Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω να είμαι μόνη στο κρεβάτι. Μάλλον έφυγε το βράδυ ο Στέφανος, πάω στο μπάνιο και φτιάχνω τα μαλλιά μου τα μισά πάνω και τα αλλά κάτω να δω τι θα βάλω σήμερα.
Έβαλα αυτά.👇Κούκλα είμαι πάλη φτου φτου να μην με ματιάσω. Σήμερα είναι Τρίτη δεν έχουμε πολύ δύσκολα μαθήματα, έφτιαξα την τσάντα μου γρήγορα και έπιασα τα κλειδιά της μηχανής μου και το κράνος μου. Άρχισα να κατεβαίνω γρήγορα της σκάλες. Βγάζω από το ψυγείο το τυρί κρέμα και περνώ και το μαύρο ψωμί από την ψωμιέρα μας ένας νυσταγμένος Στέφανος κατεβαίνει κάτω.
Σ:Καλημέρα.
Ε:Καλημέρα.
Αυτή είναι η μηχανή👇Έφτιαξα δυο φέτες με τυρί κρέμα και την μια την έδωσα στο Στεφανο έβγαλα λίγο κέικ και έκοψα και το έβαλα σε ένα πιάτο.
Ε:Μόνη θα πάω σχολείο να μην έχεις θέμα με της πουτανες σου.
Σ:Δεν είχα θέμα με καμία από της πουτανες μου.
Ε:Ναι ναι το είδα. Έφαγα και έβαλα το πιάτο μου στο νεροχύτη.
Σ:Νευριασες μικρή; Με κοίταξε με ένα αγελαδίσιο βλέμμα και έφτιαξε τα μαλλιά του είναι ανακατωμένα και τον κάνουν να φαίνεται σεξυ.
Ε:Όχι δεν νευρίασα. Έκανα eye roll και γέλασε το αστειο δεν ξέρω που είναι. Περνώ τα πράγματα μου και βγενω έξω βάζω μπροστά την μηχανή και αρχίζω να οδηγάω, όταν είμαι στην μηχανή νιώθω τόσο πολύ αδρεναλίνη ειδικά όταν τρεχω.
Έχω φτάσει στο σχολείο, τα παιδιά με περιμένουν στην πόρτα. Ο Στέφανος έχει φτάσει και είναι δίπλα μου είναι και αυτός με την μηχανή του.
Σ:Θέλω να πάμε κάπου ανέβα στην μηχανή σου και ακόλουθα με πρέπει να σου εξηγήσω τι γίνεται. Ξανά ανέβηκα στην μηχανή και άρχισα να τον ακολουθώ, οδηγάμε εδώ και λίγη ώρα και έχουμε φτάσει σε ένα μέρος που μοιάζει έγκατελιμμενο. Κατεβαίνει από την μηχανή του και μου κάνει νόημα να κατέβω.
Ε:Τι κάνουμε εδώ;
Σ:Πάμε μέσα και θα σου πω. Χτυπάει την πόρτα πέντε φορές και ένας άντρας ανοίγει μου φαίνεται φουλ περίεργο όλο αυτό.
Σ:Λοιπόν θα αρχίσουμε από τα βασικά ο Gd που ξέρεις δεν έχει καμία σχέση με τον αληθινό είναι ένας από τους πιο επικυνδινους άντρες από ξέρεις σκωτονει κόσμο και είναι σε συμμορία όπως εγώ.
Ε:Κάτσε είσαι σε συμμορία; Ποιοι άλλοι είναι;
Τον διέκοψα και παρατήρησα κάποιες φωτογραφίες που έχει εδώ δίπλα στον καναπέ είναι ο Χρήστος ο Jooheon η Τζεσικα και ο Στέφανος.
Σ:Όπως βλέπεις είναι ο Χρήστος ο Jooheon και η Τζεσικα είναι μαζί μου δεν θέλω να μας φοβάσαι ξέρουμε ποιος ήταν χθες το βράδυ έξω από το σπίτι μας και μας παρακολουθούσε ήταν ο Γιώργος πρέπει να μείνεις μακριά του δεν ξέρουμε τι ακριβώς προσπαθούν να κάνουν πρέπει να μάθουμε.
Ε:Δηλαδή μου λεες ότι ο Γιώργος θέλει το κακό μας;
Σ:Ναιπ οποτε μακριά του εδώ είναι το αρχηγείο μας ελα μαζί μου να σε γνωρίσω κάπου. Πήγαμε προς ένα δωμάτιο δεν καν που στο καλό είμαστε και τώρα θα γνωρίσω και κόσμο τέλειο.
?:Γιε μου ποια είναι αυτή η κοπέλα;
Ε:Γεια σας κύριε είμαι η Μαριάννα.
Αρχηγός:Εγω είμαι ο πατέρας και ο αρχηγός της συμμορίας εδώ έχω ακούσει πολλά για σένα νεαρή μου. Βγήκαμε έξω από το κτήριο και ο Στέφανος με κοιτούσε καλά καλά.
Σ:Νομίζω έχεις πάθει ένα μικρο σοκ.
Ε:Όχι μικρό μεγάλο σοκ θες να πεις.
Σ:Τώρα τι θες να κάνουμε;
Ε:Μμ θα ήθελα να μου μάθεις να χειρίζομαι όπλο.
Σ:Ουαου από τώρα στα βαθιά θα πέσεις.
Βγάζεις ένα όπλο από την τσάντα του, δεν είναι πολύ μεγάλο ούτε πολύ μικρό είναι κάτι στο ενδιάμεσο. Πήγε και πήρε από μέσα γυάλινα μπουκάλια άδεια τα τοποθέτησε το ένα μακριά από το άλλο και μου δείχνει πως να οπλίσω το όπλο. Το έκανα και στόχευσα το μπουκάλι πάτησα την σκανδάλη και τα γυαλιά πετάχτηκαν παντού.
Ε:Αυτό ήταν τέλειοοο θέλω και εγώ ένα όπλο.
Συνέχισα να πυροβόλο το μπουκάλια μέχρι που όλα ήταν θρύψαλα με έκανε να νιώθω τέλεια.
Σ:Ελα πάμε σπίτι να αλλάξουμε και να πάμε γυμναστήριο. Μέσα σε λίγη ώρα είχαμε πάει σπίτι έβαλαν ένα ποδηλατικό κολλάν και μπουστακι πήρα και μια ζακέτα μαζί μου μπας και κρυώνω. Έχω σε μια τσάντα τα γάντια και τους επιδέσμους μου.
Ε:Είμαι έτοιμη.
Σ:Ωραία θα πάμε με την μηχανή μου. Βγήκα έξω στην αυλή και κλείδωσα την πόρτα του σπιτιού και της άυλης. Ανέβηκα στην μηχανή και κρατήθηκα από το πίσω μέρος της μηχανής. Ο Στέφανος μου πιάνει τα χέρια και τα τοποθετεί στην μέση του. Ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρωσοπω μου μαζί και κάτι πεταλούδες στο στομάχι μου. Δεν έχω ξανά νιώσει έτσι. Νομίζω ότι αρχίζω να ερωτεύομαι τον Στέφανο είναι κάπως περίεργο, άλλες της κοπέλες όλην την ώρα δεν θέλω να είμαι και εγώ μια από της πολλές που θα πάει. Δεν θα πέσω τόσο χαμηλά. Τουλάχιστον όχι τώρα σε λίγο καιρό ναι. Φτάσαμε στο γυμναστήριο και ξεκινήσαμε την προπόνηση έκανα σαν μην εχει γίνει κάτι. Στο μυαλό μου ερχόντουσαν όλες οι φορές που έχουμε φιληθεί.
Σ:Μαριάννα εδώ είσαι;
Ε:Ν-ναι. Νομίζω ότι έχω κοκκινίσει λίγο το βλέμμα το είναι τόσο σεξυ τα μαλλιά του έχουν κολλήσει στο κούτελο του από το ιδρώτα και αυτόν τον κάνει τόσο σεξυ. Τον αποφεύγω και τον χτυπάω με το αριστερό μου χέρι κατεβάζω λίγο το μπουστακι μου για φανεί λίγο το στήθος μου τα μάτια του έπεσαν εκεί με αποτελέσματα να μπορέσω να το παίξω μπουνιά στο πρόσωπο αλλά όχι αυτός μου έπιασε το χέρι και με τράβηξε κοντά του και με φίλησε. Μου ήρθε ξαφνικό αυτό δεν το περίμενα αυτό. Το φιλί μας ήταν άγριο και επιθετικό με έπιασε και με σήκωσε και εγώ τον αγκάλιασα με τα πόδια μου. Σταματήσαμε για να πάρουμε αέρα, με είχε πάρει αγκαλιά νιώθω την καδρια του να πηγενει πάνω κάτω όπως την δικιά μου μερικά άτομα από το γυμναστήριο μας κοιτάνε.
Ε:Στέφανε μας κοιτάνε μήπως να πάμε σπίτι καλύτερα. Είπα λαχανιασμένη κατέβηκα από πάνω του και πήγα να πάρω την τσάντα μου με τα πράγματα μου.
Σ:Ελα μικρή πάμε σπίτι πείνασα λίγο.
~Στο σπίτι~
Έχουμε βάλει και οι δυο ποδιές ο Στέφανος είχε την ιδέα να φτιάξουμε πιτσα μόνοι μας,έχουμε φτιάξει την ζύμη έχουν βγάλει τα υλικά που θελουμε να βάλουμε και τα έχουμε κόψει.
Σ:Τώρα τι κάνουμε;
Ε:Λοιπόν τώρα βάζουμε αλεύρι στον πάγκο και το απλώνουμε και μετά βάζουμε την ζύμη.
Ο Στέφανος πέρνει λίγο αλεύρι και το απλώνει πάνω στο πάγκο. Πάω να πάρω την ζύμη από εκεί που την βαλαμε και νιώθω κάτι να πέφτει πάνω μου ήταν αλεύρι την πάτησες Στέφανε. Περνώ μια χούφτα αλεύρι και την πετάω στα μαλλιά του χαχαχα τι ωραία άσπρα μαλλιά που έχει με κοιτάει με θυμωμένο βλέμμα.
Ε:Ελαα μην με κοιτάς έτσι. Μάλλον ήρθε η ώρα να πάρω το θάρρος και να κάνω κάτι πάω κοντά του και του πιάνω τα μάγουλα και τον φιλάω,βάζει τα χέρια του στην μέση μου και με φέρνει κοντά του το φιλί μας είναι μαγικό. Σήμερα είμαστε όλη μέρα μαζί είναι μεσημέρι προς απόγευμα.
Ε:Πρέπει να φτιάξουμε την πιτσα πειναωω. Είπα μέσα στο φιλί μας δεν ήθελα να σταματήσουμε το φιλί αλλά οι κοιλιές μας έκαναν παράπονα.
Σ:Καλά θα συνεχίσουμε με το φαγητό μικρή. Με κοίταξε με ένα πονηρό βλέμμα και με φίλησε στο λαιμό. Σήμερα δεν έχω ανοίξει καθόλου το κινητό μου και τα παιδιά μάλλον θα ανυσιχουν. Φτιάξαμε γρήγορα της πίτσες μας και της βαλαμε να ψήνονται.
Ανδρέας
Μαριάννα που στο καλό είσαι όλη μέρα;
Εγώ
Παιδιά συγνώμη για το σημερινό αλλά είχε να μου δώσει πολλές εξηγήσεις ο Στέφανος.
Στελλα
Μαζί είστε τώρα;
Εγω
Ναι κάναμε πιτσα και παίξαμε πόλεμο με το αλεύρι και φιληθήκαμε δυο φορές σήμερα και ένιωσα κάπως περιεγρα.
Μάρκος
Ένιωσες περιεγρα γιατί τον έχεις ερωτευτεί πρέπει να το αποδεχτείς στο κάτω κάτω δεν είναι κάτι κακό δεν το ξέρει.
Εγω
Αχχ δεν ξέρω τι να κάνω ρε παιδιά δεν θέλω να κολλήσω μαζί του ξέρετε πως αλλάζει της κοπέλες μόνο κοπέλες δεν της λεες αυτές
Ανδρέας
Χαχαχα συμφωνώ
Αφηνω το κινητό στο τραπέζι και αρχίζω να καθαρίζω τα αλευρια που ρίξαμε πριν με τον Στέφανο. Έχω σκιψει και μαζεύω με ένα πετσετακι τα αλευρια και ξαφνικά νιώθω κάτι να κολλάει πάνω μου γυρνάω το κεφάλι μου και βλέπω τον Στέφανο με μια βερμούδα και χωρίς μπλούζα να έχει κολλήσει πάνω μου.
Σ:Συνέχισε να κουνιέσαι έτσι και θα πεις αντίο στην παρθενια σου μικρή.
Ε:Μα πως στο καλό ξέρει αυτός ότι είμαι παρθένα;
Σ:Όλα τα ξέρω μικρή. Ουπς μάλλον το είπα δυνατά αυτό κούνησα λίγο το πανέμορφο κωλαρακι μου πάνω στην στιση του ένας αναστεναγμός ακούγεται από τον Στέφανο..
.
.
.
.
.
.
Το έκανα λίγο spicy το σημερινό κεφάλαιο😏🥵
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...