13.

24 1 0
                                    


    Αγνώστου pov

Είμαι στην πλατεία και περιμένω τον ηλιθιο να έρθει ούτε μια δουλειά δεν μπορεί να κάνει σωστά. Έπρεπε να είχε έρθει εδώ και τρία λεπτά τι στο διάολο κάνει ένα εύκολο πράγμα του ζήτησα να τους παρακολουθεί και να μου δώσει αναφορά. Η μηχανή του εμφανίζεται μπροστά μου βρε καλός τον.
Ε:Μια δουλειά σου είπα να κάνεις και εσυ αργείς να έρθεις εδώ μα ποσο αρχιστος είσαι.
?:Συγνώμη που άργησα αλλά είδα στον δρόμο τον Jooheon πάλι καλά δεν με είδε.
Ε:Μαζί της είναι ο πουστης;
?:Ναι κύριε ο πατέρας της βγενει με την μάνα του και μένουν μαζί δεν έχουν πολύ καλή σχέση όλο τσακώνονται και στο σχολείο και στο σπίτι.
Ε:Ενδιαφέρον μετά από τον αγώνα του πρέπει να τους απομακρύνουμε θα είναι λίγο δύσκολο να το κάνουμε αλλά αξίζει η προσπάθεια.
?:Κυριε εμένα με ξέρει η κοπέλα δεν νομίζω να ήταν καλό να πάω εγω να την πλησιάσω.
Ε:Μην ανυσιχεις έχω βάλει άλλο άτομο να το κάνει αυτό εσυ απλά θα με ενημερώνεις αν γίνει κάτι νέο.

Τέλος POV

~Μαριάννας POV~

Μόλις τελείωσα το συμμάζεμα του σαλονιού, τα παιδιά έφυγαν πριν λίγη ώρα και ο Στέφανος είναι πάνω τώρα τι κάνει δεν με νοιάζει. Σήμερα περάσαμε πολύ καλά δεν έχω θέμα που ήρθαν τα αγόρια είχε μια ωραία φασαρία το σπίτι μετά από καιρό. Πάω στο δωμάτιο μου και πιάνω το λάπτοπ μου. Είναι ώρα να πάρω βίντεο κληση έναν φίλο μου. Ανοίγω το FaceTime και περνώ τον Han.
Han:Hello Sunsine.
Ε:Γειααα Hani.
Han:Τι κάνεις μικρή πως πάει το σχολείο;
Ε:Καλά είμαι το σχολείο πάει σχετικά καλά ας εξερεσουμε κάποια άτομα εσένα το tour πως πάει τα παιδιά καλά είναι;
Han:Το tour πάει μια χαρά τα παιδιά όπως ακούς είναι πολύ καλά μάλιστα ο Hyunjin τον Minho όπως πάντα.
Ε:Χαχαχα μου λείψατε πολύ.
Chan:Han η Μαριάννα είναι;!
Han:Από όσο βλέπεις.
Chan:Μας έχεις λείψει πολύ κοντουλα ποτε θα έρθεις να μας δεις;
Ε:Λίγο δύσκολο να έρθω τώρα έχω σχολείο και ο πατέρας μου είναι σε επαγγελματικό ταξίδι μαζί με την μαμά του αλλού του μαλακα.
Chan:Ελπίζω να μην σου έχει κάνει κάτι αυτός.
Ε:Ε-εμμ Chan δ-δεν μου έχει κάνει κάτι. Τέλεια άρχισα να τραυλίζω.
Han:Μαριάννα μην μου πεις ότι τα φτιάξατε.
Ε:Παναγία μου Han ούτε καν να με έχει φιλήσει τρεις φορές η μια ήταν σε ένα παιχνίδι.
Chan:Έχεις κατά κοκκινίσει εσυ.
Ε:Αχαχα ωραίο αστειο παιδιά εγω θα κλείσω γιατί νυστάζω θα σας αφήσω να ξεκουραστητε να δώσετε χερετισματα στα παιδιά φιλιά.
~Το επόμενο πρωί~
Το ξυπνητήρι άρχισε να χτυπά σαν τρελό σήμερα είναι Δευτέρα το Σαββατοκύριακο πέρασε γρήγορα. Πάω να κάνω την πρωινή μου ρουτίνα. Τώρα το μόνο που μένει είναι να βρω τι ρούχα θα βάλω κάνει λίγο κρύο σήμερα. Πιάνω μια άσπρη φούστα του τέννις και μια μαύρη μπλούζα με τιράντες έβαλα και ένα τζιν τζάκετ και φόρεσα ένα διχτυωτό καλσόν με τα άσπρα αβριλακια μου είναι λίγο ψηλά αλλά δεν πειράζει. Πω κούκλα είμαι σήμερα περνώ την τσάντα μου και πάω στο σαλόνι.
Σ:Έτσι θα πας σχολείο;
Ε:Ναι δεν  είσαι ο πατέρας μου για να μου πεις τι να βάλω οποτε έτσι θα πάω.
Σ:Καλά αλλά θα πάμε μαζί σχολείο με το αυτοκίνητο  μου.  Σήμερα έχει ντυθεί πολύ ωραία ο Στέφανος έχει φορέσει ένα μαύρο παντελόνι και μια κόκκινη μπλούζα και ένα chain χρυσό.

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now