Ν:Φέρε και αλλά σφηνάκια Χρήστο θα το κάψουμε σήμερα. Έχουμε πιει πολλά σφηνάκια και έχουμε πιει και τα μπουκάλια που είχαμε πάρει.
Αλ:Στέφανε γιατί δεν πίνεις ρε;
Σ:Να μετά ποιος θα σας μαζέψει. Αυτός και ο Αντρεας δεν έχουν πιει πολύ για να πάμε ζωντανοί σπίτι αλλιως μας βλέπω να καταλήγουμε σε καμία τρύπα.
Χρ:Έφερα τα σφηνάκια παιδιά άσπρο πάτο.
Το ήπια με μια γουλιά και άρχισα να χορεύω μαζί με την Στελλα ένα χέρι με τραβάει προς το μέρος του γυρνάω να δω και είναι είναι ένας ψηλός με κάστανα μαλλιά και πράσινα μάτια ουαουυυ.
Άγνωστος:Κοπέλια πως σε λένε;
Σ:Δεν χρειάζεται να ξέρεις.
Άγνωστος:Γιατί τι της είσαι εσυ και μου το λεες αυτό;
Ε:Ο αδεφρος μου είναι αστον Μαριάνα με λένε. Με πιάνει και με πάει προς της τουαλέτες μάλλον πρέπει να αρχίσω να τον φοβάμαι λίγο αυτόν.
Σ:Επειτηδες το κάνεις αυτό από πριν;
Ε:Δεν κάνω κάτι. Έφτιαξα λίγο το φόρεμα μου και έβγαλα το τζάκετ μου.
Σ:Ναι το βλέπω έβαλες αυτό το φόρεμα χορεύεις όλην την ώρα προκλητικά και έχεις πιει και πολύ.
Ε:Αρχικά δεν έχω πιει πολύ το φόρεμα μου είναι μια χαρά κάτι όμως ξέχασα να βάλω και δεν θυμάμαι τι αλλά δεν πειράζει χαχαχα.
Σ:Βάλε το τζάκετ σε λίγο πάμε σπίτι. Βγήκα από της τουαλέτες και πάω προς το παιδί που μιλούσε πριν.
Ε:Πως σε λένε εσένα;
Γ(ιωγρος):Γιώργο με λένε κούκλα.
Ε:Αυτό είναι το ισταν μου στείλε μου οποτε θες. Του έκλεισα το μάτι και πήγα στα παιδιά.
Στ:Ουαου μανάρι είναι αυτός φιλενάδα.
Ε:Το ξερωωω και τον λένε και Γιώργο του έδωσα το ισταν μου. Έρχεται προς το μέρος μας ο Γιώργος μαζί με την Τζεσικα που την ξέρει αυτός αυτήν τώρα να μου πεις πουτανα είναι όλους τους ξέρει.
Τζες:Στεφανουκο μουυ. Πάει και τον πέρνει αγκαλιά και τον φιλάει μου έρχεται να ξεράσω είναι αηδία αυτή έχει βάλει ότι πιο κοντό υπάρχει σε λίγο και το βρακι της θα φανεί.
Γ:Πάμε να χορέψουμε Μαριάνα; Τα μάτια του Στέφανου έπεσαν πάνω σε εμένα και στον Γιώργο μας κοιτούσε με ένα θανατηφόρο βλέμμα ήταν λεες και σκωτονε τον Γιώργο με τα μάτια.
Ε:Ναι πάμε. Αρχίσαμε να χορεύουμε με τον ρυθμό της μουσική εγω ήμουν έτοιμη να ανέβω πάνω στην μπάρα να χορέψω αλλά με έπιασε και με κόλλησε πάνω του ο Γιώργος άρχισα να χορεύω κάπως προκλητικά
Γ:Έτσι θες να το πάμε τώρα;
Ε:Χαχα μπορεί πάω να βάλω μια βοκτα έρχομαι. Έβαλα το ποτό μου και το ήπια με μια γουλιά. Πήγα κοντά στον Γιώργο και άρχισα να κάνω twerk όλα τα αντρικά βλέμματα έπεσαν πάνω μου.
Χρ:Ουαου ξέρεις να το κουνάς βλέπω.
Ε:Χαχα ευχαριστώ Χρήστο μου έχω πολλά κρυφά ταλέντα εγώ.
Γ:Για πες μικρή.
Μκ:Μαριάνα ώρα να φύγουμε ελα και εσυ Χρήστο ελα. Περνώ μια γρήγορη αγκαλιά τον Γιώργο και νιώθω ένα χέρι να πιάνει τον κωλο μου.
Ε:Γιώργο άσε με. Προσπαθούσε να σηκώσει το φόρεμα αλλά εγω δεν θα τον αφήσω έτσι του έπαιξα μια κλοτσιά στο πόδι και έφυγα.
Α:Ξέρεις ποιος είναι ο αδεφρος του έτσι;
Ε:Όχι πρέπει να τον ξέρω;
Μκ:Ναι σου θυμίζει κάτι το όνομα Gd?
Ε:Γαμω γιατί δεν μου το είπατε αμέσως του εδώ το ισταν μου. Βγήκαμε από το μαγαζί και πήγαμε προς τα αμάξια.
Σ:Θα έρθεις μαζί μου τα αγόρια θα πάνε κάπου αλλού τώρα.
Χρ:Εε Μαριάνα ξέρεις τον Gd?
Ε:Εμμ ναι παλιά κάτι είχε γίνει και έτυχε και τον γνώρισα τέλος πάντων παιδιά καληνύχτα θα τα πούμε αύριο. Μπήκα στο αμάξι του Στέφανου και παρατήρησα ποσο ωραίο ήταν από μέσα. Κοίταξα προς την πλευρά του Στέφανου και τον είδα νευριασμένο οι φλέβες στα χέρια είχαν κάνει την εμφάνιση τους.
Σ:Πάλι καλά που τον κλοτσήσες αλλιως δεν ξέρω και εγω θα γινόταν.
Ε:Λεες και είχα εγώ καμία όρεξη να κάτσω να μου κάνει ότι θέλει.
Σ:Τότε γιατί χόρευες τόσο προκλητικά δίπλα του;
Ε:Και που θες να χόρευα στον Αλεξ η στον Μάρκο;
Σ:Σε εμένα. Μου έκλεισε το μάτι και γέλασε άκου εκεί να χορέψω εγώ έτσι στον Στέφανο καλύτερα ν του χόρευε η πουτανα του.
Ε:Χαχα έχεις την άλλην την πουτανα να στα κάνει αυτά. Άρχισε να τρέχει με αποτέλεσμα να πάμε στο σπίτι μέσα σε τρία λεπτά. Μάλλον έχει νεύρα με αυτό που έγινε.
Σ:Κατέβα και πηγενε μέσα θα τα πούμε σε λίγο εμείς. Πάω να ξεβαφτώ και να βάλω της πιτζάμες για να είμαι άνετα. Σκέφτομαι αυτό που είχε γίνει πέρυσι με τον Gd ήμασταν πολύ κοντά,είχαμε σχέση και αυτός με εκμεταλλευτικέ είχαμε βγαλει κάτι φωτογραφίες... Μου είχε πει ότι είμαι μοναδική αλλά μάλλον έλεγε ότι το σώμα μου είναι μοναδικό μια μέρα είχαμε βγει με την παρέα μου και είχα πάει στην τουαλέτα εκείνη την ημέρα πάρα λίγο να με βιάσει πάλι καλά που είχε ο Μάρκος στην τουαλέτα για να δει τι κάνω. Δάκρυα άρχισαν να πέφτουν στην μπλούζα της πιτζάμας μου.
Σ:Γιατί κλαις; Ήρθε και έκατσε στο κρεβάτι μου σκούπισα γρήγορα τα δάκρυα μου και χαμογελάς σαν να μην έγινε κάτι.
Ε:Θυμήθηκα αυτό που είχε γίνει με τον Gd λογικά θα ξέρεις αφού το είχε μάθει όλο το σχολείο.
Σ:Ναι ξέρω αλλά δεν φταιες εσυ που τότε δεν ήξερες τι μαλακας είναι κάποιος έπρεπε να στο πει αλλά δεν το έκανε κάνεις αν σε ξανά πειράξει εγώ και τα παιδιά εδώ είμαστε και όχι μόνο ξύλο θα παίξουμε αλλά θα τον σκωτοσουμε εάν χρειαστεί.
Ε:Ευχαριστώ αλλά αστο καλύτερα δεν χρειάζεται να κάνετε κάτι τέτοιο για μένα δεν κατάφερε να κάνει αυτό που ήθελε.
Σ:Ναι δεν το έκανε αλλά εσυ μετά από αυτό είσαι χαλία και οι άλλη η πουτανα η Τζεσικα γελάει με αυτό ενώ αν ήταν στην θέση σου έτσι θα ήταν. Με πήρε αγκαλιά και μου χάιδευε τα μαλλιά πρωτη φορά είναι τόσο ήρεμος δεν τον έχω ξανά δει τόσο ήρεμο.
Στέφανος Pov
Την έχω στην αγκαλιά μου και της χαϊδεύω τα μαλλιά για να ηρεμήσει έχει περάσει πολλά και εγω της πάω κόντρα. Στο κλαμπ δεν ξέρω τι προσπαθούσε να κάνει με το να χορεύει με τον Γιώργο αυτός ο πουστης την χούφτωσε και πάλι καλά που δεν πήγα εγώ εκεί θα ήταν τώρα στο νοσοκομείο μαζί τον καριολη αδεφρο του.
Η Μαριάνα έχει αποκοιμηθεί στην αγκαλιά μου μάλλον πρέπει να την βάλω μέσα στα σκεπάσματα. Η ώρα είναι έξι μάλλον θα ήταν καλύτερα να πάω να ξαπλώσω αύριο έχω προπόνηση βασικά σήμερα σε δυο βδομάδες έχει κανονίσει αγώνα μποξ ο πατέρας μου με έναν Ρώσο έχω χρόνο μέχρι τότε για να κάνω πολλές προπονήσεις το έπαθλο είναι δυο αμάξια δεν ξέρουμε ακόμα τι αμάξια θα τα δούμε την ημέρα του αγώνα, μέχρι τότε πρέπει να παίζω καθημερινά ξύλο με ένα από τους καλύτερους άντρες του πατέρα μου. Και τώρα είμαι και υπεύθυνος και για την Μαριάνα όχι ότι δεν μου αρέσει αυτό μου αρέσει απλά το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να την προστατέψω από τον Gd μόνος μου θα χρειαστώ τους άλλους του μαλακες να είναι μαζί μου και όταν λείπω πρέπει να είναι με κάποιον το ατύχημα με το αμάξι που έγινε τον είχε κάνει ο Gd ήθελε να σκωτοσει το διάσημο μοντέλο την μητέρα της Μαριανας αλλά εκτός από την μητέρα της σκωτοσε μαζί και την ίδια του την μητέρα ήταν μαζί στο ίδιο αμάξι δεν τον ένοιαζε. Πιάνω το κινητό μου και περνώ τηλέφωνο τον Jooheon.
~Στην κλήση~
Jooheon:Τι θες βραδιάτικα;
Ε:Ελα να κάνουμε προπόνηση μια στα γρήγορα θέλω να σου πω και κάτι που έγινε.
J(ooheon):Ωχχ τι έγινε;;
Ε:Είδαμε στο κλαμπ τον Γιώργο και την έπεφτε στην Μαριάνα και πριν να φύγουμε την χούφτωσε πάλι καλά που τον κλωτσισε εμένα μου είχε κολλήσει Τζεσικα και δεν μπορούσα να κάνω κάτι.
J:Ωχ αυτό είναι κακό τον έχεις πετύχει ποτε στο σχολείο σας;
Ε:Όσες φορές έχω κοιτάξει δεν τον έχω δει ποτε εκτός αν έστελνε άλλους που δεν νομίζω γιατί αυτός δεν εμπιστεύεται τους δικούς του μόνο τον Gd.
J:Λοιπόν θα έρθω σπίτι σας μια από αυτές της μέρες και θα την γνωρίσω και θα την έχω από κοντά και εγώ και ο Χρήστος θα ξέρουν λογικά και τα αγόρια από την παρέα της τι πούστηδες είναι και δυο.
Ε:Θα πω και στους δικούς μου να την έχουν από κοντά γιατί δεν μας βλέπω καλά τέλος πάντων μετά θα περάσεις από εδώ αν είναι να πάμε στο στέκι για προπόνηση.
J:Οκευυ κοιμήσου εσυ λίγο θα σε ξυπνήσω εγώ.
~Τέλος κλήσης~
Έβγαλα τα ρούχα και έμεινα με το μποξεράκι σήμερα η μέρα ήταν καλή ας εξετάσουμε αυτό που έγινε με τον πούστη τον Γιώργο κάποια στιγμή θα τον πιάσω στα χέρια μου εγώ και δεν θα την γλυτώσει και αυτός και ο αδεφρος του. Είναι ώρα να ξαπλώσω να κοιμηθώ και λίγο θα είναι γεμάτη μέρα και σήμερα ας ελπίζουμε ότι δεν θα γίνει κάτι στην Μαριάνα..
.
.
.
.
.
.
Είχα πολύ έμπνευση σήμερα και έγραψα πολύ επλιζω να σας αρέσει αυτό που έγραψα.
-Γωγώ🦋✨
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...