Μπ:Μαριάνα Στέφανε ελάτε λίγο στο σαλόνι που σας θελουμε. Κατεβήκαμε και πήγαμε στον καναπέ ο μπαμπάς με την Δήμητρα καθόντουσαν είδη στον καναπέ.
Δ:Εγω με τον πατέρα σου Μαριάνα πρέπει να πάμε σε ένα επαγγελματικό ταξίδι δεν ξέρουμε ποσο θα λείψουμε θα σας αφήσουμε χρήματα και θα σας στέλνουμε σε αυτήν την κάρτα λεφτά.
Μπ:Το μόνο που θελουμε είναι όταν γυρίσουμε το σπίτι να είναι έτσι ακριβώς όπως είναι τώρα δεν θέλω καμία καμένη κουζίνα η την πισίνα γεμάτη σκουπίδια και υπεύθυνος για το σπίτι θα είναι ο Στέφανος.
Ε:Μαα μπαμπά εγώ με τον Στέφανο έχουμε την ίδια ηλικία και να μην ξεχνάμε ότι εγώ είμαι σχεδόν όλη μέρα σπίτι με τα παιδιά.
Μπ:Και πάλι Μαριάνα ο Στέφανος είναι πιο υπεύθυνος. Εδώ είναι η στιγμή που θέλω να αρχίσω να γελάω τόσο πολύ αλλά θα κρατηθώ είναι εδώ ο πατέρας μου και η Δήμητρα.
Δ:Εμείς παιδιά θα πετάμε σε μια ώρα οποτε πρέπει να πάμε στο αεροδρόμιο ελάτε να σας χαιρετίσουμε. Μας χαιρέτισαν και έφυγαν τώρα εγώ με αυτόν τον ηλιθιο τι θα κάνουμε μας βλέπω να παίζουμε ξύλο κάθε μέρα πλάκα θα έχει.
Σ:Λοιπόν θα βάλουμε κάποιους κανόνες όσο θα λείπουν οι γονείς μας.
Ε:Χαχαχα ωραίο αστειο σπίτι μου δεν θα μου λεες τι θα κάνω.
Σ:Χαχα καλό λοιπόν πρώτος κανόνας δεν θα βγενεις έξω χωρίς την άδεια μου και αν δεν ξέρω το άτομο δεν σε αφηνω να βγεις κανόνας δεύτερος όταν δεν θα είμαι σπίτι δεν θα φεύγεις και δεν θα πίνεις ααα και αμα κάνεις κάτι από αυτά θα έχει τιμωρία.
Ε:Ούτε ο πατέρας μου να ήσουν δεν πας να δεις αν έρχομαι λέω εγώ να αναπνέω μπορώ η θα ρωτάω και για να το κάνω αυτό;
Σ:Θα το σκεφτώ. Είμαι ένα τσακ πριν τον δείρω άκου εκεί να μου βάζει κανόνες εγώ θα πρέπει να τον ρωτάω τι θα κάνω και αυτός τι θα είναι και κάνει ότι θέλει όχι καλε μου θα δεις εσυ.Εγώ
Παιδιά θα κάνω φόνο!
Μάρκος
Ωχχ τι έγινε πάλι και θα κάνεις φόνο;
Εγώ
Λοιπόν ο πατέρας μου με την μητέρα του Στέφανου έχουν σχέση και δουλεύουν μαζί και σήμερα θα πάνε σε επαγγελτικό ταξίδι και μαντέψτε ποιο είναι το καλύτερο!¡!
Στελλα
Είσαι εσυ υπεύθυνη;Γιατί αν είναι ο άλλος σε λυπάμαι τον έχω ικανό να φέρει και πουτανες να μένουν μαζί σας.
Εγώ
Μου έβαλε κανόνες για το τι θα κάνω και τι δεν θα κάνω τα νεύρα μου εγώ δεν θα μπορώ να βγαίνω οποτε θέλω και με όποιον θέλω, δεν θα μπορώ να πίνω και δεν θα βγαίνω από το σπίτι χωρίς την άδεια του ούτε σε φυλακή να ήμουν.
Έκλεισα το κινητό και έβαλα να ακούσω λίγη μουσική πάλι καλά που έχω και τα παιδιά αλλιως δεν ξέρω τι θα έκανα. Άρχισα να ψάχνω στο σαλόνι για να βρω που σκατα είχα κρύψει το ηλεκτρονικό του Αντρέα κάπου κοντά στον καναπέ θυμάμαι και το είχα η το είχα στο κομοδίνο. Ανεβαίνω γρήγορα στο δωμάτιο μου και κοιτάω στο πρώτο συρτάρι του κομοδίνου μου επειτελους το βρήκα.
Σ:Τι σκατα κάνεις εσυ με αυτό το ηλεκτρονικό;
Ε:Ότι κάνουν όλοι όσοι έχουν ηλεκτρονικό.
Σ:Καπνίζεις;
Ε:Μερικές φορές. Πάλι καλά που έχω το ηλεκτρονικό του Αντρέα εδώ αλλιως δεν ξέρω τι θα έκανα τώρα.
Σ:Ποτε το ξεκίνησες; Άρχισα να θυμάμαι το τελευταίο καλοκαίρι που είχα περάσει με όλη μου την οικογένεια στο χωριό παίζει να ήμουν δευτερα γυμνασίου πριν το ατύχημα...
Ε:Το παίζεις καλός τώρα έφυγαν οι χαζό κανόνες σου;
Σ:Άλλο σε ρώτησα τελείωνε και απαντά. Κάνω με γερή τζούρα και αρχίζω να κάνω κυκλακια με τον καπνό έχω αρχίσει να τα πετυχαίνω.
Ε:Κάνω ηλεκτρονικό από την πρώτη λυκείου μην με ρωτήσεις γιατί απλά κάνω. Πήρα το ηλεκτρονικό και πήγα στην κουζίνα. Βγάζω από το ψυγείο μπέικον μανιτάρια πιπεριές και την κρέμα γάλακτος σκέφτομαι να κάνω καρμπονάρα. Το πολύ μια ώρα θα μου πάρει για να την φτιάξω άρα κάπου στης τρεις θα είναι έτοιμη οποτε ώρα για μαγείρεμα.
~Μετά από μια ώρα~
Έχω τελειώσει με την μαγειρική και έχω βάλει το φαγητό σε δυο πιάτα έχω φτιάξει και μια σαλάτα για να είμαστε και λίγο υγιεινή.
Ε:Στέφανε τρώμε. Φώναξα επλιζω να με άκουσε με τέτοια φωνή που έχω φυσικά θα με άκουσε και αυτός και οι γείτονες μαζί χαχαχ.
Σ:Μαλακα κάτι μυρίζει γαματα εδώ.
Ε:Με βλέπεις να είμαι κανένας από τους φίλους σου; Έπρεπε να έβαζα στα φαγητό του δηλητήριο μπας και γλυτωσω αυτό που περνάω αλλά όχι είμαι καλή.
Σ:Όχι σορρυ κυρία Μαριάνα. Έπεσε με τα μούτρα στο φαγητό ξεκίνησα και εγώ να τρώω καλά το έχω κάνει τέλειο.
Ε:Μετά γίνεται να πάω στην Στελλα να κάτσω για λίγο;
Σ:Μόνο αν έρθω και εγώ. Μου έκλεισε το μάτι και άρχισε να γελά σαν το χαζό ξύλο θέλει αυτός.
Ε:Χαχα πολύ αστείος Στεφανάκο εσυ δεν θα έρθεις μαζί μας αν έρθεις θα της φας όπως της έφαγε η τσουλα σου. Πήγα να φύγω αλλά ο Στέφανος προχωρούσε προς το μέρος μου και εγώ πηγενα προς τα πίσω μέχρι που η μέση μου χτύπησε στον πανγκο της κουζίνας αου αυτό πόνεσε.
Σ:Εμένα μικρή δεν θα με λεες έτσι αλλιως θα έχει συνεπείς. Η ανάσα μου έχει βαρύνει και για κάποιον λόγο νιώθω την καδρια μου να πάει να φύγει από την θέση της.
Ε:Τ-τι συνέπειες; Και ναι μόλις τραύλισα τέλεια.
Σ:Δεν θες να μάθεις. Φέρνει πιο κοντά το πρόσωπο του και ενώνει τα χείλια μας αυτήν την φορά το φιλί μας ήταν πιο γλυκό όχι σαν το προηγούμενο. Αφέθηκα για λίγο και άρχισα να τον φιλάω και εγώ μετά που κατάλαβα τι έκανα τον εσπρωξα.
Σ:Δεν σου άρεσε;
Ε:Δεν έχεις δικαίωμα να με φιλας έτσι χωρίς λόγο.
Σ:Είχα λόγο και το έκανα.
Ε:Ποιος ήταν;
Σ:Ήθελα να σε φιλήσω απλό.
Ε:Να μην το ξανά κάνεις να πας στην άλλην την τσουλα. Ανέβηκα πάνω και κλείδωσα την πόρτα δεν θα με φιλάει οποτε γουστάρει έλεος.
Σ:Άνοιξε μου δεν έκανα κάτι κακό. Άρχισε να χτυπάει την πόρτα σιγά να μην του ανοίξω δεν είμαι τόσο χαζή.
Σ:Μαριάνα άνοιξε είπα. Όχι καλε μου δεν θα μου βάζεις κανόνες για το τι θα κάνω και τι όχι και εσυ θα κάνεις ότι θες και θα με φιλας όχι καλε μου.
Ε:Την πόρτα την θέλω εσένα δεν σε κρατάμε μέσα μπορείς να πας όπου σκατα θες εγώ θα είμαι μέσα μόνο μην φέρεις την τσουλα σπίτι μου. Πάλι καλά σταμάτησε να χτυπάει την πόρτα στο τέλος θα την είχε σπάσει έτσι όπως την χτυπούσε..
.
.
.
.
.
.
Πείτε μου την γνώμη σας για αυτό το κεφάλαιο εμένα μου φάνηκε καλό όταν το έγραφα.
-Γωγώ✨🦋
YOU ARE READING
Παγιδευμένοι μαζί
Teen FictionΟ Στέφανος ένας 17 χρόνος μαθητής ο ποιο διάσημος του σχολείου και bad boy 1,85 με μαύρα μαλλιά και μπλε μάτια με τατουάζ το όνειρο κάθε κοριτσιού ζει με την μητέρα του. Η Μαριάννα μια 17 χρονη μαθήτρια οχι και τόσο δημοφιλή είναι 1,66 με καστανα...