Μαριάννας pov
Ξύπνησα με πονοκέφαλο από χ ανά θυμάμαι λίγα πράγματα. Φωνές ακουστικαν απο το διπλα δωματιο παλι θα εχει ερθει ο Χρηστος.
Ε: Ρε Στέφανε κανε λιγο ησυχια θελω να κοιμηθω γαμω το σπιτι μου.
Σ: Και εγώ τι να κάνω που έχω προπόνηση;
Ε: Να πας στο υπόγειο αλλη δουλεια δεν ειχα να κανω πρωι πρωι μονο να σε ακουω.
Σ: Αα να σε γνωρίσω στο φίλο μου στον Jooheon θα τον βλεπεισ συχνα μεχρι να γινει ο αγωνας.
Ε: Χάρηκα Μαριάννα. Ηταν ενας ασιατης με πορτοκαλί μαλλια καπου στο 1,77 με γλυκο χαμόγελο.
J:Και εγώ χάρηκα θα τα πούμε μετά.
Τα αγόρια πήγαν κάτω και εγώ έκατσα στον καναπέ. Σκέφτομαι πολύ σοβαρα να πάω να πάρω το κινητό μου τα κλειδιά του αυτοκινήτου μου και να πάω μια βόλτα στην παραλία για να ηρεμήσω λίγο ακόμα δεν έχω συνέλθει από χθες. Πήγα στο γκαράζ και άνοιξα την πόρτα που οδηγεί εκεί που έχουμε τα αμάξια και τα μηχανάκια μου. Θα πάρω το μηχανάκι σήμερα μιας και έχω όρεξη να τρεξω.
Άρπαξα το κόκκινο μπρελόκ μου και πήγα προς την αγαπημένη μου μηχανή.
{...}
Έχω φτάσει στην παραλία και κάθομαι πάνω στην δροσερή άμμο. Έχω βάλει στο κινητό μουσική να παίζει, μου λείπει πολύ η μητέρα μου. Ήταν μοντέλο ένα από τα καλύτερα θα έλεγε κάποιος που την είχε δει στην πασαρέλα ο μπαμπάς με την μαμά ήταν πολύ αγαπημένοι όλην την ώρα ήταν μαζί ακόμα και την τελευταία στιγμή πριν εφτά χρόνια είχαμε μάθει ότι είχε καρκίνο είχε στο κεφάλι και στο σηκωτή ο γιατρός μας είχε πει ένα χρόνο, τελικά ο ένας χρόνος έγινε πέντε μήνες... Δάκρυα έπεσαν από τα μάτια καθώς έχω να το σκεφτώ αυτό εδώ και πολύ καιρό. Νιώθω ένα μεγάλο κενό μέσα μου αυτά τα εφτά χρόνια.
Γ:Τι κάνεις εδώ μόνη σου; Γύρισα πίσω και είδα τον Γιώργο να με κοιτάει περίεργα.
Ε:Ήρθα να ξεχαστώ λίγο θα φύγω σε λίγο.
Γ:Όχι κάτσε. Έκατσε δίπλα μου και άρχισε να παίζει με την άμμο.
Ε:Άσε την άμμο θα γίνουν χαλια τα ρούχα μου.
Γ:Μην φοβάσαι δεν θα σε λέρωσω πριγκίπισσα.
Ε:Μην με λεες έτσι. Πήγα να φύγω αλλά μου έπιασε τον καρπό.
Γ:Κάτσε να μου κάνεις παρέα δεν θα σε φάω.
Ε:Δεν μπορώ να κάτσω έχω δουλειές άσε με.
Γ:Καλά θα τα πούμε μετά μικρή. Είναι πολύ περίεργος ο Γιώργος. Μάλλον είναι ώρα να πάω σπίτι.
{...}
Σ:Μαριάννα πεινάω τι θα φάμε;; Φώναξε από το δωμάτιο του η φωνή του ακούστηκε σε όλο το σπίτι.
Ε:Πωω σταματα να φωνάζεις ακούγεσαι σε όλο το σπίτι δεν έχω την όρεξη σου Στέφανε έλεος. Κατέβηκε και ήρθε στο σαλόνι ήταν σαν καγκουρας με αυτά που φοράει χαχαχαχα.
Σ:Τι έλεος ρε απλά σε ρώτησα τι θα φάμε και δεν με νοιάζει αν δεν έχεις την όρεξη μου θα την αποκτήσεις.
Ε:Χαχα γελάσαμε μια χαρά είμαι τώρα όπως είμαι Στεφανουκο. Άρχισε να με πλησιάζει όσο ερχόταν προς το μέρος μου εγώ πηγενα όλο και πιο πίσω μέχρι που έφτασα στην γωνία του καναπέ ήμασταν σε απόσταση αναπνοής.
Σ:Μην με ξανά πεις έτσι μικρή θα έχεις τιμωρία. Έφερε πιο κοντά το πρόσωπο του και ένωσε τα χείλια μας. Το φιλί μας ήταν γλυκό και ταυτόχρονα άγριο, έβαλε και την γλώσσα του στο φιλί μας οι γλώσσες μας έπαιζαν το δικό τους παιχνίδι. Πήγαμε πιο πέρα για να πάρουμε ανάσα με πήρε αγκαλιά και χαμογέλασε πρώτη φορά τον βλέπω έτσι τόσο γλυκό.
Ε:Είσαι πολύ γλυκός τώρα πως και έτσι;
Σ:Εε να δεν πρέπει να είμαι μόνο απότομος.
Ε:Δεν με πειράζει που είσαι απότομος απλά θέλω να σταματήσουμε να τσακωνόμαστε μένουμε μαζί πλέον δεν πρέπει να είμαστε έτσι όταν θα γυρίσουν οι γονείς μας δεν πρέπει να μας δουν έτσι. Πήγα να σηκωθώ από την αγκαλιά του αλλά με ξανά τράβηξε.
Σ:Ας κάτσουμε λίγο ακόμα έτσι.
Ε:Μα εσυ δεν πεινουσες;
Σ:Θα περιμένει. Έχει περάσει το χέρι του στην μέση μου και την χαϊδεύει έχω ανατριχιάσει ολόκληρη νιώθω κάπως ξεχωριστή τώρα. Κάτσαμε για πέντε λεπτά έτσι μια κοιλιά άρχισε να γουργουρίζει κοιταχτήκαμε και αρχίσαμε να γελάμε.
Ε:Μάλλον είναι ώρα για να φάμε έχουμε σουφλέ λαχανικών.
Σ:Μμ ωραία πάμε να φάμε γρήγορα. Χαχαχα πεινάει πολύ φαίνεται. Ήταν αρκετά γλυκός σήμερα πρώτη φορά είναι τόσο γλυκός μαζί μου.
Ε:Σου αρέσει το φαγητό;
Σ:Ναι πολύ ωραίο είναι θέλεις το απόγευμα να πω στα παιδιά να έρθουν να κάτσουμε η να πάμε βόλτα;
Ε:Βόλτα όχι να έρθουν εδώ τα παιδιά.
Σ:Έγινε κάτι πριν όταν πηγες βόλτα;
Ε:Όχι δεν έγινε κάτι απλά είχα πάει στην παραλία και είδα τον Γιώργο και έκατσε λίγο μαζί μου.
Σ:Σου έκανε κάτι αυτός ο μαλακας;; Γιατί είναι κόκκινο το χέρι σου;;;
Ε:Στέφανε απλά χτυπισα ηρέμησε δεν μου έκανε κάτι.
Σ:Μην του ξανά μιλήσεις πρέπει να προσεχείς και στο σχολείο να είσαι κοντά με τον Μάρκο και τον Αντρέα αν γίνει κάτι πες το σε μένα η στα αγόρια μπορείς να το πεις και στον Αλεξ και στον Νίκο θα σε βοηθήσουν.
Ε:Εντάξει δεν νομίζω να γίνει κάτι Στέφανε οποτε ηρέμησε..
.
.
.
.
.
-Γωγώ🦋✨
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...