5.

51 2 4
                                    


Στέφανος POV

   Είμαι στο νέο μας σπίτι και προσπαθώ να βολέψω τα πράγματα μου. Έχω βαρεθεί κάθε μέρα σχολείο πάλι καλά που είναι Σάββατο και μπορώ να βγω με τα αγόρια. Δυστυχώς χθες μας είδε η Μαριάνα που ήμασταν με τον Χρήστο γαμω αμα καταλάβει κάτι την γαμησα.
Πιάνω το κινητό μου και πληκτρολογο τον αριθμό του Χρήστου.
~Κλήση~
Χρ(Χρήστος):Τι σκατα θες τε μαλακα;
Ε:Θέλω τα τσιγάρα μου φέρε μου τα επητηδες τα πήρες χθες;
Χρ:Ξεχαστικα ρε μαλακα τσιλλ θα στα φέρω σε 15 λεπτά στείλε μου την οδό και το σπίτι.
Ε:Σε 5 εδώ θα είσαι δεν με νοιάζει και αμα έχεις δουλειά με τα ερπετά θα έρθεις.
Χρ:Αντε γαμησου ρε άκου εκεί σε πέντε λεπτά είναι εδώ η άλλη η πουτανα η Τζεσικα ξέρεις ποσο πρήξα είναι.
Ε:Πες της ότι σε πήρε ο αρχηγός έτσι και αλλιως δεν διαφέρω από τον πατέρα μου.
Χρ:Ναι ρε ίδιο είστε μόνο που ο πατέρας σου ξέρει πως να παίζει ξύλο όχι σαν εσένα.
Ε:Σκασε και ελα τώρα γιατί θα γίνει της πουτανας.
Χρ:Καλά καλά έρχομαι.
     ~Τέλος κλησης~
Πάλι καλά που μου απάντησε χθες μου πήρε τα τσιγάρα και έχω μείνει χωρίς τσιγάρα εγώ για φταίει αυτός ο μαλακας. Προσπαθώ να μην καπνίζω πολύ αλλά είναι συνήθεια πλέον και δεν κόβεται εύκολα. Έχει έρθει ο Χρήστος και είναι κάτω πάω γρήγορα κάτω.
Ε:Πάμε να σου δείξω το δωμάτιο μου ρε.
Χρ:Μαλακα αυτή η γκομενα που είδαμε χθες είναι το κάτι άλλο.
Ε:Μαλακα σκασε αυτή είναι η κόρη αυτού που τα έχει η μάνα μου. Μπήκαμε στο δωμάτιο μου και μου έδωσε επιτέλους τα τσιγάρα μου.
Χρ:Ωραία θα έρχομαι πιο συχνά τότε. Πήρα ένα τσιγάρο και το άναψα είναι ο παράδεισος μου.
Ε:Δεν είναι για σένα αυτή φίλε πολύ αθώα είναι πάμε στοίχημα ότι είναι παρθένα.
Χρ:Δεν νομίζω να είναι ρε.

Τέλος POV Στέφανου

   Ξεκίνησα να κάνω της ασκήσεις που μας έβαλαν στα μαθήματα νομίζω σε τρεις ώρες θα έχω τελειώσει. Φωνές ακούγονται από το δωμάτιο του Στέφανου όταν εννοώ φωνές εννοώ αυτές που κάνουν τα αγόρια όταν είναι με τους φίλους τους καταλαβαίνεται τι εννοώ.
Ε:Θα σκάσετε λίγο θέλω να διαβάσω.
Χρ:Οππ το κορίτσι από το κλαμπ. Μου έκλεισε το μάτι και συνέχισε να καπνίζει μαζί με τον άλλον.
Σ:Θα σκάσουμε αμα θελουμε κοιτα την δουλειά σου και άσε μας. Έφυγα και έκλεισα την πόρτα με δύναμη.
~Μετά από τέσσερεις ώρες~
Τα μάτια μου έχουν πονέσει μόλις τελείωσα την έκθεση που μας έβαλε η φιλόλογος νομίζω είναι υπερπαραγωγή. Κατέβηκα τα σκαλιά και και πήγα στον καναπέ έβαλα να δω την αγαπημένη μου σειρά. Το κουδούνι άρχισε να χτυπάει σαν τρελό. Ήταν τα παιδιά μαζί με πολλές σακούλες πατατάκια και μια σακούλα με γλυκά.
Ε:Πως και από εδώ; Άφησαν τα πράγματα στην κουζίνα και κάτσαμε στον καναπέ.
Μκ:Από εδώ τα παιδιά ήθελαν να έρθουμε να κάτσουμε όλοι μαζί.
Στ:Σας έχω βαρεθεί κάθε μέρα αλλά δεν μπορώ μακριά σας.
Α:Χθες είχατε πιει πάνω από οκτώ ποτά πάλι καλά που είχε έρθει και ο Στέφανος και σε πήρε.
Μκ:Εε έχετε δει το τατουάζ που έχει είναι στην συμμορία τον ερπετών μαζί και αυτός που σας μιλησε μας το είπε ο θείος μας.
Ε:Σαν μαφία είναι;
Στ:Είναι η μαφία μωρη ξέρεις σκωτονουν δέρνουν κάνουν ναρκωτικά και τέτοια. Έχω πάθει σοκ έχουμε την μαφία σπίτι μας εκεί εξηγείται το ίδιο τατουάζ.
Α:Θα έρθεις σπίτι μου να στα πω όπως μας τα είπε και μας ο θείος.
Σ:Πως και από εδώ παιδιά; Κατέβηκε με τον Χρήστο μαζί και έκατσαν στον καναπέ μαζί μας.
Α:Είπα να έρθω να δω το κορίτσι μου. Με πήρε στην αγκαλιά του και μου έκλεισε το μάτι. Το είπε αυτό γιατί δεν θέλω πολλά πολλά με αγόρια σαν αυτόν.
Σ:Παίζουμε κάτι;
Μκ:Είμαστε λίγα άτομα.

.

.

.

.

.

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now