6.

58 2 1
                                    


Χρ:Θάρρος η αλήθεια Στελλα;
Στ:Θάρρος φυσικά.
Χρ:Βγάλε την μπλούζα σου και μείνε έτσι για δυο γύρους. Έβγαλε την μπλούζα της και έμεινε με το δαντελωτό της σουτιέν.
Α:Μακρο θάρρος η αλήθεια;
Μκ:Αλήθεια.
Α:Είναι αλήθεια ότι έχεις πάει με την Μαρία και την Τζεσικα;
Μκ:Ναιπ είναι ας αφήσουμε λίγο αυτές της πουτανες.
Χρ:Μαριάννα θάρρος η αλήθεια;
Ε:Θάρρος.
Χρ:Κάνε φάση με τον Στέφανο και κάτσε στα πόδια του. Σηκωθήκαμε από τον καναπέ και ήρθε κοντά μου και ένωσε τα χείλια μας στην αρχή το φιλί ήταν αγρό μετά μπήκαν στο παιχνίδι οι γλώσσες μας και έκαναν τον δικό τους χορό,το φιλί έγινε πιο έντονο κόλλησε το σώμα του περισσότερο πάνω μου κάνοντας με να θέλω και άλλο. Σταματήσαμε να φιλιόμαστε και έκατσε κάτω και έκατσα στα πόδια του.
Στ:Παναγία μου φάγατε ο ένας τον άλλον έλεος.

Εγώ
Στελλα σουτττ
Στελλα
Αθώα περιστερά μου εσυ
Εγώ
Είμαι αθώα αλλά όχι περιστερά έλεος χαχα😂


Μκ:Βαρέθηκα να κάνουμε κάτι άλλο;
Σ:Ναι να δούμε καμία ταινία. Έφυγα από τα πόδια του του Στέφανου και έκατσα δίπλα στην Στελλα δηλαδή μια θέση πιο δίπλα. Τα παιδιά είπαν να βάλουμε να δούμε το κάλεσμα μιας και δεν το έχουμε δει. Εγώ είμαι λίγο αδιάφορη γιατί δεν μου αρέσουν τα θρίλερ αν και τα βλέπω δεν έχω θέμα μέχρι να έρθει η ώρα να κοιμηθώ εκεί είναι που έχω μεγάλο θέμα.
Μκ:Όλα καλά Μαριάννα;
Ε:Ναι Μάρκο μου όλα καλά. Είναι ακόμα η αρχή της ταινίας και εγώ έχω καλύψει το πρόσωπο μου με τα χέρια μου τι να κάνω ρε παιδιά φοβάμαι. Νομίζω θα ήταν ωραία αν έφευγα και ξεκινούσα να μαγειρέψω κάτι να φάμε γιατί όλην την ώρα απέξω τρώμε και έχουμε πάρει λίγα κιλάκια και πρέπει να τα χάσουμε χαχα. Σκέφτομαι να φτιάξω στήθος κοτόπουλο με διάφορα λαχανικά και noodles.
Ξεκίνησα να κόβω τα λαχανικά και το κοτόπουλο, έχω βάλει τα noodles να βράζουν σε τέσσερα λεπτά θα είναι έτοιμα.
  ~Μετά από λίγη ώρα~
   Το φαγητό είναι έτοιμο και η ταινία όπου νανε τελειώνει το φαγητό μυρίζει τέλεια πρέπει να το πέτυχα. Έχω φτιάξει και μια σαλάτα και έχω φτιάξει το τραπέζι.
Χρ:Τι μυρίζει τόσος ωραία;
Ε:Έφτιαξα noodles με κοτόπουλο και λαχανικά ελπίζω να σας αρέσει.
Σ:Μμμ τέλειο είναι. Είπε με το άρωμα γεμάτο κάνοντας μας να γελάσουμε.
Ε:Αγελάδα μας βγήκε αυτός.
Α:Χαχα σκάστε και τρώτε ρε θα πνίγεται. Ο Αντρεας είναι ο 'μπαμπάς' της παρέας από ότι καταλάβατε είναι και ο μεγαλύτερος.
Στ:Νταξει μπαμπά χαχαχα. Όλην την ώρα γελάμε εμείς σαν τα χαζά όχι ότι δεν είμαστε.
Σ:Πρέπει να φύγουμε εμείς σε λίγο Χρήστο φάε γρήγορα να πάμε στο στέκι.
Χρ:Νωρίς είναι για να πάμε από τώρα οι άλλοι θα έρθουν κατά της 12 τι σκατα θα κάνουμε εκεί;
Σ:Μας θέλει ο γνωστός πιο νωρίς δεν μου είπε.
  Τελειώσαμε και ξεκινήσαμε να μαζεύουμε τα πιάτα εγώ με την Στελλα. Ο Στέφανος με τον Χρήστο έχουν φύγει δεν είναι εδώ.
Στ:Μαλακα λεες να έχουν μπλέξει πουθενά;
Ε:Και να έχουν μπλέξει δεν με νοιάζει.
Στ:Εε σε ξέρω πολύ καλά αυτό ήταν το πρώτο σου φιλί και τα πηγες καλά ρε είδες πως σε φίλησε.
Ε:Είδα μπορεί να έχει καιρό να φιλήσει για αυτό.
Στ:Κάθε μέρα φιλιέται με την άλλην την πουτανα την Τζεσικα. Έχει δίκιο κάθε μέρα με αυτήν την ηλίθια πουτανα την Τζεσικα.
Μκ:Απλά παραδέξου ότι τον θες να τελειώνουμε.
Ε:Ρε πάτε καλά πως σας ήρθε ότι μου άρεσε;
Α:Από το φιλί Μαριάννα φάνηκε σαν να ήθελες και άλλο. Ήθελε εγώ και αλλο; Δεν νομίζω να ήθελα.
Μκ:Ισχύει αλλά και όταν κατέβηκε με τον φίλο του τον κοιτούσες.
Ε:Δεν μπορώ να τον κοιτάω;
Στ:Ναι δεν μπορείς στο απαγορεύομαι.
Ε:Έλεος παιδιά απλά τον κοίταξα για ένα λεπτό μην κάνετε έτσι.

.

,

.

.

.

Μου βγήκε λίγο μικρό αλλά δεν πειράζει😂

-Γωγώ

Παγιδευμένοι μαζί Where stories live. Discover now