Συνεχίζω να προχωράω προς το σπίτι μόνη πλέον. Καλύτερα μόνη πάρα να είμαι μαζί με τον Στέφανο μου σπάει τα νεύρα στο σχολείο και τώρα θέλει και να τον βοηθήσω στα μαθήματα. Ανοίγω την τεραστια σιδερένια πόρτα που έχουμε και βλέπω τα πολύχρωμα λουλούδια της άυλης μας δίπλα στο καταπράσινο γκαζόν.
Κυρία κουλα:Γεια σου Μαριάννα μου. Είπε η κύρια Κουλά η καθαρίστρια μας.
Ε:Γεια σας κυρία Κουλά το απόγευμα θα έρθει η κοπέλα του μπαμπά και ο γιος της θα ήθελα να κάνω εγώ κάποια φαγητά μιας και το θέλει ο μπαμπάς επλιζω να μην έχεις θέμα.
Κυρία Κουλά:Δεν έχω θέμα παιδί μου θα σε βοηθήσω και εγώ αμα θες να τα κάνουμε γρήγορα.
Ε:Σκεφτικά να σου δώσω άδεια να πας να δεις την οικογένεια σου να μην είσαι όλη μέρα εδώ μπορώ να τα καταφέρω και μόνη μου.
Κυρία Κουλά:Ευχάριστο πολύ κορίτσι μου.
Πήγα στο δωμάτιο μου και άφησα την τσάντα μου δίπλα από το γραφείο μου και έβγαλα τα παπούτσια μου για να βάλω την πανέμορφες χνουδωτές παντόφλες μου.
Αχχ για να δούμε τώρα τι θα φτιάξω το απόγευμα ανοίγω τον υπολογιστή μου και πάω στο σαϊτ του έμπιστου Ακή Πετρετζίκη για να βρω καμία ωραία συνταγή να κάνω το πρώτο πράγμα που βλέπω είναι καρμπονάρα και ριζότο ένα από τα δυο θα κάνω και θα κάνω και ένα κοτόπουλο στο φούρνο με πατάτες και θα κάτι συνοδευτικά και θα είμαστε κομπλέ.
Άλλαξα ρούχα και έβαλα κάτι πιο άνετο για να πάω να φάω και να ξεκινήσω να μαγειρεύω γιατί έχω και να ετοιμαστώ και δεν είναι και εύκολο να βρεις τι θα βάλεις.
Μμ έχουμε σολομό με πουρέ πατάτας αν δεν το έχετε δοκιμάσει να το φτιάξετε είναι σκέτη κόλαση. Έφαγα και ξεκίνησα να κάνω μια καβουροσαλατα που αρέσει πολύ στον μπαμπά και την έβαλα στο ψυγείο μου πήρε μισή ώρα να την φτιάξω και τώρα η ώρα είναι τρεις και μισή έχω ώρα έχω.
Μπ:Μαριάννα ήρθα. Φώναξε ο μπαμπάς και του έβαλα φαγητό και συνέχισα να κόβω τα υλικά για την καρμπονάρα για να τα έχω έτοιμα για μετά όταν θα είναι η ώρα να τα ψησω έχω βάλει να μαρινάρατε το κοτόπουλο.
Μπ:Πολλά δεν φτιάχνεις;
Ε:Μπαμπά μια χαρά είναι αυτά αμα είναι πολλά θα το δούμε το βράδυ. Φύλαξα αυτά που έκοβα στο ψυγείο και έφτιαξα και κάτι μπισκότα για μένα μιας και μας τελείωσαν.
Είναι όλα έτοιμα για ψήσιμο έχω ώρα για να κάνω ένα γρήγορο μπάνιο και να ντυθώ να βαφτώ λίγο και να τα ψησω.Είπα να βάλω αυτό το φόρεμα ⬇️
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...