και είχαμε αρχίσει να τρώμε.
Μκ:Μαλακα βαριέμαι πολύ τώρα.
Ε:Καλε μου Μάρκο σκασε και τρώγε.
Α:Καλά ντε μην μας αγριεύεις Μαριάννα.
Ε:Χαχαχα Αντρέα μου δεν το κάνω και το ξέρετε. Του έκλεισα το μάτι και γέλασε. Ο Στέφανος με κοιτούσε με ένα θυμωμένο βλέμμα λεες και έκανα κακό να μου την σπάσει θέλει τώρα.
Στ:Πολλές πίτσες πήραμε παιδιά ποιος θα της φάει όλες αυτές;
Χρ:Στελλα εμείς τρώμε μια ο κάθε ένας για να διατηρούμε τέτοιο σώμα. Μας έδειξε το σώμα μμ δεν είναι κάτι το ουαου το σώμα του. Νομίζω είναι η ώρα να πειράξουμε λίγο τον Στέφανο. Ρίχνω 'καταλαθος' λίγο μπυρα στην μπλούζα μου.
Ε:Πολύ απρόσεχτη είμαι χαχαχα. Πάω στο δωμάτιο μου και πιάνω μια μαύρη κοντή μπλούζα και την βάζω χωρίς σουτιέν. Τώρα θα δούμε τι θα κάνει. Τα παιδιά συνεχίσανε να τρώνε εγώ και ο Στέφανος κοιταζόμασταν στα μάτια, μια με κοιτούσε στα μάτια μια κοιτούσε το στήθος μου.
J:Παιδιά εγώ πρέπει να φύγω είναι άγρα και έχω να κάνω κάτι θα τα λέμε. Πάω και τον αγκαλιάζω. Φαίνεται πολύ καλό παιδί τώρα θα δείξει στην πορεία αν είναι.

.


.


.

.

Συγνώμη που άργησα να ανεβάσω σήμερα είχα λίγη παραπάνω έμπνευση. Επλιζω να σας αρέσει το κεφάλαιο.

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now