4.

62 4 3
                                    


  Είμαι στο σπίτι με τα παιδιά στο σαλόνι και προσπαθούμε να βρούμε ταινία για να δούμε και παίζει να καταλήξουμε σε μια ταινία δράσης. Έχουμε πάρει μπέργκερ να φάμε από δυο ο καθένας με πατάτες ΠΟΛΛΕΣ πατάτες λέμε τώρα και έχω φτιάξει και μαγιονέζα μόνη μου.
Α:Θα βάλουμε fast and furious τέλος.
Στ:Πάλι ρε;
Μκ:Θα βάλουμε να δούμε τα παράσιτα που δεν τα έχουμε δει.
Ε:Ναιι να το δούμε έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλό. Έχουμε φάει τα μπέργκερ τώρα μας έχουν μείνει της πατάτες που είναι κολασηηη.
Είδαμε την ταινία όλη και μας άρεσε πολύ ήταν ένα από τα καλύτερα θρίλερ που έχω δει.
Μκ:Πολύ ωραία ταινία ήταν εμένα μου άρεσε πολύυ.
Α:Και μένα μπρο γαμαει πολύυ. Τα αγόρια άνοιξαν το PlayStation και έβαλαν να παίξουν φιφα.
Ε:Πάμε λίγο πάνω εμείς να πούμε τα κοριτσίστικα μας.
Α&Μκ:Οκευυ. Ανεβήκαμε γρήγορα και κάτσαμε στο κρεβάτι μου και αρχίσαμε να λέγαμε τα δικά μας.
Ε:Τι σου είπε ο Νίκος το πρωί;;
Στ: Θυμάσαι που σου έλεγα ότι έκανα κάτι με ένα παιδί εδώ και δυο μήνες.
Ε:Ναι μην μου πεις ότι είναι ο Νίκος.
Στ:Ναι αυτός είναι και έχουμε προχωρήσει. Είπε σχεδόν ψυθηριστα για να μην το ακούσω αλλά εγώ όλα τα ακούω.
Ε:Πες μου τουλάχιστον ότι πήρατε προφίλιλαξεις δεν θέλω να κολλήσεις τίποτα. Την πήρα αγκαλιά και μείναμε για λίγο έτσι.
Στ:Πήραμε μην ανυσιχεις απλά τον θέλω και δεν αντέχω να τον βλέπω στο σχολείο να είναι με όλες της πουτανες.
Ε:Θα πάμε να τον δείρουμε αν τον ξανά δούμε με αυτές.Γελάσαμε και πήγαμε κάτω να δούμε τι γίνεται με τα αγόρια.
Α:Ρε δεν με νικάς εμένα με την καμία. Φωνάζει ο Αντρεας στον Μάρκο.
Μκ:Ελα μπες ΓΚΟΛΛΛ το έβαλα ρε μαλακα πάρε τα αρχιδια μου ρεεε. Πω την βάψαμε σήμερα χαχα.
Στ:Είστε καλά ρε; Ρώτησε ειρωνικά η Στελλα και γελάσαμε.
Α:Ναι αυτά είναι τα νορμαλ μας κοριτσαρες μου.  Ωχχχ έχει ξεκινήσει να τα πέρνει.
Μκ:Σορρυ ρε μπρο μου αλλά όλα με νικάς είπα να πάρω το αίμα μου πίσω.
Α:Πλάκα πλάκα πάμε σε κλαμπ το βράδυ παιδιά;
Στ:Ναι να πάμε έχουμε καιρό να πάμε.
Ε:Μέσα είμαι και εγώ Στελλα θα κάτσεις εδώ να ετοιμαστούμε.
Μκ:Εννιά θα περάσουμε από εδώ να είστε έτοιμες κοριτσαρες. Έφυγαν τα αγόρια και εμείς βαλαμε μουσική και αρχίσαμε να χορεύουμε έχουμε βάλει αυτό το τραγούδι⬇️

Και χορεύουμε στον ρυθμό το έχουμε βάλει στο 45 ακούγετε σε όλο το σπίτι ακόμα και στον πάνω όροφο.
Στ:Τέλειο τραγούδι κολλητή.
Ε:Ναιι γαμαει και είναι και θεός ο Jay park.
Στ:Είναι είναι. Πήγα και έκανα ένα ντους όπως και η Στελλα και ξεκινήσαμε να φτιάχνουμε τα μαλλιά μας.
Στ:Τα δικά σου μαλλιά δεν θέλουν πολλά επειδή είναι σγουρά εγώ θέλω να μου τα κάνεις αλογοουρά αμα μπορείς.
Ε:Φυσικά και μπορώ και εσυ θα κάνεις το makeup.
Το αποτέλεσμα ήταν τέλειο.

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now