Η ώρα είναι εφτά και εγω είμαι ακόμα στο δωμάτιο μου δεν θα βγω μέχρι αύριο δεν θα με κάνει αυτός ότι θέλει. Έχω κάνει τα μαθήματα μου και τώρα δεν έχω τι να κάνω μάλλον είναι η ώρα να κατέβω κάτω να κάτσω λίγο η να πάω να κάνω γυμναστική δεν έχω ιδέα τι θα κάνω. Μάλλον θα κάτσω να κάνω λίγη γυμναστική στο γυμναστήριο που έχουμε.
~Μετά από δυο ώρες~
Μόλις τελείωσα την γυμναστική που έκανα και μάλλον είναι η ώρα να πάω να κάνω ένα ντουζ να χαλαρώσω λίγο γιατί σήμερα νευρίασα πάρα πολύ με αυτό που έγινε. Έβγαλα τα ιδρωμένα ρούχα μου και τα έβαλα στα άπλυτα. Άφησα το νερό να τρέχει είναι πολύ χαλαρωτικό. Έκανα γρήγορα γιατί είχα αρχίσει να πεινάω έχει περισσέψει καρμπονάρα από το μεσημέρι οποτε είμαστε κομπλέ. Έβαλα της πιτζάμες με τα ακρουδακια και έφτιαξα τα μαλλιά μου όπως τα κάνω πάντα για να ειναι ωραία και σγουρα.Αντρεας
Παιδιά ζείτε;;;
Μάρκος
Είμαι στο ακριβός δίπλα δωμάτιο λεες να μην ζω;
Στελλα
Ναι καλά λέει ρωτάς παιδιά ζείτε και είναι στο δίπλα δωμάτιο ο αδεφρος σου 😂🤦🏻♀️
Εγώ
Καλά τα έχετε παίξει εσείς ρε δεν πάτε καλά 😂
Μάρκος
Είστε να βγούμε σήμερα μιας και είναι Παρασκευή;;
Εγώ
Σας είπα τους χαζό κανόνες που μου έχει βάλει ο άλλος ο μαλακας δεν παίζει να με αφήσει να βγω χωρίς την άδεια του αν και μπορούμε να του πούμε να έρθει και αυτός στο μπαρ μαζί μας😉
Αντρεας
Καλή ιδέα αλλά θα έρθουν και οι άλλοι δυο μαζί με αυτόν και δεν γουστάρω να βλέπω την φάτσα τους όλην την ώρα.
Η πόρτα του σπιτιού άνοιξε και μπήκε μέσα ο Στέφανος ήταν χτυπημένος στο χέρι και στα χείλια.
Ε:Τι στο καλό έγινε και είσαι έτσι;;
Σ:Ενδιαφέρεται τώρα η πριγκίπισσα;
Ε:Κάτσε κάτω πάω να φέρω το φάρμακο που βάζουμε στης πληγείς. Πάω και περνώ το κουτί πρώτον βοηθειών που έχουμε στο κάτω μπάνιο. Έβγαλα την κρέμα για της πληγείς και έβαλα λίγη στο χτυπημένο χέρι του.
Σ:Αουυ πονάει αυτό ξέρεις. Μάλλον έπαιξε με κάποιον ξύλο και της έφαγε καλές βλέπω.
Σ: Κάτσε στα πόδια μου να μου καλύτερα την κρέμα στα χείλια. Με έβαλε στα πόδια του και άρχισα να απλώνω σιγά σιγά την κρέμα εκεί που είχε χτυπήσει. Η ανάσα του έπεφτε στα χείλια μου πάνω, με έπιασε από την μέση και με κόλλησε πάνω του.
Ε:Τ-τι πας να κάνεις; Να το πάλι άρχισα να τραυλίζο τέλεια.
Σ:Εγω δεν κάνω κάτι μικρή. Να το πάλι το μικρή δεν θα τα πάμε καλά σήμερα σας το λέω ίδια ηλικία έχουμε και με λέει μικρή. Άρχισε να πλησιάζει το πρόσωπο του προς το δικό μου, ενοσε τα χείλια μας με έναν τρόπο κάπως άγριο σαν να είχε να δει γυναίκα χρόνια. Ανταπέδωσα στο φιλί και στο παιχνίδι μπήκαν και οι γλώσσες μας ήταν απλά μαγικό όλο αυτό. Τα χέρια του είναι ακόμα στην μέση μου, εγώ παίζω με τα μαλλιά του. Διακόψαμε το φιλί για να πάρουμε ανάσες με έχει πάρει αγκαλιά.
Σ:Συγνώμη για πριν είχα βγει εκτός εαυτού.
Ε:Ναι και τους χαζό κανόνες γιατί τους έβαλες δεν είμαι μωρό δεν θα με κλέψουν κιόλας.
Σ:Πίστεψε με για το καλό σου το λέω εγώ αυτό δεν θέλω να πάθεις κάτι και μετά να μου φωνάζουν οι γονείς μας. Πήγα να σηκωθώ από τα πόδια του αλλά δεν με άφησε με ξανά φίλησε. Πιο άγρια αυτήν την φορά με πιο πολύ πάθος ήταν λεες και ήθελε και άλλο. Τον έσπρωξε λίγο για να σταματήσουμε και με κοίταξε με ένα περίεργο βλέμμα.
Ε:Μπορώ και μόνη μου να προστατευτώ Στέφανε είμαι 17 την ίδια ηλικία με εσένα δεν χρειάζομαι σωματοφύλακα.
Σ:Δεν με νοιάζει τι λεες εγώ είπα κάτι και θα γίνει όσο θα λείπουν οι γονείς μας θα σε προσέχω θες δεν θες και κάτι άκουσα ότι θέλεις να βγεις με τα παιδιά. Πως σκατα το έμαθε αυτός αυτό δεν το έχουν πει τα παιδιά κάπου είμαι 1000% σίγουρη.
Ε:Ναι εσυ πως το έμαθες αυτό;
Σ:Έχω της πηγες μου μικρή. Μου κλείνει το μάτι και πάει στην κουζίνα τώρα θα δει αυτός.
Πήγα σιγά σιγά στην κουζίνα και πήρα ένα μαχαίρι και πάω μπροστά στον Στέφανο με το βλέμμα του ψυχοπαθεί χαχαχα ώρα να γελάσουμε.
Ε:Αν δεν με αφήσεις να πάω βόλτα θα σου κόψω τον φιλαράκο σου. Είπα και γέλασα σαν τον τζόκερ. Μου έπιασε τον καρπό και με γύρισε τώρα η πλάτη μου ακουμπάει τους κοιλιακούς του και το μαχαίρι είναι στραμμένο προς τα εμένα.
Σ:Μην παίζεις με εμένα Μαριάνα δεν με ξέρεις καθόλου αυτό που βλέπεις στο σχολείο δεν είναι αυτό που είμαι. Άφησε το μαχαίρι στην θέση του και έκατσε στην καρέκλα του και άρχισε να τρώει σαν να μην έγινε κάτι. Έκατσα και εγω να φάω, θα πω στα παιδιά σε μια ώρα να έρθουν από εδώ θα πάω να ντυθώ και να βαφτώ και θα το πω και στο άλλο το μαλακισμενο να έρθει αλλιως δεν θα με αφήσει να πάω.
Σ:Θες να πας με τα παιδιά;
Ε:Ναι αν θες ελα μαζί μας πες το και στους φίλους σου δεν έχω θέμα αλλά μην κάτσετε μαζί μας γιατί θα γίνει της πουτανας αν κάτσει ο Αντρεας μαζί με τον Αλεξ.
Σ:Ναι σωστό αυτό θα πω και στον Χρήστο να έρθει μιας και είναι και αυτός στην παρέα.
Ε:Ωραία θα στείλω μυνημα στα παιδιά σε μια ώρα να είναι εδώ πες το και εσυ στους άλλους.
Τελείωσα το φαγητό μου και ανέβηκα τρέχοντας πάνω αντε τώρα να βρω τι θα βάλω.
Τα μαλλιά μου θα τα αφήσω στο φυσικό τους είναι μπούκλες έχω βρει πως θα βαφτώ και τι θα βάλω οποτε είμαστε οκευ. Έστειλα μυνημα στα παιδιά να έρθουν σε μια ώρα για να πάμε στο κλαμπ. Η ώρα πέρασε γρήγορα μιας και έκανα το μακιγιάζ μου και ντύθηκα το μόνο που μένει είναι να βάλω τα πέδιλα μου και είμαι έτοιμη έχω ντυθεί και έχω βαφτεί έτσι👇
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...